۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹

محدوديت‌هاي ترافيكي تعطيلات عيد غدير

معاون عمليات پليس‌راه كشور با اعلام بازبودن تمامي‌محورهاي مواصلاتي كشور محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيكي ويژه عيد غدير خم را اعلام كرد.
کد خبر : ۴۳۵۱۳
به گزارش صراط ، سرهنگ صمد اسفندياري در گفت‌وگو با ايسنا در اين باره گفت: بر اين اساس تردد انواع تريلر و كاميون به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از محور كرج چالوس همچنان ممنوع است.

وي همچنين از ممنوعيت تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 12 تا 22 روز سه‌شنبه و 15 تا 22 روز جمعه در محور چالوس از كرج تا دهانه شمالي تونل كندوان واقع در استان البرز خبرداد و گفت: اين امر به منظور تخليه بار ترافيكي انجام مي‌شود و تردد خودروها در خارج از اين محدوده بلامانع است.

وي از ممنوعيت تردد موتورسيكلت در محورهاي كرج ـ چالوس، هراز فيروزكوه، ساوه ـ همدان و تهران ـ سمنان ـ مشهد و برعكس از ساعت 12 روز دوشنبه تا ساعت 23 سه‌شنبه 24 آبان و از ساعات 12 تا 23 روزهاي پنجشنبه و جمعه 26 و 27 آبان‌ماه خبر داد.

اسفندياري همچنين از ممنوعيت تردد انواع تريلر و كاميون به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 12 تا 23 روز دوشنبه 23 آبان و 6 تا 23 روز سه‌شنبه 24 آبان‌ماه از ساوه به همدان (محدوده ساوه تا دوراهي قزوين-همدان) خبر داد و گفت: همچنين اين ممنوعيت‌ها از ساعت 12 تا 23 روز پنجشنبه 26 آبان و 6 تا 23 روز جمعه 27 آبان‌ماه در همين محدوده اعمال خواهد شد.

وي با بيان اينكه تردد انواع تريلر به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني در محور «هراز» همچنان ممنوع است، به ايسنا گفت: تردد انواع كاميون از ساعت 12 تا 23 روز هاي دوشنبه 23 آبان و پنجشنبه 26 آبان و 6 تا 23 روزهاي سه‌شنبه 24 آبان و جمعه 27 آبان ماه در اين محور ممنوع است.

اسفندياري در ادامه با اشاره به محدوديت‌هاي ترافيكي اعمال شده در محور دماوند خاطرنشان كرد: تردد كليه تريلرها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 6 تا 23 روزهاي سه‌شنبه 24 آبان و جمعه 27آبان، از تهران به سمت قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

به گفته وي تردد كليه تريلرها و كاميون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 15 تا 20 روزهاي دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هفته جاري در محور «زاهدان - زابل» ممنوع است.

محور چالدران خوي صبح امروز بازگشايي شد

اسفندياري همچنين از بازگشايي محور چالدران خوي در استان آذربايجان غربي كه به علت بارش شديد برف و كولاك مسدود شده بود خبر داد و گفت: شهروندان مي‌توانند براي اطلاع از وضعيت جوي و ترافيكي جاده‌هاي كشور و نيز امدادرساني احتمالي با شماره تلفن 88255555 تماس بگيرند.