۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹

در فسادمالی اخیر، رییس‌جمهورپاسخگوباشد

برای رییس جمهور در طول این سالها قداستی ایجاد شده که نادرست است / در پرونده فساد بانکی نیز اولین کسی که باید پاسخگو باشد، شخص رییس جمهور است/ احمدی نژاد بیاید و در مجلس صحبت کند و دلایل منطقی برای تخلفات مطروحه ، ارائه دهد؛ نمایندگان تصمیم خواهند گرفت و مردم هم قضاوت خواهند کرد.
کد خبر : ۴۲۷۱۹

به گزارش صراط به نقل از اعتدال: پس از واکنش حمید رضا کاتوزیان به حواشی اخیر طرح سوال از رییس جمهور ، علی عباسپور تهرانی فرد ، عضو فراکسیون اصولگرایان و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال، با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون طرح سوال از رییس جمهور ضمن اعتراض به اظهارات میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و غلامحسین الهام در مورد طرح سوال از ریس جمهور گفت: اگر دولت از خود دفاعی دارد ، در مجلس از خود دفاع کند ؛ سوال از رییس جمهور باید مطرح شود و ما باید این تابو را بشکنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: برای رییس جمهور در طول این سالها قداستی ایجاد شده که نادرست است. عباسپور همچنین با اشاره به پرونده فساد مالی اخیر گفت: در پرونده فساد بانکی نیز اولین کسی که باید پاسخگو باشد، شخص رییس جمهور است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احمدی نژاد بیاید و در مجلس صحبت کند و دلایل منطقی برای تخلفات مطروحه ، ارائه دهد؛ نمایندگان تصمیم خواهند گرفت و مردم هم قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون این موضوع که ممکن است سوال از رئیس جمهور به صحنه افشاگری احمدی نژاد در مجلس تبدیل شود، این گونه اظهارات را بی اساس خواند و افزود: مجلس صدا و سیما نیست که صحنه مناظره های انتخاباتی تکرار شود و صحبت پشت تریبون مجلس ، روال مشخصی دارد و هر کس صحبت می کند، باید در چارچوب آیین نامه مجلس باشد ؛ چه رئیس مجلس ، چه رییس جمهور ؛ چه وزیر و چه نماینده مجلس.

وی در خاتمه گفت: احمدی نژاد  باید در چارچوب آیین نامه مجلس رفتار کند و از سویی رییس مجلس هم شخص توانمندی است که به خوبی از عهده اداره مجلس در شرایط خاص بر می آید و اگر احمدی نژاد خارج از موضوع سوالات و خارج از دستور جلسه صحبت کند، مدیریت خواهد کرد و جلوی این امر را خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
تحلیل جالبی بود!البته اگر مجلس بخواهد مستقل عمل کند‍! بتواند جلوی وکیل الدوله های خود را بگیرد! خلاصه اگر به راس امور برگردد!!!!
کامکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۲
۱
ایشان می فرمایند شعبه تخلف کرده و خودش باید جواب بدهد .
ایشان معتقد است دولت یک ریال هم دزدی نکرده و باید یغه شعبه را گرفت .
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۱
فکر میکنید پاسخهای ایشان قانع کننده خواهد بود؟ بابا خیلی خووش خیالید !!