۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

روش اداره دولت اوباما توسط یهودیان+عکس

حامیان پشت پرده آقای تغییر چه کسانی هستند؟ اوباما با پول و حمایت چه افراد یا نهادهای به قدرت رسید؟ اولین سخنرانی اوباما به چه نکاتی اشاره داشت؟ گزارش های ویژه مشرق را برای رازگشایی از این سوالات دنبال کنید....
کد خبر : ۴۴۶۸۹
به گزارش صراط به نقل از مشرق، از سالیان دور به این طرف، آمریکا به صورت دوفاکتو، مستقیم یا غیرمستقیم، توسط یهودیان طرفدار اسرائیل و قدرت لابی‌های یهودی آنها هدایت می‌شود. روزنامه اسرائیلی معاریو (Ma´ariv ) در دوم سپتامبر 1994 نوشت:

"آمریکا دیگر دارای دولتی غیریهودی (Goyim ) نیست، بلکه دولتی بر سر کار است که یهودیان در تمام سطوح تصمیم‌گیری آن مشارکت دارند. شاید دیگر بخش‌هایی از قانون مذهبی یهودیت که با عبارت "حکومت‌داری غیریهودی" مرتبط است، باید مورد تجدید نظر قرار گیرد زیرا در آمریکا تبدیل به عبارتی منسوخ شده است."

 

اولین رئیس جمهور یهودی آمریکا


زمانی که باراک اوباما با شعار پر زرق و برگ و درخشان "تغییر" وارد اتاق ریاست جمهوری شد کمتر رأی دهنده آمریکایی فکر می‌کرد که وی فقط یک نسخه متعادل‌تر از رئیس‌جمهور پیشین خود خواهد بود که تمام مشروعیت و قدرت خود را مدیون لابی صهیونیستی-یهودی است.

یوری آونری (URI AVNERY)، فعال یهودی ضدصهیونیست می‌نویسد: "پس از ماه‌ها رقابت سخت و فشرده، اوباما توانست رقیب قدرتمند خود یعنی هیلاری کلینتون را شکست دهد.... و اولین چیزی که وی پس از این پیروزی انجام داد چه بود؟ وی به کنفرانس لابی اسرائیل، آیپک، رفته و سخنانی بر زبان راند که تمام رکوردهای چابلوسی و تملق را شکست."

در حقیقت متن سخنرانی اوباما در این نشست و نیزسیاست خارجه وی در قبال خاورمیانه توسط "کنفرانس رؤسای سازمان‌های یهودی بزرگ آمریکا" تدوین شده بود. وی بار دیگر در سال 2011 برای اعضای لابی صهیونیستی آیپک سخنرانی کرده و به مانند قبل اظهارات خود در مورد حمایت بی قید و شرط از موجودیت و امنیت اسرائیل را اعلام نمود.  

برای دریافت متن سخنرانی اوباما در نشست آیپک در سال 2008 اینجاو 2011 اینجاکلیک کنید.



 

اولین سخنرانی انتخاباتی اوباما در سال 2008 در آیپک برگزار شد

 

در جولای 2011، استیو شِفی (Steve Sheffy ) روزنامه‌نگار آمریکایی حامی اسرائیل با انتشار مقاله‌ای در  "هافینگتون‌پست"  اعلام کرد که باراک اوباما بیشترین حمایت‌ها را در میان رؤسای جمهور آمریکا از اسرائیل به عمل آورده است: "رئیس‌جمهور اوباما همکاری‌های نظامی بین اسرائیل و آمریکا را به میزان بی‌سابقه‌ای ارتقاء داده است.... اوباما بیش از هر رئیس‌جمهور دیگری در تاریخ آمریکا کمک‌های امنیتی به اسرائیل ارائه نموده است. وی با هر گونه اقدام بین‌المللی جهت مشروعیت‌زدایی از اسرائیل مقابله کرده است. او از شرکت در نشست‌های دوربان یک و دو به علت برنامه‌های ضداسرائیلی آنها اجتناب ورزید. وی گزارش گلداستون را محکوم نمود. آمریکا در دوران اوباما تنها یک بار از حق وتو استفاده کرده است و آن هم در زمانی که شورای امنیت سعی داشت قطعنامه‌ای در محکومیت شهرک‌سازی‌های اسرائیل به تصویب برساند."

کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل در دوران اوباما نیز تداوم یافته و سیر صعودی خود را ادامه داد. وی در سال 2009 با فروش ده‌ها فروند جنگنده اف‌35 به اسرائیل موافقت نمود. وی همچنین اولین رئیس‌جمهور آمریکا بود که اجازه فروش موشک‌های ضدپناهگاه (bunker buster) را به اسرائیل صادر کرد. به گزارش وزارت امور خارجه آمریکا کمک‌های نظامی این کشور به اسرائیل هر سال چند صد میلیون دلار افزایش خواهد یافت. از زمان روی کار آمدن اوباما، آمریکا در حدود 11 میلیارد کمک مالی بلاعوض به اسرائیل ارائه کرده است که بخش اعظمی از این کمک‌ها به صورت تجهیزات نظامی بوده‌اند.

برچسب ها: اوباما عکس یهودی
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم