۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۹

حمله یک سلطنت طلب به مأمور MI6

"خسرو فروهر" درباره "علیرضا نوری زاده" گفت: «نوری زاده از همان اول به سلسله سلطنتی بریتانیا سوگند وفاداری خورد و از آن ها پوند انگلیس می گرفت.»
کد خبر : ۴۳۳۱۵
به گزارش صراط  به نقل از جام ، مجری شبکه سلطنت طلب ایران آریایی ضمن انتقاد شدید از روشنفکر نماهای اپوزیسیون خارج از کشور، این افراد را ناقص العقل توصیف کرد.
"خسرو فروهر" در ابتدای صحبت خود درباره "علیرضا نوری زاده" گفت: «نوری زاده از همان اول به سلسله سلطنتی بریتانیا سوگند وفاداری خورد و از آن ها پوند انگلیس می گرفت.»
وی در ادامه نوری زاده را مخاطب قرار داد و به او گفت: «ببخشید آقای نوری زاده! من مثل شما نمی توانم عربی صحبت کنم و برای روزنامه های عربی مقاله بنویسم اما به شما و همفکران شما در صدای آمریکا و بی بی سی می گویم "المنور الفکر من الایران نواقص العقول".»
او در خاتمه یادآور شد: «چرا ما باید اراجیف یک مشت امثال نوری زاده و بهرام مشیری و حسین فرجی توده ای را بشنویم؟ چرا یک بار به آن ها اعتراض نمی کنیم و نمی گوییم بروید خانه های خودتان و بازنشسته شوید؟ تا کی باید آن ها را تحمل کنیم؟ البته تقصیر خودمان است چون بی خیال بودیم اما اگر اعتراض کرده بودیم آن ها احساس مسئولیت می کردند. وقاحت هم حدی دارد...»