۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶

برخوردعجیب یک شرکت‌هواپیمائی بامسافران

کد خبر : ۴۱۰۱۴
شرکت هواپیمائی زاگرس امروز در برخورد عجیبی مانع سوار شدن بیش از 35 نفر از مسافران پرواز تهران مشهد شد و بلیط آنها را به دیگران فروخت.

به گزارش جهان مسافران پرواز تهران مشهد که امروز برای سوار شدن به هواپیما در محل فرودگاه تهران حاضر شدند امروز با رفتار عجیب متصدیان این  شرکت هواپیمائی مواجه شدند.

یکی از مسافران این هواپیما که از سفر جا مانده بود در گفت وگو با خبرنگار جهان گفت:بنده بیش از 40 دقیقه قبل از پرواز در محل حاضر بودم و کارت پروازم را هم به متصدی این شرکت دادم اما متاسفانه اینها با تغییر ساعت حضور من در فرودگاه بعد از مدتی مدعی شدند که به علت تاخیر نمی توانم در این پرواز حاضر شوم.این در حالی است که بلیط من چارتر است و قابل انصراف نیست.ضمن اینکه من بلیط برگشتم نیز امشب از فرودگاه مشهد است.

یکی دیگر از مسافران حاضر در فرودگاه نیز گفت من و 35 نفر از مسافران از این شرکت شکایت داریم.اینها با این که ما سر موقع در فرودگاه حاضر بودیم بدون اطلاع قبلی بلیط ما را به دیگران فروخته اند.

لازم به ذکر است این پرواز با تاخیر یک ساعته نیز از فرودگاه مهرآباد به انجام شده است.جهان حاضر به انتشار توضیح مسئولین این شرکت هواپیمائی است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۶:۲۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
المسافرو کالمجنون حالا تصور کنید باهاش یک جنین رفتاری هم بشه. نکنه اختلاس به آنجا هم کشیده شده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
هواپیمایی ت........... هم بسیار بی نظم است .