۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲

بررسی علت قتل دانشجوی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دستور تشکیل کمیته بررسی علت وقوع سانحه تصادف در یکی از واحدهای استانی این دانشگاه و کشته شدن یک دانشجوی دختر این دانشگاه را صادر کرد.
کد خبر : ۴۵۷۷۰

به گزارش صراط به نقل از مهر، دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: در پی حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس متعلق به ناوگان بخش خصوصی با یکی از دانشجویان این دانشگاه در واحد ورامین که منجر به فوت این دانشجو شد، عبدالله جاسبی ضمن ابراز تاسف و تسلیت با خانواده این دانشجو، کمیته ای را با مسئولیت دبیر منطقه 8، رئیس واحد واحد ورامین و حوزه معاونت هماهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای بررسی موضوع، پیگیری حقوقی و برخورد قاطعانه با مقصران حادثه تشکیل داد.

این کمیته وظیفه دارد ضمن ابراز همدردی با خانواده دانشجو، حضور فعال در مراسم تشییع، تدفین و مجالس ترحیم و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس، با مقصران این حادثه برخورد و برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث تلخ برنامه ریزی کند.

اتوبوس مذکور، متعلق به بخش خصوصی بوده و جزو ناوگان ایاب و ذهاب در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی محسوب نمی شود و راننده متخلف به نیروی انتظامی تحویل داده شده است.

به گزارش مهر، ساعت 8 و چهار دقیقه صبح روز گذشته، بی دقتی راننده اتوبوس سرویس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین – پیشوا هنگام دور زدن در داخل محوطه دانشگاه، حادثه آفرید و منجر به فوت یک دانشجوی دختر ترم اول زبان و ادبیات انگلیسی شد.
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
France
|
۱۴:۳۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
قتل با فوت فرق داره ها جیگرم