۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

نظر آیت‌الله حسینی خراسانی درباره حمله موشکی سپاه

نظر آیت‌الله حسینی خراسانی درباره حمله موشکی سپاه
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بار دیگر نقش بی‌بدیل رهبری دینی و قدرتمندانه فقه و فقاهت و فقیه در عبور دادن عزتمدانه کشور و ملت از پیچ‌های پیچیده تاریخی بر همگان آشکار شد.
کد خبر : ۴۳۴۲۶۴

آیت‌الله سیّد احمد حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظّم انقلاب در اجتماع با شکوه و ده‌ها هزارنفری بسیجیان، گفت: به لطف الهی و عنایت، ولی امر و صاحب عصر ارواحنا فداه، بار دیگر نقش بی‌بدیل رهبری دینی و قدرتمندانه فقه و فقاهت و فقیه در عبور دادن عزتمدانه کشور و ملت از پیچ‌های پیچیده تاریخی بر همگان آشکار شد.

به گزارش فارس وی به حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در پی حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: از فرماندهی دلیر کل قوا در مدیریت شلیک موشک‌های نقطه‌زن به مواضع شیطان‌های شرور و نیز دمیدن روح و روحیه سلحشوری در فضای جامعه و منطقه با خطابه پر شکوه در اجتماع عظیم ورزشگاه آزادی، صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

حسینی خراسانی افزود: این اقدام به‌هنگام و قاطع، باعث شکسته شدن سایه سنگین تحریم و سقوط آزاد سیاست دشمنان ملّت و نظام شد و امید است که مسئولین محترم با استفاده از این فرصت دل مردم را شاد کنند.