۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
فرمانده نیروی هوافضای سپاه درخصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی

از آرزوهای بزرگ ما این است که آنها دست به این کار بزنند

خود آنها هم به‌خوبی می‌دانند که این اتفاق، یک حادثه کاری بوده و خیلی هم خوشحال نباشند چون به هر حال امثال شهید تهرانی‌مقدم در مجموعه سپاه بسیار زیاد است.
کد خبر : ۴۴۵۲۱
"صراط" - سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با رد برخی شبهات مبنی بر دخالت سرویس‌های خارجی در حادثه اخیر یکی از پادگان‌های سپاه، گفت: خود آنها هم به‌خوبی می‌دانند که این اتفاق، یک حادثه کاری بوده و خیلی هم خوشحال نباشند چون به هر حال امثال شهید تهرانی‌مقدم در مجموعه سپاه بسیار زیاد است. حاجی‌زاده درخصوص تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران نیز اظهار داشت: از آرزوهای بزرگ ما این است که آنها دست به این کار بزنند چون خیلی وقت است انرژی نهفته‌ای وجود دارد که علاقه‌مندیم آن را خرج کنیم و دشمنان اسلام و مسلمین را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ بفرستیم. فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: ارتقای توان موشکی ما به هیچ وجه متوقف نمی‌شود و این کار برای همیشه ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
اول خدا و بعد احمدی نژاد (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۱۲
۱۵
اگر بعضی ها تا این اندازه نا جوانمردانه به رییس جمهور 24 میلیونی منتخب مردم حمله نمی کردند دشمن حتی جرات نمی کرد اسم حمله رو بیاره.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا شما چرا .........! جرات کردند که کردند! بفرموده امام امت و به پشتوانه ملت غیور ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند!
اصلا چه ربطی داره! یعنی از گل نازکتر به این .......شما و آقای رح.... نگیم که کسی تو دنیا به ما چپ نگاه نکنه و ایشان برای هرکی دلش خواست بگم بگم راه بندازه؟
اول خداوبعد احمدی نژاد (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا علی لطفا کمی درباره ی اصلاحی که بیان کردید تحقیق بفرمایید این حملات گسترده و البته غیر مستند از صحبت گل و اینجور چیز ها کمی فراتره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من و همه اعضای خانواده ام که جز این 24 میلیون هستم به شدت پشیمانیم؛ دیگران نیز وضع مشابهی دارند
اول خداوبعد احمدی نژاد (k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس در نهایت 5 میلیون از این 24 میلیون نفر پشیمان هستند (این 5 میلیون هم خیلی زیاده قطعا کمتر هستند) اما مطمئن باشید از این ور ریزش داشته باشه از اون ور اضافه میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا من هر چند وقت یکبار میام صراط تقریبا تو همه خبرها بخش زیادی از کامنت ها مربوط به اینk-1هستش.این بابا کار و زندگی نداره؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا این چه ربطی داست ؟؟؟
دولت حق اول خدا(k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
ربطش اینه که با دیدن تخریب رییس جمهور توسط افراد داخلی به نفاق و در نتیجه پیروزی امیدوار میشن.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
کیوان خان!
خود کرده را تدبیر نیست! ایشون روزی که خودش فکرش را بست و دهانش را باز کرد و بی مبالات ترین شکل ممکن و صرفا برای .............. از مردم جو کشور را متشنج کرد و بدون هیچ اجازه قضایی و بدون استنادات قابل قبول وارد تهمت زدن ها را شروع کرد یادش نبود:
که واجب شد طبیعت را مکافات
دولت حق اول خدا(k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان همه حرف های ایشون درست بود همه دیدیم مهدی فرار کرد و فائزه هم که مردم رو به اغتشاش دعوت کرد دیگه از این واضح تر؟؟؟!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا کیوان!
اتفاقا الان هم چیزهای درست دیگه ای داریم می بینیم!
سفر دسته جمعی آقازاده شون با فک و فامیل زنش به گرانترین هتل نیویورک برای... راستی برای چی؟
بزرگترین پرونده فساد اقتصادی در سیستم بانکی کشور!
خط کشی قرمز رنگ دور جو......... و رح.......... و مش........ و ...
بسه یا حرف های راست دیگه را هم بزنم!

