۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

حسینی مکارم: اولویت‌ من حمل و نقل و ترافیک است

سرپرست‌ شهرداری تهران با اشاره به نشستی‌ که روز گذشته با کمیسیون‌های شورای شهر تهران داشت، گفت: اولویت‌ من در همه کمیسیون‌ها حمل و نقل و ترافیک بود.
کد خبر : ۴۱۳۰۷۲

سمیع‌الله حسینی مکارم‌ نامزد تصدی‌ شهرداری تهران و سرپرست فعلی شهرداری با اشاره به نشستی‌ که عصر روز گذشته(سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه) با کمیسیون‌های مختلف شورای شهر تهران داشت، اظهار کرد: در هر کمیسیون، موضوع آن کمیسیون در اولویت‌ بود، اما اولویت من در همه کمیسیون‌ها حمل و نقل و ترافیک بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان سرپرست شهرداری تهران با بیان اینکه من با همه بخش‌های شهرداری یک آشنایی نسبی دارم، تصریح کرد: هیچکدام‌ از بخش‌ها و کمیسیون‌ها فکر نمی‌کردند که من از لحاظ اهمیت دادن به موضوع و برنامه داشتن چیزی کم داشته باشم و همه از مواضع‌ و مطالب من استقبال کردند.

نامزد تصدی‌ شهرداری تهران با بیان اینکه حمل و نقل و ترافیک اولویت‌ اولش است، گفت: دلیل این اولویت‌بندی این است که در نظرسنجی‌ها مهمترین‌ مسئله مردم، حمل و نقل و ترافیک بیان شده است.

حسینی مکارم با تأکید بر اینکه طرح ترافیک جدید را با قوت‌ ادامه می‌دهد، بیان کرد: این طرح مطالعه شده و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی آن مورد توجه قرار گرفته است و از همه مهمتر این طرح مصوب‌ شورا است و باید ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به صورت جدی در دستور کار شهرداری است و اجرای آن هم شروع شده و به قوت‌ ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: این طرح در کاهش آلودگی هوا بسیار مؤثر است و امیدواریم که تردد در سطح شهر کاهش یابد.

سرپرست شهرداری تهران تصریح کرد: این طرح قابلیت‌های خوبی نسبت به طرح گذشته دارد و وضعیت ترافیک شهر را بسیار تسهیل می‌کند و ما هم همزمان با اجرایی کردن آن، بازخوردهایش را رصد می‌کنیم.

حسینی مکارم با بیان اینکه ممکن است از لحاظ فنی اشکالا‌تی در این طرح وجود داشته باشد، گفت: ما در صورت برخورد با این موارد آن‌ها را رفع می‌کنیم، اما در مجموع اراده شهرداری و شورای شهر در اجرای طرح جدید ترافیک است.

نامزد تصدی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اگر به عنوان شهردار انتخاب شوم، خط 6 و 7 مترو را به طور کامل راه‌اندازی می‌کنم و ادامه خط یک هم کامل خواهد شد.

وی در پایان گفت: شروع ساخت یک خط جدید مترو در تهران از جمله اقدامات احتمالی شهرداری است‌ که در آینده انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
۰
۰
پس خدا کند که شهردارنشوی که این طرح من درآوردی وبسیار بدکه خودتان هم درونش کلافه وسردرگم شده اید را راادامه دهی