۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷

بيانيه نمایندگان درحمايت از قوه قضاييه

اين سنگ اندازي ضد الهي و ضد مردمي از طريق زد و بندهاي پشت پرده، فشارهاي رسانه‌اي و و تهديداتي پياپي نسبت به مسوولان پرونده سازماندهي مي‌شود.
کد خبر : ۴۵۰۲۱

به گزارش صراط به نقل از ايسنا،201نماينده مجلس شوراي اسلامي، در حمايت از قوه قضاييه در برخورد قاطع با مفاسد اقتصادي بيانيه‌اي صادر كردند.

اين بيانيه كه توسط دهقان- عضو هيات رييسه مجلس- قرائت شد، به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

افشاي پرونده عظيم فساد مالي اخير، هشدار تكان دهنده‌اي بود براي نظام اسلامي تا با تاسف ولي جديت براي خشكاندن ريشه‌هاي اين مفاسد اقدام كند.

قوه قضاييه كه در اين مرحله حساس‌ترين وظيفه را بر عهده دارد، تا كنون چنان حركت كرده است كه اميد تبديل اين تهديد به فرصتي براي پاكسازي كل نظام از چنين پلشتي‌هايي قوت گرفته است.

دير نيست كه مردم شريف ايران با همت قاضي قاطع و عادل جناب آقاي محسني اژه‌اي، طعم شيرين اجراي بي‌اغماض عدالت را بچشد، به همين دليل دست‌ها و حلقوم‌هاي آلوده در صدد مانع تراشي برآمدند تا از كشف و عمق گسترده اين غده سرطاني جلوگيري كنند.

اين سنگ اندازي ضد الهي و ضد مردمي از طريق زد و بندهاي پشت پرده، فشارهاي رسانه‌اي و و تهديداتي پياپي نسبت به مسوولان پرونده سازماندهي مي‌شود.

اين حركات نشانه اضطراب و نگراني در برخي اشخاص و محافل است ، كساني كه خود مي‌دانند تا چه حد مستقيم و غيرمستقيم در اين فساد عظيم درگير بوده‌اند.

ما نمايندگان ملت در كنار رهبر قاطع و بصير در پشتيباني از قوه قضاييه به ويژه رييس محترم آن و دادستان كل كشور ذره‌اي كوتاهي نخواهيم كرد تا آنان بتوانند اين پرونده را تا دروني‌ترين لايه‌ها و گسترده‌ترين سطوح بررسي كنند و مجرمان را هركه باشند قاطعانه به مجازات برسانند.