۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷

لباس سبز سپاه را لباس شهادت می‌دانم

دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی گفت: طی یک سال گذشته، ۲۵ مدیر ممتاز و جهادی شناسایی شدند که در همایش فردا از این مدیران تجلیل خواهد شد.
کد خبر : ۴۴۸۰۸۳
۲۵ مدیر جهادی کشور تقدیر می‌شوند/ لباس سبز سپاه را لباس شهادت می‌دانمسردار سرتیپ پاسدار «محمدحسین سپهر» در نشست خبری که عصر امروز (یکشنبه ۲۳دی) برگزار شد، اظهار کرد: پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی روز دوشنبه ۲۴ دی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور بیش از هزار نفر از مدیران جهادی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش میزان، دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی افزود: طی یک سال گذشته، ۲۵ مدیر ممتاز و جهادی شناسایی شدند که در همایش فردا از این مدیران تجلیل خواهد شد.

وی افزود: روحیات، ایثار و ساده‌زیستی مدیران، جزو شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیر جهادی در همایش ملی مدیریت جهادی است.

سردار سپهر در پاسخ به سوالی با این عنوان که «آیا تناقضی میان لباس سپاه شما و مردم‌نهاد بودن انجمن مدیریت جهادی کشور وجود دارد یا خیر؟» گفت: این انجمن بدون استفاده از امکانات دولتی و تنها با امکانات و کمک‌های مردم و خیرین فعالیت می‌کند. لباس سبز سپاهی که من پوشیدم نیز لباس جهاد و نماد روحیه انقلابی است. تنها نظامی عضو هیئت امنای این انجمن، بنده (محمدحسین سپهر) هستم و البته من این لباس سبز سپاه را لباس شهادت می‌دانم.