۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
سید عماد حسینی:

حرکت جریان انحرافی به سمت اپوزیسیون

سید عماد حسینی در خصوص فعالیت های جریان انحرافی اظهار داشت: جریان انحرافی به سمت انحراف کامل حرکت می کند و در این صورت نمی توان امیدی به برگشت این جریان به درون نظام داشت.
کد خبر : ۴۴۵۱۳

به گزارش صراط، سخنگوی کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی زندگی تاکید کرد: جریان انحرافی مسیری را دنبال می کند که به سمت انحراف کامل است و در این صورت نمی توان از انحراف آنها چشم پوشی کرد و یا با آنها برخورد نکرد.

حسینی ادامه داد: این انحراف کامل نیز در نهایت به سوی جدایی از نظام حرکت می کند که این بسیار خطرناک است.

نماینده قره و دهگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرایط  در کشور به سمتی پیش می رود که امکان دارد این جریان از شاکله اصلی نظام خارج شود و این تحلیل نیز از نحوه اقدامات این جریان بر می آید.

سید عماد حسینی با تاکید بر اینکه این جریان محصول نگرش های خاص درون نظام بود، خاطرنشان کرد:  امیدواریم این افراد به دایره نظام برگردند چراکه اگر چنین نشود باید آنها را اپوزیسیون تلقی کرد.

وی افزود: این جریان آرام آرام به سمت اپوزیسیون شدن حرکت می کند که در نهایت نه تنها مجلس یا دولت بلکه ممکن است کلیت نظام را تحت تاثیر قرار دهد.

این نماینده مجلس هشتم یادآور شد: جریان انحرافی احساس می کند که همیشه قدرت را در دست دارد. اما باید به یاد داشته باشد، زمانی که عمر دولت به پایان می رسد عمر قدرت آنها نیز به پایان می رسد، چراکه هر دولت قدرتش را به دولت بعدی واگذار می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگرش های انحرافی هر چه بیشتر رشد و پیشرفت کند ، ممکن است کلیت نظام را تحت تاثیر قرار دهد از این رو  باید هر چه سریعتر با این جریان و فعالیت هایش مقابله کرد اگرچه مردم این جریان را گوشه نشین می کنند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۰
۱
جنگ قدرت
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست