۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

واکنش ضرغامی به ماجرای نظرسنجی جنجالی نود و برنده باش +عکس

سید عزت الله ضرغامی‏ رییس سابق سازمان صدا و سیما با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش نسبت به ماجرای نظرسنجی جنجالی برنامه نود و مسابقه برنده باش واکنش نشان داد.
کد خبر : ۴۵۴۰۹۰

طبق روال چند سال اخیر صدا و سیما اقدام به برگزاری نظرسنجی، برای شناخت برترین برنامه‌ها و برترین مجریان و ... خود در انتهای سال کرده است تا برای برنامه‌سازان خود، فضایی رقابتی و انگیزشی را ایجاد کند.

از زمان مرسوم شدن این اتفاق در صدا و سیما، عادل فردوسی‌پور و برنامه نود، عنوان برترین برنامه پربیننده و برترین مجری سال شبکه سه را از آن خود کرده‌اند تا اینکه سوپراستار بزرگ سینمای ایران محمدرضا گلزار برای اولین بار در شبکه‌های تلویزیونی حاضر شد و چشمان بینندگان را به خود دوخت و در این نظرسنجی از عادل پیشی گرفت.

پس از این اتفاق ادعاهای باورنکردنی و بسیار عجیبی مبنی بر جهت دهی صدا و سیما در آراء مخاطبین با انتشار برخی اسناد مطرح شد که سبب شد این ماجرا در دست بررسی قرار گیرد.

سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و  ‏رییس سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار توییتی در صفحه شخصی اش در این خصوص نوشت:

«فردوسی پور و گلزار را همه دوست دارند. اینکه کدام برنامه موفق‌تر است، به جامعه مخاطبین آنان برمی‌گردد. تقدم و تاخر مجازی آنان، نباید دو قطبی کاذب ایجاد کند. عادل و محمدرضا، می‌توانند زیباترین قضاوت‌ها را نسبت به یکدیگر، تقدیم هوادارانشان کنند.»

واکنش ضرغامی به ماجرای نظرسنجی جنجالی نود و برنده باش +عکس