۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

ساهاکیان: بازیکنان حریف به وودز توهین می کردند

تیم بسکتبال ذوب آهن در دربی اصفهان نیز به پیروزی دست یافت تا با 6 پیروزی پیاپی همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد.
کد خبر : ۴۴۰۵۴

به گزارش صراط اوشین ساهاکیان در خصوص این بازی به ایپنا گفت: بازی حساسیت خاصی داشت تیم فولاد ماهان نیز برای پیروزی به میدان آمده بود و بازی بسیار خوبی را نیز به نمایش گذاشت. بازی بسیار قوی بود و به وقت اضافه هم کشیده شد اما ما تجربه بیشتری داشتیم و از موقعیتها بهتر استفاده کردیم.

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال ذوب آهن ضمن تمجید از لورن وودز اظهارداشت: او یک بازیکن با شخصیت و با اخلاق است که در زمین مسابقه کاری با حاشیه ها ندارد. در این بازی شخصا شاهد بود که بعضی بازیکنان فولاد به وی توهین می کردند اما او واکنشی نشان نداد و توانست نمایش به جا بگذارد. وودز بسکتبال را کلاسیک و خوب بازی می کند، قبلا هم ثابت شده بود که او بازیکن خوبی است اما در این فصل او پیشرفت داشته و بهتر از قبل هم بازی می کند.

وی در واکنش به مسائل داوری تصریح کرد: همیشه گفته ام که نمی توان نتیجه را داوری مسابقه ربط داد. همانطور که بازیکن اشتباه می کند، داور هم ممکن است اشتباه کند و این طبیعی است. به نظر من در این بازی هم داوری مشکلی نداشت و روال عادی خود را طی کرد.

ساهاکیان در خاتمه گفت: حضور یک تیم دیگر در کنار ذوب آهن در اصفهان به بسکتبال این شهر کمک زیادی می کند چون باعث ایجاد رقابت می شود. امیدوارم فولاد ماهان بتواند اسپانسر خود را حفظ کند و طی سالهای آینده با کسب تجربه قدرتمند تر ظاهر شود.