۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱

مردم آنقدر علی‌مطهری را دوست‌دارند که...

نماینده شهر بابک در مجلس با بیان اینکه مردم علی مطهری را دوست دارند و در نمایشگاه مطبوعات اطراف او جمع شده بودند، گفت: ‌نیروی انتظامی برای خلاصی مطهری از اوج محبت مردم، وارد شد و مطهری را به جای امنی برد.
کد خبر : ۴۱۷۰۴

 به گزارش صراط به نقل از فارس، مصطفی رضا حسینی نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در مخالفت با استعفای علی مطهری نماینده تهران ، ری، شمیرانات و اسلامشهر از نمایندگی مجلس‌، گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمود که "شهید مطهری پاره تن من بود".

وی با اظهار تأسف و تأثر از سخنان هدایت‌خواه درباره استعفای مطهری‌، گفت: آقای هدایت‌خواه در قالب مخالفت با استعفای مطهری، به موافقت با آن پرداخت و زمانی که متولی حرمت امامزاده را نگه نمی‌دارد، از دیگران چه انتظاری می‌توان داشت.

رضاحسینی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: وقتی همکاری راجع به مطهری اینگونه صحبت می‌کند، مشاور حقوقی رئیس جمهور هم به خودش اجازه می‌دهد صحبت‌هایی را راجع به سوال از رئیس جمهور مطرح کند.

وی تأکید کرد: امروز به مردم تهران نشان می‌دهیم که به رأی آنها احترام می‌گذاریم و اجازه نمی‌دهیم مطهری از مجلس خارج شود.

این نماینده مجلس در ادامه سخنانش به حضور علی مطهری در نمایشگاه مطبوعات اشاره و تصریح کرد: حضور 2 روز قبل مطهری در نمایشگاه مطبوعات نشان داد که مردم تا چه حد او را دوست دارند، تمامی جمعیت به سمت مطهری رفت و آقای مطهری و نیروی انتظامی برای خلاصی مطهری از اوج محبت مردم، وارد شد و مطهری را به جای امنی برد.

وی با بیان اینکه مردم اظهارات مطهری را دیده‌اند، گفت: چرا نباید اجازه دهیم که نمایندگان از حقوق قانونی خودشان استفاده کنند، ما از رئیس جمهور سؤالاتی را مطرح کرده‌ایم و رئیس جمهور باید پاسخ دهد که چرا 11 روز اعتصاب کرد، بیمار بود و یا به هر دلیل دیگری خانه‌نشین بود.

نماینده شهر بابک در خانه ملت در خاتمه با بیان اینکه قرار نیست مردم برای احقاق حقشان اعتراض کنند و به خیابان‌ها بیایند بلکه ما باید حق آنها را بگیریم، تصریح کرد: امروز نمایندگان ملت نشان می‌دهند که علی مطهری‌ها زنده هستند تا مجلس زنده است و امیدوارم علی آقا امروز با رأی بالا در مجلس بماند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
فیلم خوبی نبود . استعفای ایشان مثل ............... بود .
جبهه
|
Germany
ما اینقدر علی مطهری رو دوست داریم که می خوایم ...............................
ناشناس
|
Australia
|
۱۵:۳۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۱
۲
نه بابا بذاريد بره. حيف اون پدر با اين پسر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
من هم مثل همه ملت ايران علي اقا رو دوس دارم و مثل همه فقط به خاطر باباش بهش راي دادم .من در نمايشگاه نبودم تا ابراز احساساتم رو به علي لقا نشون بدم.من به خاطر باباش ايشون رو احترام ميذارم و نماينده ميدونم.نمايندگان مخالف ايشون زورشون به ميم علي اقا هم نمي رسه چه به نيماكبرشون.
من يكي از چاكران علياقا هستم نه ايشون وكيل من باشه من نوكر ايشونم و ايشون نوكر ميم ملت.ميم ملت هم اگه فرار مرده باشه باز "لت "ش باقيه براي نوكري.اما امان از دست اكبر آقا باباش كه همه ميم ملت زير سر اونه.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
درود بر علی مطهری بزرگوار که نشان داد دفاع از حق و حقیقت و حرکت در راه راستین اسلام را به دغل بازی های سیاسی ترجیح می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
منم ايشون رو دوست داريم ايشون كسی و كار دارن و ....................... دارن كه كسي نتونه به ايشون چيزي نيش داربگه.كلمه پ ف ي وز هم اصلا در واژگان ايشون بي معني بود به همين خاطر به ................ گفتند و اصلا ايشون فحش بلد نيستند.
بگذريم مجلسي كه در يك شنبه سياه مجلس در يك ساعت 250 000 000 000 000 000 رو به ا .ه و فرزندانش م و ف وووو بخشيد و به وزير وزارت اختلاس ميلياردي راي داد بايدم به ايشون راي بده . خوب كردن جلوي چشم ملت .بزاريد ملت يقين كنند كه مجلسشون به نهايت ذلت رسيده.