۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

اینتر-بارسلونا؛ مصاف غول‌های فوتبال اروپا بدون حضور مسی

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امروز «سه‌شنبه» ۸ دیدار برگزار می‌شود.
کد خبر : ۴۳۸۹۷۸

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امروز «سه‌شنبه» ۸ دیدار برگزار می‌شود و در مهمترین مسابقه تیم فوتبال اینترمیلان میزبان بارسلونا است.

موناکو - کلوب بروژ

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  در اولین دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا تیم موناکو فرانسه از ساعت ۲۱:۲۵ از کلوب بروژ بلژیک پذیرایی می‌کند. نماینده فرانسه در فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان شرایط مساعدی ندارد و با کسب تنها یک امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه A. قرار دارد. شاید به توان به جرات گفت: این تنها فرصت موناکویی‌ها برای کسب پیروزی است، آن‌ها در دیدار بعدی میهمان اتلتیکومادرید هستند و در آخرین بازی باید به مصاف تیم قدرتمند دورتمند برود.

کلوب بروژ هم شرایطش مانند موناکو است و با کسب یک امتیاز از ۳ مسابقه قبلی و به دلیل تفاضل گل بهتر نسب به نماینده فرانسه در رتبه سوم جدول قرار دارد. نماینده بلژیک هم این دیدار را تنها امید خود برای کسب یک پیروزی در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌داند. کلوب بروژ در ۲ مسابقه بعدی باید به ترتیب به مصاف دورتمند و اتلتیکومادرید برود.

تیم‌های فوتبال موناکو و کلوب بروژ سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۲۵ به مصاف هم می‌روند.

لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکومادرید - دورتموند

تیم‌های اتلتیکومادرید و دورتموند در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم می‌روند. این مسابقه می‌تواند تعیین کنند صدرنشین گروه A. لیگ قهرمانان اروپا است.

نماینده اسپانیا در این فصل عملکرد خوبی نداشته و با کسب ۲ پیروزی و یک باخت و کسب ۶ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. خط دفاع اتلتیکو با دریافت ۶ گل یکی از بدترین آمار‌های خود را در لیگ قهرمانان به ثبت رسانده است.

اما در طرف مقابل دورتمند شرایط خوبی دارد و کسب ۹ امتیاز از سه مسابقه توانسته در رتبه اول گروه A. قرار بگیرد. نماینده آلمان در این فصل هنوز گلی دریافت نکرده است و یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی را در اختیار دارد.

تیم‌های اتلتیکومادرید - دورتموند امروز سه‌شنبه از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

لیگ قهرمانان اروپا

اینترمیلان - بارسلونا

در مهمترین دیدار روز اول از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های اینتر و بارسلونا به مصاف هم می‌روند. بارسلونا در این فصل توانستند با کسب حداکثر امتیاز از سه بازی گذشته خود با تفاضل گل مثبت ۸ در رتبه نخست جدول رده‌بندی گروه B. قرار بگیرد. شرایط نماینده اسپانیا نسب به اینتر بهتر است و با آرامش بیشتر به مصاف حریفان می‌رود.

اینترمیلان شرایط بعدی را تجربه نمی‌کند و با کسب ۶ امتیاز بعد از بارسلونا در رتبه دوم جدول قرار دارد. نماینده ایتالیا اگر در گروه دیگری قرار داشت شاید صدرنشین بود، اما حضور آبی‌واناری‌ها باعث شده اینتر فقط به رتبه دوم دل ببندد. اینتری‌ها با ثبت ۲ پیروزی و یک شکست سعی دارند با استفاده از امتیاز میزبانی بارسلونا را شکست دهند.

تیم‌های فوتبال اینتر و بارسلونا امروز سه‌شنبه ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

در دیگر دیدار گروه B. بازیکنان تیم‌های تاتنهام و آیندهوون از ساعت ۲۳:۳۰ روبروی هم صف آرایی می‌کنند.

ستاره‌سرخ‌بلگراد - لیورپول

در اولین دیدار از گروه C. لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های ستاره‌سرخ‌بلگراد - لیورپول به مصاف هم می‌روند. نماینده انگلیس تا این مرحله از رقابت‌ها با ثبت ۶ امتیاز و کسب ۲ پیروزی و یک شکست در رتبه نخست جدول رده‌بندی حضور دارد. لیورپول برای تثبیت صدرنشینی باید در مقابل ستاره‌سرخ به پیروزی برسد تا خیال آسوده‌تر در هفته پنجم به مصاف پاری‌‍سن‌ژرمن برود.

ستاره‌سرخ‌بلگراد برخلاف حریفش شرایط مساعدی ندارد. آن‌ها با کسب تنها یک امتیاز از ۳ دیدار قبلی خود در رتبه آخر جدول رده‌بندی گروه C. لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. ستاره‌سرخ با دریافت ۱۰ گل یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کرده است. ستاره‌سرخ‌بلگراد امیدی برای حضور در مرحله حذفی ندارد و سعی می‌کند برای اعاده حیثیت پا به میدان مسابقه بگذارد.

دیدار تیم‌های فوتبال ستاره‌سرخ‌بلگراد - لیورپول امروز سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۲۵ به مصاف هم می‌روند.

لیگ قهرمانان اروپا

ناپولی - پاری‌‍سن‌ژرمن

در آخرین دیدار گروه C. تیم‌های ناپولی - پاری‌‍سن‌ژرمن به مصاف هم می‌روند. نماینده ایتالیا توانسته با کسب ۵ امتیاز و ثبت یک پیروزی و ۲ تساوی رتبه دوم جدول را به خود اختصاص دهد. ناپولی توانست بالاتر از پاری‌‍سن‌ژرمن قرار بگیرد. در حالی بازیکنان ناپولی میزبان نماینده فرانسه هستند که امید زیادی برای شکست حریف دارند و به فکر صدرنشینی در گروه C؛ و صعود به عنوان تیم اول هستند.

پاری‌‍سن‌ژرمن که با جذب بسیاری از ستار‌های دنیای فوتبال قصد داشت عنوان نخست لیگ قهرمانان اروپا برسد. نماینده فرانسه، اما برخلاف انتظار با کسب تنها چهار امتیاز و ثبت یک پیروزی و یک تساوی رتبه سوم گروه C. را از آن خود کند. پاریسی‌ها برای صعود به رتبه دوم محکوم به شکست ناپولی هستند.

دیدار تیم‌های ناپولی - پاری‌‍سن‌ژرمن امروز سه‌شنبه ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود.

دیدار‌های گروه D. لیگ قهرمانان اروپا

پورتو - لوکوموتیو مسکو/ ۲۳:۳۰

شالکه - گالاتاسارای/ ۲۳:۳۰

لیگ قهرمانان اروپا