۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۲

تازه‌ترین خبر درباره سیف‌الاسلام

سیف الاسلام راه پدر خویش را دنبال خواهد کرد یعنی اینکه همچون پدر و برادرانش در داخل لیبی کشته خواهد شد یا از یک کشور پناهندگی سیاسی خواهد گرفت.
کد خبر : ۴۱۱۲۶
مهر: انتقال مقر شورای انتقالی به طرابلس، انتخاب قریب الوقوع نخستین نخست وزیر دولت انتقالی و اظهارات جدید سیف الاسلام پسر دیکتاتور معدوم لیبی از آخرین اخبار این کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری آلمان، شورای ملی انتقالی لیبی اعلام کرد این شورا امروز از شهر بنغازی(مهد انقلاب لیبی) به طرابلس منتقل خواهد شد و ماموریت خود را پس از آزادی لیبی و سقوط رژیم قذافی در این شهر دنبال خواهد کرد.

روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن نیز به نقل از منابع آگاه شورای انتقالی لیبی گزارش داد که این شورا طی دو روز آتی نشستهای فشرده ای را برای انتخاب نخستین نخست وزیر دولت انتقالی این کشور برگزار خواهد کرد.

اعضای شورای انتقالی لیبی موقت در هتلی در طرابلس اسکان خواهند یافت و تا زمان انتخاب مقر اصلی در این شهر جلسات خود را در هتل برگزار خواهند کرد.

از سوی دیگر منابع نزدیک به سیف الاسلام دومین پسر معمر قذافی دیکتاتور لیبی اعلام کردند که وی هرگز خود را به دادگاه جنایی بین المللی تسلیم نخواهد کرد.

این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، افزودند: سیف الاسلام راه پدر خویش را دنبال خواهد کرد یعنی اینکه همچون پدر و برادرانش در داخل لیبی کشته خواهد شد یا از یک کشور پناهندگی سیاسی خواهد گرفت.

به گفته این منابع، سیف الاسلام در حال حاضر به زعم خود برای آزادی لیبی از اشغال ناتو و انقلابیون تلاش می کند.
برچسب ها: سیف الاسلام لیبی