۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

تلاش برای محرومیت‌زدایی و حل مشکل آب؛ رویکرد بسیج سازندگی در سال آینده

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: رویکرد بسیج سازندگی در سال آینده محرومیت زدایی و تلاش برای حل مشکل آب شرب و کشاورزی است.
کد خبر : ۴۴۵۶۸۵

 محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی در نخستین دورهمی جهادی با موضوع دومین جشنواره ملی جهادگران که امروز برگزار شد، گفت: حرکت‌های جهادی دانشجویان در سال ۷۹، زمینه ساز تشکیل بسیج سازندگی کشور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی دافزود: نفس رهبری گرمابخش برنامه‌های بسیج سازندگی است و تاکیدات مستمر ایشان وظیفه سنگینی را بر عهده جهادگران قرار داده است.

زهرایی با اشاره به اینکه فصل جدیدی از سازندگی آغاز شده است افزود: با همه فشارها، هجمه‌ها، جنگ اقتصادی و فرهنگی، امروز شاهد آغاز فصل جدیدی در سازندگی کشور و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم.

وی در ادامه گفت: گستردگی فضای کاری در بسیج سازندگی از کیفیت کار‌ها کم نکرده است.

زهرایی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی جهادگران افزود: هدف از برگزاری این جشنواره نشان دادن توانایی نسل جوان برای اثرگذاری مثبت در عرصه مدیریتی و نشان دادن کارآمدی نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: این جشنواره ویترین عمومی فعالیت‌های جهادگران بوده و مانند تبلیغات چهره به چهره و عمومی دوران دفاع مقدس است.

زهرایی جشنواره ملی جهادگران را قله رسانه‌ای شدن جهادگران توصیف کرد و اظهار کرد: یکی از اتفاقات این جشنواره نمایان کردن سازماندهی جدید در جنگ فرهنگی و اقتصادی کنونی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به رویکرد‌های سال آینده این سازمان گفت: رویکرد بسیج سازندگی در سال ۹۸ رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی، مسئله محور شدن در محرومیت زدایی و تلاش در جهت حل مشکل آب شرب و کشاورزی روستاهاست.