۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۲

زمان برگزاری گردهمائی بزرگ اصولگرایان

کد خبر : ۴۳۳۱۷

رییس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان گفت: در ایام پر نور و برکت عیدغدیرخم، گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان برگزار می شود.
به گزارش صراط به نقل از روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان، دکتر علی زاکانی افزود: گردهمایی بزرگ اصولگرایان با حضور و سخنرانی شخصیت‏های عالی‏رتبه دینی، فرهنگی و سیاسی کشور برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این نشست که با شعار «بصیرت و وحدت در سایه ولایت» برگزار خواهد شد حضرت آیت ا..مهدوی کنی و آیت ا.. علم الهدی و دکتر ولایتی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
رییس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان در مورد زمان و مکان این گردهمایی اظهار داشت: گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان از ساعت ۱۳:۳۰، روز پنج‏شنبه ۲۶ آبان با حضور امت حزب الله و علاقه¬مندان از نیروهای انقلاب در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزار خواهد شد.
زاكاني افزود: کار عملی ستاد‌های جبهه متحد اصولگرایان از اوايل آبان شروع شده و مسوولين مجامع، واحدها و كميته ها نيز شکل گرفته است. در اولین همایش جبهه متحداصولگرايان فعاليت بيروني ستاد كليد خواهد خورد.
وي با بیان اینکه جبهه متحد اصولگرایان حاصل تلاش جمعی اصولگرایان و تاکید بر گفتمان اصولگرایی است، خاطرنشان کرد: وحدت، بخش مهمی از گفتمان اصولگرایی است که در درون جبهه و خانواده انقلاب تعریف می‌شود و بر اساس اصول و ارزش‌ها شکل گرفته است‌ که از این موارد موجب شکل‌گیری جبهه متحد شد.
زاکانی ابراز امیدواری کرد که حرکت جمعی اصولگرایان با حضور همه عناصر جبهه انقلاب اسلامي، ادامه پیدا کند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۱۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
امیدواریم اصولگرایان به اهداف اصلی اصولگرایی دست یابند!