بعله مهدی فرار کرد و باید هم مجازات بشه! خانم هاشمی (زشته اسم ناموس مردم را به نام کوچک مطرح می کنید! بابا مسلمون که هستید؟) هم تخلفات سیاسی و اجتماعی داشته و باید رسیدگی بشه! اما اجازه هست پرونده فساد اقتصادی آقای معاون اول و فرار خاوری هم بررسی بشه! اجازه هست کسی سپر بلای آقای مشاور مطبوعاتی نشه و ایشان از رفتن به دوران محکومیت شان سفارشی طفره نروند!
دولت حق اول خدا(k-1)
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان یادته وقتی مت...... برکنار شد چقدر به رییس جمهور خرده گرفتند؟ اما حالا مشخص شده اح....... چاره ای به جز این کار نداشته در مورد سفرم یقین داشته باشید دلایل ایشون قانع کننده خواهد بود اما درباره ی اختلاس باز هم یادتونه بالافاصله بعد از این فساد بزرگ دولتی ها رو متهم کردند؟ اما الان طبق گفته ی معاون فرهنگی سپاه دولتی ها کوچکترین نقشی در این اختلاس نداشتند بهتره بدونید چند سال پیش خاوری توسط رییس جمهور عزل شد اما 170 نماینده ی مجلس (اگر در تعداد اشتباه نکرده باشم) طوماری! امضاء کردند و خواهان بازگشت خاوری شدند برخی ها با این فساد سعی داشتند دولت رو زمین بزنند که خدا رو شکر مثل همیشه شکست خوردند.

اما در مورد مهدی و فائزه هم (بله مسلمون هستیم ولی رفتار های این خانم نشون میده لیاقت نداره با احترام باهاش رفتار کرد) باید رسیدگی کنند اگر نوبتی هم حساب کنیم جرم اونها اولویت داره در ضمن بهتره باز هم یادتون بندازم چه بلایی سر ام........ و مل...... اوردند اگر اقایون مدرکی منتشر کردند قبول در غیر اینصورت حق ندارند به دولتی ها نزدیک بشن مگر ندیدید چه بلایی سر ع.سل.......... اوردند؟ راستی در ازای اینهمه تهمتی که به دکترای رح.......... زدند و اخرش مشخص شد تمامش دروغ بوده چه تاوانی دادند؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
کیوان جان!
اول سلام

*بخدا هیچ چیزی از شما کم نمیشه اگر باور کنی رییس جمهور معصوم نیست و مطمئنا با حضوری برخی آدم های مساله دار در اطرافش ایشان هم گاه متوهم میشه...! اشتباه میکنه...!باید عذرخواهی کنه ...! عناصر ضعیف و مشکل دار را عوض کنه...!
شخصا با تعبیر شما در مورد آقای مت......... کاملا موافقم! ایشان ضعیف ترین وزیر ........... تاریخ انقلاب بود، کما اینکه آنقدر آسیب شناسی مدیریتی اش ضعیف بود که چند سفیر ایشان پناهنده شدند!!! و واقعا شخصیت دانشمندی مثل دکتر صالحی با ایشان اصلا در یک اندازه نیست و این رو دوست و دشمن بهش معترفند! اما آیا واقعا روش بهتری برای تغییر ایشان نبود! آیا با عوامل چنین رفتار زشتی با یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی از سوی رییس جمهور برخوردی شد یا ایشان هم بی میل نبودند که ...!

** وجود امثال رییس فعلی ستاد مبارزه با قاچاق کالا که قبلا در دادستانی تهران در پرونده جنایات کهریزک متهم هستند! امثال آقای معاون اجرایی که در سن 42 سالگی بازنشست شده!!! و با حکم انفصال دیوان عدالت اداری مواجه است! امثال آقای معاون اول که هم مشکل مدرک تحصیلی داره و هم پرونده ...........، امثال مشاور مطبوعاتی با آن افشاگری های بر علیه نظامش و ... والله ما نمدانیم چه ضرورتی داره! چرا این افراد نه درصدد روشنگری وضعیتشان برای افکار عمومی برمیان (یعنی نشان دادن مدرک تحصیلی واقعی کاری داره!) و نه مثل مت...... اگر واقعا ضعفی دارند کنار گذاشته نمیشن!!!
*** برادر من! اتقوالله! یعنی چی این همه بستن فکر! بابا یعنی جناب بیخودی الملک! زن و بچه خودشو با داماد گرامیش که اتفاقا فرزند محمودخانه! برداشته با یک کاروان صدنفره برده نیویورک در بهترین هتل اسکان داده تا دسته جمعی مدیریت جهان تدریس کنند؟ چرا شما اجازه نمیدی اشکالات جدی و گاهی انحرافات رفتاری این آقا گوشزد بشه! فکر نمی کنی تاثیر همین دفاع های بیخود خدمتگزاری رو که روزی تحمل سرویس ناهار کمی بیشتر از معمول اطرافیان را در سفرهای استانی نمی کرد تبدیل به شخصیتی چنین پر از علامت سوال کرده!
**** مملکت مگر دستگاه قضایی نداره که یک مقام نظامی سپاه بیاد بشه فصل الخطاب یک پرونده تخلف اقتصادی؟ برادر من کمی مسائل را در جای خودش ببینید و برای توجیه اشکالات به هر ریسمانی چنگ نزنید!
*****به هر حال نه تملق در ذکر نام هر خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی قابل پذیرشه و نه توهین حتی به متهمی مثل خانم هاشمی که البته باید به خطاهای ایشان هم در قالب قضایی و قانونی رسیدگی بشه

والعاقبت للمتقین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۶
۸
آرزو بر جوانان عیب نیست!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره واقعا آرزو بر جوانان عیب نیست
ع.س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۵
۱۰
اول خدا بعد امام خامنه ای وبعد احمدی نژاد.
آنتی پاچه خوار
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیز من! این آقا از قبل هم تفکرات انحرافیش مشخص بود! شما سخت نگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالا بعدش هم مش......... دیگه؟ ها؟
هه
|
Iran (Islamic Republic of)
امام زمان كجا هستن پس ؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۸
۳
قمپزها و خالی بندیهای اسراییل به درد خودش هم نمیخوره جرأت و دل و جگر میطلبه که با ایران سرزمین شیران حتی مزاح کنه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۶
۱
من به عنوان یک ایرانی آرزو حمله اسراییل یا کشور دیگر را به ایران اسلامی ندارم اما اگر دشمنان ایران به خصوص اسراییل اگر حماقت کنند و بخواهند شیطنت کنند قطعا برابر سخنان امام عزیزمان بر خورد شدید و پشیمان کننده به آنها داده می شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم جنگ اصلا چیزی خوب نیست. اما باید آمده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۶
۰
هو الاول والآخر و ظاهر و باطن
دقت کنید اول و آخر یعنی سرمدی خداست
پس اول خدا و آخر خدا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰
۶
۱
يگويند شتر را داشتند نعل ميزدند. در همان زمان مورچه اي از انجا گذشت و گفت پاي من را هم نعل بزنيد.
ان زمان در دوران دفاع مقدس كه امكانات و تجهيزات الان را نداشتيم و تمام دنيا پشت سر عراق بود نتيجه ان شد .واي بحال اكنون و.............ضمنا به اسرائيل بگوئيد اول وضعيت غزه و لبنان را مشخص كن بعد بيا ما منتظرت هستيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسه دیگه کم شعار تو خالی بدین !!!
اگر واقعا ما اینقدر قدرت داریم نمیذاشتیم عربستان نیرو ببره بحرین ما هم نیرو میبردیم اونجا ولی انقدر خودمون گرفتاری داریم که فقط میتونیم به حرف زدن اکتفا کنیم . وضعیت فلسطین هم که معلومه . تو این 33 سال که انقلاب کردیم جز حرف زدن برای فلسطین چیکار کردیم ؟ اگر واقعا قدرتمندیم اعلان جنگ کنیم به اسراییل تا برای همیشه شرشو بکنیم ولی افسوس که آقایون هزینه شعار دادن را کمتر میبینند . مثلا میترسید بهتون بگن جنگ طلب !؟ در خوش بینانه ترین حالت قادر به دفاع همه جانبه هستیم آن هم بدلیل به خطر افتادن منافع آقایون ! سر فلسطین و بحرین هم هر بلایی اومد مهم نیست ما فقط شعارمونو میدیم !
عيسي عابديني ماسوله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰
۵
۳
با احترام به روح بلند تمامي شهداي غدير مخصوصا سردار شهيد تهراني مقدم ...... دست حق همراه هميشگي شما دلاور مردان باشد هر چند كه ما هر كدام يك موشك جند زمانه يا نامحدود هستيم تا ولايت روداريم نياز به سلاح هسته اي نداريم چون ولايت مثل شهيد تهراني مقدم ها زياد دارد و آماده و آماده هر ثانيه بهتر از ثانيه ديگر ...............
سعید
|
Canada
|
۱۸:۰۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۰
۳
۳
البته مشخص است که شما از شروع جنگ خوشتان میآید"
چون اولاً با آسودگی خیال بیشتری می توانید مخالفین و معترضین و منتقدین را به بهانه شرایط جنگی و با اتهام ستون پنجم بودن دشمن سرکوب و خفه کنید.
و ثانیاً می توانید مطابق معمول همه ناکارآمدی ها و عدم شایستگیتان در مملکت داری و تمام سوء مدیریت هایتان را به بهانه جنگ فرافکنی کنید و به گردن جنگ و دشمن بندازید.
شما اصولاً برای آبادانی و رفاه درست نشدید و اصلاً تمایلی برای آن ندارید (وضعیت کشور بعد از جنگ تا الان گواه نیت شماست) برای جنگ و خرابی درست شدید و حیات شما به وجود بحران و جنگ است.
ناشناس
|
Canada
اگه وضعیت کشور بعد از جنگ و پیشرفت های کشور رو نمیبینی و با پررویی این پیشرفت ها رو در جهت عکس گواه قرار میدی معلومه جزو همون هایی هستی که قلبشون مریضه و این باعث شده چشم هاشون روی واقعیت ها بسته بشه.همونایی که فقط غر میزنن و اگه جنگی هم بشه یک قدم در راه دفاع از همین مملکتی که انقدر براش سینه چاک میدن برنمیدارن.بازم همینا که الان بهشون فحش میدی از مملکتی که تو براش گلو پاره میکنی دفاع میکنن و جالب هم اینه که این باعث نمیشه زبان امثاتو کوتاه بشه.
سعید
|
Canada
عزیزم خواهش می کنم یک چند روز به خرمشهر و آبادان تشریف ببرید تا مشتی نمونه از خروار رو ببینید.همین عکس خیابانها و خانه های خرمشهر رو تو اینترنت ببین بعد دم از آبادانی بزن. البته بله شما از لحاظ موشک سازی و تسلیحات و اینها خوب توسعه دادید بر منکرش لعنت.
یک مقایسه بکن بین خودمون و ترکیه تا بفهمی پیشرفت یعنی چه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
بعد جنگ می فهمیم که بچه های چه کسانی کجا بودن و ما باز از خاطرات جبهه می گیم .....یادش بخیر عجب نون خشک هایی بود ؟؟؟؟!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
ما هم منتظریم! چرا که معتقدیم هنوز خون خواهی از امام حسین(ع) نشده
meti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۵
۰
این که بگوییم اول خدا بعد مثلا احمدی
اشتباه است، گونه ای از شرک است. لطفا در این مورد تحقیق بفرمایید.
اول خدا بعد هم خدا آخر هم خدا!

