۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴

اهدا کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی تهرن بزرگ از توافق بین بیمه و راهور برای در اختیار قراردادن کلاه ایمنی استاندارد به صورت رایگان به موتورسواران بیمه شده خبر داد.
کد خبر : ۴۵۰۳۸

به گزارش صراط، سردار حسین رحیمی در گفتگو با پانا گفت: بر اساس توافقی که با بعضی از بیمه ها صورت گرفت مقرر شد هزینه بیمه شخص ثالث موتورسوران به صورت اقساطی دریافت و یک کلاه ایمنی استاندارد به صورت رایگان به آنها داده شود.
وی با اشاره به اینکه موتورسواران اکثر از طبقه متوسط وضعیف جامعه هستند پلیس راهنمائی و رانندگی و بیمه اقدام به ایجاد این تسهیلات برای آنها کرده است تا درصورت بروز هرگونه حادثه و یا تصادف دچار مشکل نشوند.
رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی تهران بزرگ اظهارداشت: در شهر تهران بیش از سه میلیون موتورسیکلت در حال تردد وجود دارد که بعد از عابران پیاه بیشترین مرگ ناشی از تصادفات در شهر تهران را به خود اختصاص داده اند.
سردار رحیمی تاکید کرد: امروز در مراسم نمادین به 15 نفر از موتورسوارانی که از کلاه های ایمنی غیر استاندارد استفاده می کردند کلاه ایمنی استاندارد داده شد.
وی افزود: استفاده از کلاه ایمنی استاندارد یکی از مسائل بسیار مهم است چرا که کلاه های غیر استاندارد امکان حفاظت از سر افراد را هنگام حادثه ندارند و در بعضی از موارد باعث شدت جراحات می شوند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
این کلاه را چه کسی و کجا می دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
مسئله کلاه نیست ونبود !!! مسئله صاحب کلاه است و کنترل پلیس !!!