۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

مسئولیت مدیریت غیرقانونیِ آزادی با من

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن تکذیب تغییرات مدیریتی در دو مجموعه آزادی و انقلاب، گفت: مدیریت آزادی غیرقانونی است و مسئولیت آن می پذیرم.
کد خبر : ۴۴۰۸۳۶

دوره سرپرستی فرهاد نیکوخصال در مجموعه ورزشی آزادی به پایان رسیده است. وی ۲۴ تیرماه با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی جایگزین محمودی فر شد که تنها ۵ ماه از مدیریتش در این مجموعه می گذشت. 

نیکوخصال با حفظ سمت خود به عنوان مدیریت مجموعه های سوارکاری کل کشور به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد. حالا دوره قانونی سرپرستی وی به پایان رسیده و همین موضوع، ابهاماتی را در مورد ادامه مدیریت اش ایجاد کرده است. 

حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: پست اصلی فرهاد نیکوخصال در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیریت  مجموعه سوارکاری است. وی صرفا تا تعیین تکلیف مدیریت قطعی مجموعه ورزشی آزادی به عنوان سرپرست این مجموعه منصوب شد. قرار ما از همان ابتدا همین بود. 

وی در مورد برخی صحبت های مطرح شده مبنی بر اینکه نیکوخصال به حالت قهر، در محل کار خود در مجموعه آزادی حاضر نمی شود نیز گفت: اینها صحبت های بچه گانه است، مگر او بچه است چنین رفتارهایی داشته باشد. همین الان که من با شما صحبت می کنم، نیکوخصال در محل کار خود در مجموعه آزادی مستقر است. 

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این رابطه ادامه داد: سرپرستی فرهاد نیکوخصال در مجموعه ورزشی آزادی برای چهار ماه بود و حالا این چهارماه به پایان رسیده است. صحبتی هم که وی با من مطرح کرد، این بود که «دوره سرپرستی ام به پایان رسیده و از این به بعد مدیریت من در آزادی غیر قانونی است»؛ درست هم می گوید اما از نظر من مشکلی نیست. 

کریمی تاکید کرد: تازمانیکه وضعیت مدیریت مجموعه ورزشی آزادی مشخص شود، نیکوخصال به عنوان سرپرست این مجموعه را مدیریت خواهد کرد. تا آن زمان هم مسئولیت مدیریت غیرقانونی او با من است. تا به امروز گزینه هایی برای انتخاب به عنوان مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی داشته ایم اما در مورد هیچ یک به نتیجه نرسیده ایم. 

در مورد مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب هم صحبت هایی مبنی بر جابه جایی مطرح است. گفته می شود محمد لاله که از ۱۵ اسفندماه سال گذشته مدیریت این مجموعه را بر عهده دارد، قرار است جایگزین یدالله جعفری مدیریت پشتیبانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شود که بازنشسته شود. حسن کریمی اما این موضوع را نیز رد کرد. 

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این مورد گفت: لاله همچنان با قدرت به مدیریت خود در مجموعه ورزشی انقلاب ادامه می دهد. مدیریت جدید بخش پشتیبانی شرکت هم به زودی معرفی خواهد شد.