۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

آیا شریعتمداری با VOAمرتبط است؟!+سند

کد خبر : ۴۱۲۵۲
در پی اخراج چند تن از کارکنان صدای آمریکا و اعلام پیشاپیش کیهان از این اخراج ها، سایت رادیو کوچه نوشت: «پرسش این‌جاست که به راستی میان 'حسین‌ شریعتمداری' و گردانندگان صدای آمریکا چه ارتباطی وجود دارد؟»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز؛ سایت رادیو کوچه، روز یکشنبه(30 اکتبر/8آبان) نوشت: «دو اتفاق در روزهای اخیر، شک‌ و تردیدهای فراوانی را در میان اپوزیسیون ایرانی داخل و خارج از کشور به وجود آورده که همه را نگران پیش‌آمدهایی کرده است که در صدای آمریکا می‌گذرد. نخست آن‌ که در پدیده‌ای نادر، پیش از هر تسویه حساب و اخراجی که در صدای آمریکا صورت می‌گیرد و دقیقاً یک یا دو روز قبل آن، روزنامه‌ رسمی جمهوری اسلامی "کیهان"، خبرش را پیشاپیش اعلام می‌کند. این رویه در مورد "احمد باطبی"، "کوروش‌ صحتی" و "محسن ‌سازگارا" بدون کوچک‌ترین تفاوتی انجام شد. پرسش این‌جاست که به راستی میان "حسین‌ شریعتمداری" و گردانندگان صدای آمریکا چه ارتباطی وجود دارد؟»
رادیو کوچه ادامه داد: «در خوش ‌بینانه‌ترین حالت ممکن می‌توان گمان برد که انجام این عمل بر دوش بعضی از نیروهای نفوذی است که به این رسانه راه پیدا کرده‌اند. اتفاق دیگر خبرهایی است که از رفت و آمدها و جلسات متعدد "رامین ‌عسگرد" [مدیر شبکه صدای آمریکا] و "احمدعلی‌ مسعود انصاری" به گوش می‌رسد. همانطور که می‌دانید انصاری از وابستگان و خویشاوندان خانواده‌ی «پهلوی» می‌باشد که پس از اختلافات مالی که پس از انقلاب با این خانواده پیدا کرد، مدتی به ایران گریخت و با انجام مصاحبه‌ هایی دست به افشاگری‌ هایی بر علیه شاه سابق و خانواده‌ی او زد. انصاری مدت‌ ها ارتباطش را با دستگاه‌های امنیتی جمهوری ‌اسلامی حفظ کرد و سپس بی سر و صدا به خارج از کشور بازگشت. آنچه که مسلم به نظر می‌رسد این است که کنشگران، روزنامه‌نگاران و ارباب رسانه باید اتفاقاتی که در صدای آمریکا در حال پیش آمدن است را به خوبی زیر نظر داشته باشند چرا که این تغییرات بدون شک بر روند مبارزات آزادی ‌خواهانه[!]‌ مردم ایران[بخوانید فتنه گران] تاثیر مستقیم خواهد داشت.»

106/5

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۰
۳
۲
این حرفا چیه !
قباحت داره
ایشون فقط علم غیب داره
البته درپیشگوئی ، هتاکی ید بیضائی دارد.