۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲

دلیل اصلی شکل گیری جبهه پایداری

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس گفت: باید میان اصلاح‌طلبان تفکیک و تقسیم‌بندی درستی را انجام دهیم زیرا جریان اصلاح‌طلبی یک سر، یک بدنه و یک کف دارد.
کد خبر : ۴۱۸۴۴

به گزارش صراط به نقل از فارس، مهدی کوچک‌زاده چهارشنبه‌شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در کرمان اظهار داشت: از مدت‌ها قبل از اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی، این اعضا دور هم جمع بودند و جلساتی را با آیت‌الله مصباح داشتند و از ایشان رهنمود می‌گرفتند.
 
وی افزود: این اعضا در جلسات خود قبل از اعلام موجودیت جبهه پایداری انقلاب اسلامی برای ترویج ارزش‌های انقلابی، ساده‌زیستی، ایستادگی در برابر استکبار و تقویت ولایت با یکدیگر هم‌اندیشی می‌کردند و زمانی که رئیس‌جمهور 10 روز در خانه نشست جبهه پایداری اعلام موجودیت کرد.
 
کوچک‌زاده در زمینه ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی گفت: ما در جبهه پایداری انقلاب اسلامی در معرض بمباران شدید تبلیغاتی هستیم و امکانات و تجهیزات دیگران را نداریم و هیچ ارتباطی هم با جریان انحرافی نداریم و مردم نباید به شنیده‌های دیگران هم توجه کنند.
 
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش‌بینی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید میان اصلاح طلبان تفکیک و تقسیم‌بندی درستی را انجام دهیم زیرا جریان اصلاح‌طلبی یک سر، یک بدنه و یک کف دارد که سر آن سران فتنه از جمله موسوی و کروبی هستند.
 
کوچک‌زاده با اشاره به جریان فتنه سال 88 عنوان کرد: اراذل و اوباشی که بدتر از خس و خاشاک بودند در جریان فتنه با حضور در خیابان‌ها به جان و مال مردم تعرض کردند.
 
وی تصریح کرد: کاندیداهای اصلاح‌طلب در پیش از انتخابات شعار قانون‌گرایی دادند و بعد از انتخابات خود قانون را زیر پا گذاشتند.

نظرات بینندگان
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
نه که دولت عدالت محور که جبهه شما زاییده آن است تابع قانون بوده خوب است تفکیکی که برای اصلاح طلبان قایل شدید برای گروه انحرافی دولت هم قایل باشید یک سر دارد بنام م............ و حامیش یک بدنه دارد باسم جبهه پایداری و یک کف دارد که ماییم که کف کردیم از این همه زرنگی !!
علی « تنکابن »
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۰
۲
۰
درود بر جبهه پایداری انقلاب اسلامی؛ جبهه معنوی سیاسیِ امّت حزب الله