۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

قتل دختر بچه پنج ساله آق قلایی

رییس پلیس شهر آق قلا گفت: قاتل دختر بچه پنج ساله، ساکن یکی از روستا‌های این شهرستان در کمتر از دو ساعت دستگیر شد.
کد خبر : ۴۱۱۵۰۶

 سرهنگ مجید زائری در اين باره گفت: بعد از ظهر ‌روز پنج شنبه گذشته، ناپدید شدن دختر بچه پنج ساله‌اي به نام «سلاله» در روستای گری از توابع شهرستان آق‌قلا به پلیس اطلاع داده شد كه بلافاصله جست‌وجوی ماموران برای یافتن قاتل دختر بچه آغاز شد و در کمتر از دو ساعت، مرد 40ساله‌اي در مراتع اطراف روستا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش قانون، زائری با اشاره به پیدا شدن جسد کودک در مراتع این شهرستان، ‌تصریح کرد: مرد دستگیر شده در اظهارات اولیه به قتل اعتراف كرد و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد. رييس پليس آق قلا اظهار کرد: علت اولیه قتل خفگی تشخیص داده شده است. جزييات بیشتر درخصوص نحوه قتل پس از بررسی پزشک قانونی اعلام خواهد شد.

رامین نور قلی پور، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود در خصوص قتل این دختربچه نوشت: خبرها حاکی از آن است که فرد معتادي این دختر کوچک را ربوده و با بستن دست، پا و دهانش در خرابه‌ای رها کرده است. پس از مشکوک شدن، بازجویی و پیدا کردن محل آن دختر بچه معصوم، متاسفانه پلیس و خانواده وی با پیکر بی‌ جان او روبه رو شدند.

پدر بزرگ سلاله نيز ‌با اشاره به جزيیات پیدا شدن جسد نوه‌اش، گفت: قاتل سلاله سابقه شرارت داشت و مردم روستا از دستش خسته بودند.

عبدالناصر گری ‌ اظهار کرد: ساعت 11 و نیم صبح ‌روز پنج شنبه متوجه شدیم سلاله گم شده و خبری از او نیست. بلافاصله با در جریان گذاشتن پلیس و جست‌وجو کردن، فردی که به او مشکوک بودیم را پس از چهار ساعت پیدا کردیم.

پدربزرگ سلاله با اشاره به اینکه قاتل سابقه شرارت نیز داشته است، تصریح کرد: تمام افراد منطقه از دست این فرد خسته بودند. ما سریع به فکر افتادیم که شايد کار او باشد و همين باعث شد شک کنیم. قاتل پس از ربودن سلاله، او را به یکی از انبارهای منطقه منتقل کرده و دست و پایش را بسته است. سلاله به دلیل خفگی جان خو د را از دست داد.