۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹

جاه طلب ترین عضو خانواده پژو + تصاویر

در بهار 2012 پژو مدل جدید خود را در سری خودروهای B (سوپرمینی) عرضه خواهد کرد. این مدل جدید، یعنی پژو 208 در دو بدنه مختلف در دسترس خواهد بود: بدنه 3 در و 5 در.
کد خبر : ۴۲۶۴۸
به گزارش صراط به نقل از مشرق، امروزه برای اینکه بخواهید مشتری های زیادی را با سلیقه های مختلف به خود جذب کنید، تنها یک بازسازی لازم نیست. پروژه A9 جاه طلبانه ترین مشخصات را اختیار کرده تا خودرویی تولید کند که نشان دهنده یک جهش نسلی واقعی است.
 

پژو در طراحی دوباره خودرو تردید نکرده و در حالیکه اشتیاقی برای بازسازی اصول اصلی این سری مانند 205، 206 و 207 وجود داشت، اما پژو کار خود را از یک بازسازی تنها پیش تر برد.
 
پژو 208 به اصول همیشگی زیرکی و راندمان خودرو تجسم می بخشد. انتخاب های اولیه تکنیکی این خودرو را خیلی سبک کرده است، 110 کیلوگرم سبک تر نسبت به مدل 207 و 173 کیلوگرم سبک تر نسبت به اکثر خودروهای این سری که 975 کیلوگرم وزن دارند. هم چنین آیرودینامیک و فشرده بودن این خودرو قابل توجه است. همچنین فضای خالی صندلی های عقب 5 سانتی متر افزایش یافته و این به آسایش مسافران کمک می‌کند.
 

پژو 208 فرم و طراحی خاصی دارد که جنبه های زیبایی شناسی جالبی به این سری اضافه می‌کند. جلوچنجره شناور، علامت چراغ، لامپ های عقب شکل بومرنگ. هر کدام این جزئیات با دقت و احتیاط خاصی ساخته شده که کاملا با خودرو متناسب هستند.
طراحی داخلی خودرو نیز از زیبایی و نوآوری خلاقانه بهره می‌برد. این طراحی چیزی فراتر از روتین همیشگی این سری است. جدا از جزئیات تکنیکی و ارجاع های فرهنگی، ابزار و کنترل ها به قدری زیبا و بادقت بازسازی شده اند که یک خودروی کامل را می‌سازند. آنها اطراف فرمان کوچک خودرو قرار دارند و صفحه لمسی بزرگی نیز وجود دارد. تمام این جزئیات به امنیت، کیفیت و آسایش طراحی داخلی کمک می‌کنند و برای راننده راحتی فراوانی را به ارمغان می‌آورند.
 


تولید کربن دی اکسید متوسط این خودرو در هر کیلومتر 34 گرم است. این عدد از مدل 207 نیز کمتر است و در واقع در سری این خودروها، 208 کمترین میزان تولید دی اکسید کربن را دارد. آخرین تکنولوژی های مربوط به موتور و استفاده از سیستم هیبرید e-HD micro پیشرفت های ویژه ای را در زمینه آیرودینامیک و سبک تر شدن خودرو به بار می آورند.
 

رنج موتورهای این خودرو شامل 5 موتور است که 4 تای آنها به سیستم استارت/استاپ مجهز هستند. رنج موتورهای دیزل این مدل از تولید 87 گرم کربن دی اکسید در کیلومتر شروع می‌شود و هیچ وقت این میزان از 99 گرم بیشتر نخواهد شد. پژو 208 رنج جدیدی از موتورهای 3 سیلندر بنزینی را معرفی می‌کند که دو موتور 1 و 1.2 لیتری VTi هستند.
 

این مدل در زمینه استفاده از منابع سبز پیشتاز است. حجم زیادی از پلیمرهای استفاده شده در این خودرو، به طور دقیق 25درصد آنها از مواد بازیافتی یا طبیعی ساخته شده اند.
پژو 208 تجربه رانندگی کاملا جدیدی را منتقل می‌کند. به علت وجود فرمان کوچک، راننده کاملا احساس راحتی خواهد کرد. مهندسی این خودرو چیزی بین آسایش و رانندگی در جاده های بلند است و در هر دو کاملا متمایز و قابل قبول ظاهر می‌شود.

پژو 208 ابتدا در بهار 2012 برای اروپا و سپس در تابستان 2012 برای انگلستان عرضه خواهد شد.
برچسب ها: پژو عکس