۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

فراکسیون جوانان ارسال لیست بازنشستگان را تکذیب کرد

سخنگوی فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به اینکه این فراکسیون وارد تعیین مصادیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان نشده، لیست منتسب به فراکسیون جوانان در این خصوص را تکذیب کرد.
کد خبر : ۴۴۰۰۲۲

سیده فاطمه حسینی در گفت وگو با خانه ملت گفت: فراکسیون جوانان مجلس هیچ ورودی در مصادیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان نداشته است و انتشار لیست در خصوص ۲۵ مدیر بازنشسته وزارت کار ازسوی فراکسیون به طور جد تکذیب می‌شود.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه این فراکسیون برای تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان تلاش کرده و پیگیر تصویب آن بوده ولی در رابطه با مصادیق آن ورود نداشته و این لیست از اساس کذب است.

عضو فراکسیون زنان مجلس بیان کرد: اگرچه مجلس در موضع ناظر بر اجرای قانون است ولی دستگاه‌های نظارتی برای این موضوع مشخص شده اند  ؛ لذا بر اساس دیدگاه فراکسیون جوانان، اولویت حفظ شأن و منزلت و کرامت پیشکسوتان و مدیران باسابقه است که سالیان سال در کشور تلاش کردند و نباید زحماتشان نادیده انگاشته شود.

وی با تاکید بر قدردانی و گرامیداشت زحمات مدیران بازنشسته و پیشکسوتان، گفت: این امر منافاتی با اجرای قانون ندارد و رویکردهایی همچون انتشار اسامی و لیست‌ها و انتساب آن به مجلس، با هدف تنزل شأن مجلس و مدیران پیش کسوت در کشور و ایجاد فضای کدورت بین دو قوه ‌ صورت می‌گیرد.

حسینی تاکید کرد: مجلس به عنوان قانونگذار قانونی را تصویب کرده و قطعاً اجرای آن را مطالبه می کند ولی به دنبال آن نیست که از دستگاهی لیست بدهد؛ ما بر این باوریم که خود دولت و دستگاه‌ها نسبت به اجرای قانون پیشگام هستند و مجلس نیز با حساسیت اجرای آن را دنبال خواهند کرد.