۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

کشف بسته صادرات تریاک به کانادا توسط گمرک تبریز

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: اداره کل گمرک تبریز در یک ماهه اخیر ۱/۵۷۸کیلوگرم تریاک به مقصد کشور کانادا کشف کرده است.
کد خبر : ۴۳۶۶۹۴

 بهروز مهدوی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به آمار کشفیات موادمخدر در آذربایجان شرقی اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هشترود در یک ماهه اخیر توانسته است ۱۷۸۳ کیلوگرم پیش ساز مواد روانگردان‌ها، شیشه، سود سوزآور، استون و اسید سولفوریک کشف کند.

 به گزارش خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات استان هم توانستند در یک ماهه اخیر ۴/۵۰۰ کیلوگرم شیشه کشف کنند.

وی با بیان اینکه پلیس فرودگاه استان در یک ماهه اخیر ۷/۵۰۰ کیلوگرم تریاک، هروهین و مرفین کشف کرده است بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میانه هم در یک ماهه اخیر ۵۰ کیلو گرم تریاک کشف کرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: اداره کل گمرک تبریز در یک ماهه اخیر ۱/۵۷۸ کیلوگرم تریاک به مقصد کشور کانادا کشف کرده است.

وی از افزایش قیمت انواع مواد مخدر نیز خبر داد و تصریح کرد: افزایش قیمت پیش‌سازها، محدودیت گمرکی در ورود کالا از مرزها، اقدامات کنترلی از سوی دستگاه‌های مقابله‌ای و کنترل وزارت بهداشت جزو دلایل افزایش قیمت انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی است.