لبیک یا خامنه ای
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
خدا نگذره از اونایی که تو ایران شکاف بوجود آوردن و باعث باز شدن پای امریکا تو ایران شدن.با روی کار اومدن این آقا دست دزدی ه یه عده ای قطع شده و حالا هی سنگ اندازی میکنن نمیزارن کارشو کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
جواب آنها رو باید این طوری داد. من هم منتظر همچون روزی هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
ایران تا به حال آغازگر هیچ جنگی نبوده است (بر عکس یانکی های امریکا). ولی در مقابل تهدید و یا کوچکترین تعرض و دست اندازی به خاک مقدس ایران، دست اون کشور گستاخ از بازو قطع خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
صد البته که امریکا با این وضعیتی که دچارش هست، جرئت حمله به ایران و یک حماقت سنگین دیگه رو نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
برخی دوستان که خود را به خواب خرگوشی زده اند! لطفآ نگاهی به تاریخ بیندازید و بعد اظهار فضل کنید!
اسرائیل در عمر کوتاه و نکبت بار خود، چند با به همسایگانش حمله کرده، آتش چند جنگ را به راه انداخته و چه تعداد انسان را کشته، زخمی و از خانه و کاشانه خود آواره کرده است؟!

جنگ جهانی اول و دوم را چه کسانی راه انداختند و باعث مرگ و آوارگی میلیونها نفر شدند؟! آیا ایران؟ آیا مسلمانان؟!
جنگ خونین ویتنام کار کدام کشور بود؟ ایران یا امریکا؟ چه کشوری به بهانه سلاح کشتار جمعی به عراق حمله کرد و موجب مرگ صدها هزار انسان بی گناه در آن کشور شد؟
افغانستان را چه کسی به بهانه مبارزه با طالبان، به آتش کشید؟ ارتش کدام کشور است که حتی به مراسم عروسی هم حمله می کند و بعد می گوید "اشتباه شد" !
کدوم کشورها در جنگ تحمیلی از صدام ملعون حمایت کردند و او رو به بمب های شیمیایی و میکروبی مسلح کردند؟!

یک نگاهی به جنگ های کوچک و بزرگ همین اواخز بنداز و بعد با گستاخی، جمهوری اسلامی رو به جنگ افروزی و جنگ طلبی متهم کن. یک نگاهی به تهدیدات هر روز اربابان صلح طلب(!) امریکایی و اروپایی علیه تمامیت کشورمون بکن، و ببین چه جوری در مورد احتمال حمله نظامی به ایران مثل آب خوردن حرف می زنند، بعد بگو ما جنگ طلب هستیم.

شما هم مثل اون اربابان توقع داری ما در مقابل زورگویی ابرقدرت ها، مثل گوسفند باشیم و هر کاری باهامون کردند، مثل قبل از انقلاب خفه بشیم! وگرنه اگه کوچکترین اعتراضی به تهدیدات و گستاخی اونها بکنیم، از طرف اونها و برخی عناصر خود فروخته و خودباخته، متهم به جنگ طلبی و تروریسم می شیم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
مشکل کامنت بنده چیست که منتشر نمی شود؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
البته باید تلاش کنیم به آنها بهانه هم ندیم. اما باید آماده بود
دای تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
بیبین داش امیر علی الهی قربون اون موشکهات برم الهی هر چی درد و بلای مردم پاک ایرانه بخوره تو قلوه گاه دشمنای ایران من همیشه گفتم الآنوم می گم بعداً نوم می گم آمریکا هیچ .................... اگه می تونه ..... بیاد ....... البته چن وخته که می گن می تونیم بخوریم