۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۶

حسينيان:اعتقادي به توكلي و كاتوزيان نداريم!

کد خبر : ۴۲۲۴۷
یکی از اعضای شاخص جبهه پایداری و رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با بيان اينكه سردمداران طرح استيضاح وزير اقتصاد، آقايان كاتوزيان و توكلي بودند، اظهار داشت: ما هيچ اعتقادي به اين آقايان نداريم.
به گزارش صراط به نقل از اعتدال: روح الله حسينيان با بيان اين مطلب افزود: برخی از نمایندگان چون زورشان در موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها به احمدی‌نژاد نمی‌رسید با انتقام‌گیری می‌خواستند وزیر اقتصاد را استیضاح کنند!
وي در عین حال افزود: درخصوص این پرونده با تمام کسانی که صحبت کرده بودیم گفتند که وی (حسینی، وزیر اقتصاد) تقصیری نداشته است.
 حسینیان با اشاره به افرادی که وزیر اقتصاد را استیضاح کردند، خاطرنشان کرد: در جریان هدفمندسازی یارانه‌ها هم آقايان مدام حرف‌شان این بود که اگر این طرح اجرا شود، کشور با هرج و مرج و شورش روبه‌رو خواهد شد كه ديديد اين طور نشد.
نظرات بینندگان
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۵ آبان ۱۳۹۰
۱
۴
البته این موضوع که وکیل الدوله های بی بصیرت به افرادی اعتقاد نداشته باشند، باعث افتخار و محبوبیت ایشان است! بنابراین قویا توصیه می کنم اگر می خواهید کسی را تقبیح کنید حتما در بیاناتتان از او تعریف کنید!
راستی اقای مطهری سفت و سخت بر آرمان خود ایستاد و مردانه استعفا را به جان خرید!
اما حرکت مزورانه شما در استعفا دادن و پس گرفتن آن چه معنی داشت! نکند ترسیدید که حتی این مجلس بی بخار هم روی آزادگی خود را نشان دهد و شما حتی تا قبل از انتخابات بعدی از نعمت وکیل الدولگی محروم کند!!!
راست است که اخیرا حمایت خود در زمان انتخابات از احمدی نژاد را تنها از سر ناچاری و به سبب حمایت رهبری از ایشان دانستید؟ و مثل یک سرباز ترسو همه قصور را متوجه فرمانده روح و جان ما مقام عظمای ولایت دانستید؟
شما لطف کنید کمتر حرف بزنید! هم به نفع خودتان است و هم افکار عمومی جامعه ...!
مهدي از مشهد
|
Poland
|
۲۲:۰۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
زنده باد اقاي حسينيان نماينده شجاع ومومن وولايتمدار.
چشم حسودان متحجر دين نما كور