۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

تصادف خودرو تویوتا با گاردیل در اتوبان چمران و مرگ جوان 25 ساله

تصادف خودرو تویوتا با گاردیل در اتوبان چمران/ راننده زن خودرو سواری راهی بیمارستان شدسخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از برخورد شدید یک دستگاه سواری تویوتا با گاردریل در اتوبان چمران خبر داد.
کد خبر : ۴۱۶۵۹۳

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۹:۱۸ دقیقه صبح امروز، حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران مقابل پمپ بنزین ولنجک به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری تویوتا به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با گاردریل‌های کنار خیابان برخورد کرده و بعد از شکستن گاردریل‌ها در مسیر جنوب به شمال بزرگراه چمران قرار گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند که گاردیل در داخل اتاق خودرو وارد شده و آسیب بسیار شدیدی به تنها سرنشین خودرو که زنی حدودا 25 ساله بود، وارد کرده است.

ملکی افزود: راننده در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با انبر هیدرولیکی توانستند قطعات خوردو را برش دهند و این زن 25 ساله را از داخل ماشین بیرون بیاروند، اما با تایید عوامل اورژانس راننده در این حادثه جان خود را از دست داده بود.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم