۰۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹
برنامه از پیش تعیین شده بود!

گاف رسانه های انگلیس در پوشش خبری تسخیر سفارتخانه

گروهي از رسانه هاي وابسته به اين رژيم سلطنتي تلاش كردند تا ضمن متهم كردن نيروي انتظامي به اهمال در حفاظت از سفارت اين رژيم و همكاري با دانشجويان تسخير كننده ماهيت اين حركت خودجوش و مردمي را زير سوال ببرند.
کد خبر : ۴۵۸۳۷
"صراط" - ناهماهنگي خبرگزاري انگليسي رويترز با ساير رسانه هاي رژيم سلطنتي بريتانيا دروغ انگليسي اهمال نيروي انتظامي در برخورد با تسخير كنندگان جاسوسخانه اين رژيم را رو كرد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، درپي حركت خودجوش ديروز دانشجويان به خشم آمده از سياستهاي خصمانه رژيم انگلستان عليه كشورمان و تسخير چند ساعته جاسوسخانه اين رژيم در تهران، گروهي از رسانه هاي وابسته به اين رژيم سلطنتي تلاش كردند تا ضمن متهم كردن نيروي انتظامي به اهمال در حفاظت از سفارت اين رژيم و همكاري با دانشجويان تسخير كننده، ماهيت اين حركت خودجوش و مردمي را زير سوال ببرند.

در همين راستا شب گذشته بخش فارسی BBC با پخش برنامه ايي ويژه تسخير جاسوسخانه اين رژيم در تهران بشدت تلاش كرد تا ماهيت مردمي اين حركت را زير سوال برده و آن را برنامه از پیش تعیین شده و در هماهنگي با نيروي انتظامي نشان دهد.

اما در اين ميان انتشار چند عكس از تسخير جاسوسخانه اين رژيم در خبرگزاري انگليسي رويترز در كنار ساير عكسهايي اين خبرگزاري كه همين خط خبري را تعقيب مي كند،ضمن رو كردن دروغ ساير اين رسانه ها، سبب افتضاح خبري شده است.

در توضيحات يكي از عكسهاي منتشر شده توسط رويترز كه نشان دهنده برخورد خشونت آميز ماموران نيروي انتظامي با تظاهركنندگان است آمده است:
پليس در حال متوقف كردن معترضان از نزديك شدن به درب سفارت بريتانيا در تهران ديده مي شود.

در قسمت توضيحات عكس ديگر منتشر شده توسط رويترز نيز كه نشان دهنده حضور پر حجم نيروي انتظامي مقابل درب سفارت انگلستان در تهران است،آمده است:
نيروي پليس در حال حفاظت ار سفارت بريتانيا در تهران

گفتني است بر اساس گزارش هاي دريافتي گروهي از معترضان بخاطر برخورد خشن نيروي انتظامي دچار جراحت شده و براي مداوا به بيمارستان اعزام شدندضمن اينكه نيروي انتظامي عده ايي از معترضان را نيز بازداشت كرده است.

 

نظرات بینندگان
محمد (عاشق ميرحسين)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۵۹
۵۴
حركت خودجوش به اين ميگنا
از بس درجه جوشش بالاست همه مردم دنيا و ايران باور كردن كه اين حركت خودجوشه و ربطي به حاكميت نداره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما نماینده ی مردم دنیا هستی یا مردم ایران که از طرفشون نظر میدی؟!
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد آقا اين خبر كه الان تو همه رسانه هاي دنيا هم منعكس شده . اگه ازش دفاع كني درج جوش وطن پرستي رو نشون ميده. به غير از اين جوش دلندن پرستي رو نشون ميده.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد گیریم که این اتفاق برنامه ریزی شده باشه ! چرا شما ناراحتی !! حتما برای قوانین بین المللی که خود انگلیس و آمریکا نوشتن و خودشونم وقعی بهش نمیذارن ناراحتی نه برای سفارتی که بهش حمله شده !
محمد( عاشق مير حسين)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل آقا از كجا متوجه شدي من ناراحتم؟ به خدا من اصلآ ناراحت نيستم خيلي هم خوشحالم .
ديروز كه اين خبرو شنيدم و تصاويرش و ديدم كلي خنديدم.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا خنده !!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل جان پس موقعی هم که طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف حمله کرده بود کار بدی نکرده بود فقط قوانین نوشته شده توسط آمریکا و انگلیس رو زیرپا گذاشته بود. از این به بعد اگر ملت حمله کنند سفارت خانه های شما هیچ مشکلی نیست چون اینها قوانین من درآوردی غربه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره با با ...فقط نمایش میر قلابی در حصر واقعیه ..برو خودتو گول بزن عمو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای عاشق میر حسین.. نارحت شدی !!! اخی طفلک انگلیس !! میخواهی پیش مرگ انگلیس شو شاید شاید پناهندگی برایت صادر کنند البته زیاد دل بهشون نبند
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هرچی نباشه بابای دوم فتنه 88 انگلیس دیگه به هر حال فتنه گران داخلی از تسخیر سفارت بابای دوم نارا حتند............ فتنه گر داخلی تسلیت تسلیت .................
من نمی فهمم این سبزهای لجنی چرا هر حرکت حاکمیت را زیر سوال می برند تازه اگه قبول کنیم این حرکت برنامه حاکمیت بوده باشد........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کارکنان سفارت انگلیس و خود سفارت طبق کنوانسیون های بین المللی که ما هم عضو اون هستیم دارای مصونیت بوده و دولت ایران تعهد به محافظت از آنها دارد.
این عمل جز عدم وفای به عهد چیزی بیش نبود.
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اوه بله بله آقایان از این ناراحت هستند که حساب های ارزی آنها در لندن بسته شود و مثل عمو خاوری فرصت فرار نداشته باشند
راستی من تا قبل این ماجرا فکر می کردم دانشجویان دانشگاه های تهران باید رتبه بالایی در کنکور داشته باشند اما دیدم دوستان مرگ بر english نوشته اند و حتی ترجمه درست کلمه دولت را هم نمی دانند و انگلیس را جمع بسته اند، اوه ببخشید یادم رفت که سهمیه ارجحتر از علم است
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعیدجان شما اینطوری saeed بنویسی بهتره برات !
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل جان شما برادران عرزشی عادت دارین که وقتی جوابی ندارید به سبک نوجوانان تازه بالغ شده که تو خیابون علافند شیرین زبونی کنی. اول یادبگیر قبل از صحبت کردن فکر کنی بعد از این تیکه برای گرم کردن مجالس خودتون استفاده کن
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید جان غیرعرزشی روشنفکر ! جوش نیار شاید از نظر قوانین بین الملل این اقدام و خیلی از اقدامات ما و مردم ما و کشور ما نادرست باشه که حتما هم هست اما قطعا اقدامات غیرقانونی غربیها که دیگه از قانون و غیرقانون پاشو فراتر گذاشته و بوی جنایت و کثافت و خون و خونریزی داره به چشمان با بصیرت شما نمیاد ! برام جالبه که شما فقط همه چیو با دید وکالت و وصایت و دلسوزی برای غربیها نگاه میکنی !
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای اینکه ما اول باید مشکلات مملکت خودمون رو حل کنیم بعد گیر بدیم به بقیه. در ثانی شما از کجا میدونید بنده یا امثال بنده مشکلی با غرب نداریم. غرب اصلاً سرتا پا مشکل ادعای حکومتی الهی و امام زمانی کرده از مذهب و دین و عواطف مردم ساده دل برای به قدرت رسیدن و در قدرت ماندن استفاده کرده چرا شما عادت دارید هروقت کار اشتباهی می کنید بگید آمریکا هم فلان کرد اسرائیل هم بلان کرد. آمریکا و اسرائیل و انگلیس هر غلطی کردن شما هم باید بکنید؟ از کجا معمول شما که الان با همین بضاعت محدودتون اینطور رفتار میکنید قدرت اونها رو داشته باشید از آنها بدتر نکنید.

زمانی که طالبان افغانستان هم به کنسولگری ما به افغانستان حمله کرد هم دلایلش شبیه همین دلایل شما بود. برای اونها هم جمهوری اسلامی حکومتی بود مثل پادشاهی بریتانیا. اونها هم می گفتند ما قوانین غربی رو قبول نداریم و چون ایران به مخالفین ما کمک کرده و باعث تداوم جنگ داخلی شده ما هربلایی میتوانیم سر مرکز فتنه شون در مزار شریف بیاریم.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا سعید منظور کلی مو بهش نپرداختی ... من حیث المجموع بر علیه غرب چیزی نمیگی ، بعنوان وکیل مدافع اونا و در برابر ما صحبت میکنی ، یجوری صحبت میکنی که انگار در هیچ یک از معیارها و علائق ، حتی ملی گرایی و وطن دوستی با ما مشترک نیستی ، ارزشی رو عرزشی میگی و سعی در تحقیر ارزشی ها داری ... ارزشی هایی که با خونشون از حیثیت و ناموس همه مردم (اعم از ارشی و غیر ارزشی یا بقول شما عرزشی !) دفاع کردن ... عدم اشتراک ما در هیچ یک از مسائل جالبه اخوی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل جان زياد ناراحت نشو ، سالهاي سال انگليس و آمريكا ايران و چاپيدن و خوردن حالا هم نوبت روسيه و چينه ، فقط اينو بدون كه اينها با هم هيچ فرقي ندارن تنها فرقشون در اينه كه آمريكا و انگليس ته ش يه چيز مختصري هم براي مستعمره هاشون ميذارن ولي چين و روسيه آش و با جاش ميخورن.
راستي از اختلاسهاي ميلياردي چه خبر ؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جون در رابطه با تحلیل شما نظر عکسی ندارم که شما با این شور و شوق اونو ابراز میکنین و به حساب خودتون فکر میکنین تودهنی بهم میزنین !! در رابطه با 3000 میلیارد اگه شما خبری داشتی به من هم بده ممنون میشم !
محمد(عاشق مير حسين)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل جان ناشناس من بودم ، يادم رفت اسمم و بذارم.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا سعید ساکن کانادا ! فکر کردی طالبان ساخته کیه؟!! امریکا . بله . یه روزی صدام و همین طالبان که دائم ازشون حمایت میشد هردوشون بلای جونشون شدن . چند سال دیگه هم نوبت اسرائیله که جواب خوش خدمتیای امریکا و اسرائیلو بده .
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد ارادتمندم
مير يزيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خبر نداري ؛ اينقدر درجه جوشش بالا بوده كه يه جاييم - كه نميتونم اسمشو ببرم - شديدا سوخته!!
كسي پماد سوختگي نداره ؛ ما اينجا تو حبس خانگي دستمون از همه جا كوتاهه........
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طالبان در درجه اول ساخته و پرداخته ذهن متعصب و بیماره عزیزم. درسته که آمریکا و انگلیس هم ازش استفاده کرده(مثل خیلی جاها مثل قضیه بابیگری و بهاییگری مثل احمدیه مثل خیلی چیزها) ولی ایراد اصل از خود مردم این منطقه است.تا ما مشکلی خودمان نداشته باشیم کسی نمیاد سوار ما بشه. بقول زیباکلام، چرا انگلیس کوبید اومد خاورمیانه و هند چرا نروژ و هلند و دانمارک رو نگرفت بخاطر همین چیزهاست. حرکات امثال شماهاست که انگلیس رو انگلیس میکنه بعضی وقت ها به یک سری پول میداد علیه انگلیس شعار بدهند که مشهور بشه و اسمش تو ذهن مردم بیاد. الان هم همینه.
در مورد صدام هم همین داستانه، صدام که از کره مریخ نیومده بود هنوز هم متاسفانه متاسفانه طرفدارانی داره که حاضرن به خونخواهیش جون بدن و شیعه و ایرانی بکشن.
حال همه اینها بکنار طالبان و صدام کی بوده و چطور درست شده موضوع اصلی اینه که استناد آنها برای حمله به کنسولگری ایران در مزار شریف هم این استدلال شماهاست از دید اونها هم اونجا مرکز توطئه و فتنه یک سری رافضی (به زعم آنها) خارج از اسلام ایرانی بوده که به احمد شاه مسعود و اتحاد شمال بزرگترین دشمنشون کمک می کردند. تو اون قضیه هم شما شکر خدا کار خاصی نکردید تا اینکه خود آمریکا و ناتو آمدند و شرشون رو از مرزهای شرقی ایران کندند. مسئله اینکه اونها هم دقیقاً دلایلشون با شما یکی بود حالا کی درستشون کرده چطوری بلند شدند یک داستان دیگست. انگلیس بد عالم و آدم قبول توجیه میشه شما از دیوار خونه خالیش بالا برین؟ این مسئله شجاعت و لجن مال کردن استعمار پیره؟ در حکومت اسلامی راجع به سیاست خارجی تصمیم گیرنده اصلی مقام رهبری و ولایت فقیه شما فکر می کنید ایشون دغدغه های شما رو نداره؟ یعنی ایشون قدرت بستن سفارت انگلیس رو نداشتند؟ محتاج دخالت شما بودند؟

بنده اصلاً با سیاست های حکومت اسلامی موافق نیستم ولی شخصاً به مجلس و حکومت اسلامی حق میدم که رابطه اش رو با انگلیس قطع کنه حقشونه چه حالا واقعاً بخاطر خباثت های انگلیس در این صد سال دویست سال باشه چه بخاطر 2 میلیارد دلاری که بلوکه کردند به هر دلیل حکومت ایران دولت ایران حق داره و داشته ارتباطش رو قطع کنه ولی دیوار بالا رفتن جز انگلیس شاد کردن چیزی نداشته و نداره
آنتی جلبک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عاشق ... ,سال 59 که به سفارت ایران تو لندن حمله شدو دونفر دیپلمات شهید شدن احتمالا به دنیا نیمده بودی!.نمیدونم چرا این حس وطن دوستی و حقوق بشریتون کلا اینجور مواقع خاموشه؟حرکت خودجوش بود ولی از طرف جاکمیت هم حمایت شد. چون انگلیس از اول انقلاب هم دشمن ما بوده وهست وتو این سی سال کم آزارو اذیت نکرده.طبیعی هم هست چون دلقکایی مثه بی بی سیو دوستانش تورو عاشق ... کردنت.امیدوارم روزی سرعقل بیایید.البته اینم بگم که بهتربود که به داخل سفارت نمیرفتند وبا نازونوازش روباهان انگلیسیو میگرفتند.وبقیه ماجرا
محمد(عاشق ميرحسين)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آنتي جلبك سلام
يعني تو قبول نداري اينهائي كه رفتن سفارت انگليس رو اشغال كردن همون سانديس خوراي معروفن؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد از شما آدم عاقل بعیده اینطور حرف زدن !! کدوم عقل سالمی می پذیره مزدوری واسه ساندیس رو ؟ غیر از اینه که جان و مال و ناموس همینایی که اسم ساندیس خور رو ابداع کردن ، همون ساندیس خورا از گزند تجاوز حفظ کردن و منبعد هم حفظ خواهند کرد ؟ بنظر میاد این الفاظ نشونه نهایت پستی و بی شرفی و نمک نشناسی و وطن فروشی ابداع کنندگان این لقب باشه که تا فیها خالدونشون از بابت نرسیدن به اهداف خائنانه شون (بدلیل تو دهنی که از ساندیس خورا !!! خوردن) داره میسوزه ... میدونی چقدر از همین ساندیس خورا رفتن توی شکم کوسه ها و ماهی ها و قیر و کانال و .... مادرا و پدراشون پیر شدن و در حسرت دیدار بچه هاشون موندن و مردن در حالی که ابداع کنندگان لقب ساندیس خور در پی ................. خودشون هستن ؟
دارم نهایت بی حرمتی و معرفتی رو از به اصطلاح روشنفکرا می بینم ... احسنت به مرام و منش و وجدان لاتهای قدیم که یه چیزایی سرشون میشد !!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۵۵
۳۷
خود جوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟مردمی؟؟؟؟؟؟؟؟
داداش k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا کسی داداش منو ندیده ؟ میترسم رفته باشه در حمایت از سفارت انگلیس کاری کنه گرفته باشنش مامورا
3
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره تا چشتون دراد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چشمت کور هم خودجوش بود هم مردمی مگه همه عین شما بی غیرتند !!!!!اگه همه مثل شما بودند فکر کنم حا لا حا لا باید نوکری انگلیس میکردیم زیر استعمارش بودیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجاش اشکال داره ؟ یه بار بیا از نزدیک ببین که مردمی هست یا نه . همین الان اعلام کنن ، ببین چه سیل جمعیتی میاد اونجا .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره ناشناس اگر اعلام کنند فردا بیاید دم سفارت بعد فردا بشه تعطیل رسمی و تمام برنامه های تلویزیون بیخود بشه و مجریان و عمو پورنگ هم بیان دم سفارت و بگن هر مدرسه باید 50 دانش اموز بفرسته و برای پذیراییی ساندیس بدن قطعا جمعیت مثل سیل به اونجا سرازیر میشه !
nima
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۳۹
۵۵
درود بر دانشجوی باغیرت و انقلابی، و درود بر نیروی انتظامی.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره جداً این فتح الفتوح خیلی غیرت و رشادت میخواست ندیدی باید دشمن سرتاپا مسلح درگیر میشدند. احساس رئیس علی دلواری در دلیران تنگستان رو داشتند. الان همشون دارند کیف می کنند واسه خودشون که پوزه انگلیس رو که تحت حمایت نیروی انتظامی بود به زمین زدند.
منگشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شکستن جلال و شوکت متکبران و قلدران کمتر از فتح الفتوح نیست .
کسانی که برای خودشان جایگاه آسمانی درست کردنند . نام ابر قدرت ؛ .... قدرت ؛ .... قدرت ؛.... قدرت گذاشته بودنند حالا از محل کارشان به عنوان جاسوس مثل موش آبکشیده بیرونشان کنند بزرکترین شکسته ؛؛
نمی دانم چرا ایرانی ها برای چی نگرانند و بعضی از جاهایشان ................................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پوزه انگل استان خیلی وقته روی زمینه، این کار دانشجویان فقط جنبه ی تحقیر داشت. همین!
حالا شما خودشو ناراحت نکن بعدآ از دل ملکه در میاری!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی واقعاً باعث شکستن جلال و جبروت شد.
اونی که جلال و جبروتش زیر سئوال رفت نیروی انتظامی و قوای امنینی شماست که از ازپس نگهداری یک سفارت برنیومد. مثلاً ناو انگلیسی رو زدید یا نظامی ها مسلح انگلیسی رو گرفتید. اگر حکومت واقعاً اعتقاد داشت که اینها که تو سفارت هستند جاسوس هستند فکر می کنی مسامحه ای می کرد؟ یعنی عقل اونها نمی رسید عناصر نامطلوب سفارت رو اخراج کنند؟ مگر عملیات نظامی با نیروی ها مسلحشون کردید که پوزشون به خاک بماله.
نترس عزیزم ملکه شون الان کلی خوشحاله مدتها بود میخواستند بقیه اروپا و دنیا رو متقاعد کنن که باید یک طور دیگه با شما صحبت کرد که موفق شد. حداقلش اینه اگر پسفردا کاری بکنند کسی دیگه ازشون نمی پرسه چرا اینطور با ایران رفتار کردید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب صالحی از دل ملکه درآورد . نگران نباشید !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پلیس ایران وظیفه خودش رو انجام داد و خاطیان رو بازداشت کرد. این اتفاقات هم در همه جای دنیا می افته. حمله به سفارت ایران در انگلیس در سال 59 با دو کشته و چندین زخمی ، و یا همین حمله چند روز پیش افراد ناشناس به سفارت ایران در سوئیس، نشون میده که این اتفاقات اجتناب ناپذیره و ربطی به حکومت نداره. هرچند که در سال 59، پلیس انگلیس در برخورد با عاملان حمله به سفارت ایران به شدت کوتاهی کرد. شاید پیش خودشون فکر می کردند جمهوری اسلامی زیاد دوام نداره و امروز یا فرداست که سقوط کنه!
همین که نظامیان شون رو گرفتیم و با کت و شلوار راهی شون کردیم، به اندازه کافی تحقیر شدند. و این اقدام دانشجویان، شعله کوچکی از خشم نهفته مردم ایران نسبت به انگل استان بود. خدا نکنه روزی بیاد که این شعله کوچک، زبانه بکشه که اون وقت تا اتاق خواب ملکه هم پیش میره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاش میشد منم بصورت غیر قانونی میرفتم انگلیس بعد که منو میگرفتن بعد از مدتی با کت و شلوار و کلی هدایا آزادم میکردن ! عاشق اینجور تحقیرم ناشناس عزیز !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه یک نظامی در لباس ارتش باشی، اون وقت می فهمی که این کار چه تحقیر بزرگی هست؟ طوری که وقتی از خاک ایران خارج شدند، از طرف ارتش بهشون دستور داده شد که همون داخل هواپیما لباس شون رو عوض کنند ! ولی چه فایده که دیگه آب رفته به جوی باز نخواهد گشت.
انگلیس هنوز بابت اون آبروریزی داره می سوزه...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۵۷
۴۱
برنامه ریزی خوب انجام شده بود فقط کمی باید ظاهر افراد را به دانشجویان بهتر تغییر می دادند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دانشجو دقیقآ چه شکلیه؟ موجودیست با چه مشخصات ظاهری؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره قیافه همشون شبیه دانشجوهای دانشگاه امام صادق و امام حسین بود !
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دانشجو در لغت به معنای جوینده دانش است نه !!!!
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كور بشن اونايي كه نميتونن ببينن .اگه بچه هاي يگان ميذاشتن كه يه 13 آبان ديگه بوجود ميومد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دانشجو ریش نقطه ای ؛ سبیل هیتلری ؛ آستین حلقه ای ؛ دستبند به دست ؛ صلیب به گردن ؛مو مدلی ؛ با آرایش کامل و ..............
دانشجو مد نطر علی آقا
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گیریم که برنامه ریزی شده بود شما چرا میسوزی
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داش علي دانشجو در لغت به معني جوينده ي دانش است در عمل چي ؟دانشجويي كه نفهمه تو دنيا چه خبره و بايد چه موضعي بگيره و چه عكس العملي از خودش نشون بده به درد لاي جرز ديوار ميخوره واين دانشجوي خنثي آينده ساز مطمئني در آينده نخواهد بود.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دانشجویان خودجوش همیشه در صحنه که فقط در مواقعی که موافق جهت گیری مقامات بالاتر وارد عمل میشن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون دانشجویی که تو ی ذهن تو واسه یه مملکت مایه شرم و خفت وخواری است چون فقط دست گداییش طرف بیگانه دراز میکنه واز خودش هیچ اراده واعتماد به نفسی نداره فقط بلد بگه من میدونم که نیمشه من میدونم که ما نمی تونیم که ما بدبختیم ما بیچاره ایم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دانشجو باید لباس سبز بپوشه.مچ بند سبز ببنده.ماسک بزنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ديگه 70 ساله نبايد باشه تابلويه!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ژانوارژان !!!بابا قوری چشماتو باز کن بفهم بعد جواب بده !!! انشاء الله شمایی که مثل خوارج دوران حضرت علی می مانید را خداوند شفای عاجز عنایت بفرماید
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علي جان عاقلان دانند.
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی آقا معلومه که دانشجوها باید این شکلی باشن.اونم شهر تهران که قبول شدنش کار حضرت فیله وگرنه آدمی که جلو فارسی 1 نشسته و فکر لاس زدن با جنس مخالفه رو چه به قبول شدن در تهران و چه به دفاع از شرف ایران اسلامی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۴۷
۳۱
بهتره بگیم قشر خاصی از دانشجویان.چون تصاویری که ما دیدیم انگار از یک نفر 500 تا کپی گرفته باشیم بود.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با انگلیسی در حد بالا که نشان از دانشجو بودنشون داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۲۹
۲۰
شما را به خدا دانشجويان دستگير شده و آنهايي که تهديد به دسگيري شدند را دريابيد
محمد رضا بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام دوستان عزیز این که تجمع بشود خیلی عالی بود اما این که ما خیشتن داری خود را از دست بدهیم به دام تفریط انجمن حجتیه بیفتیم و به سفارت حمله کنیم و بهانه به دست دشمن بدهیم که ما را در سازمان ملل محکوم و تحریم کنه اشتباه بود مشاهده هم کردیم که رهبری در حمایت از حمله به سفارت اطلاعیه ندادن یعنی این کار غلط بود در حالی که در منطقه رزم ناو های آمریکایی و روسی در آب های سوریه صف کشیده اند و امکان بروز جنگ منطقه ای میره این کار بسیار دور از عقل بوده تجمع آره خوب است اما حمله غلط بود ما در حمله به سفارت امریکا حمایت امام را داشتیم و اطلاعات مهدی به دست اوردیم و لیست جاسوسان و کودتاچی ها و برنامه های آمریکا برای نابودی نظام ما را به دست آوردیم در لانه جاسوسی اما در سفارت انگلیس چه چیز به دست آوردیم جز دست پیش گرفتن انگلیس و محکومیت در شورای امنید و بد نام شدن در صحنه جهانی ؟ باید این را در نظر گرفت که همه ماهواره ها و رسانه های جهانی دست دشمن است و اون طوری موضوع را تعریف می کنن که به زیان ما است پس باید سنجیده تر عمل کنیم و تابع رهبری باشیم نه این که عملی کنیم که رهبری هم به ان راضی نبوده و دیدیم که اطلاعیه هم ندادند نه افراط نه تفریط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا دلمون سوخت!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یا این حرکت از نظر حکومت قانونی بوده یا غیر قانونی . اگر قانونی بوده که به همه دنیا اعلام کنند و اگر هم غیر قانونی بوده باید با این به اصطلاح دانشجویان طبق قوانین کشور برخورد بشه .
منگشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انگلیسی عادت کردن به سوار شدن بر گرده جهان پنجمی ها
آقا تا کی باید زیر بار ذلت و خفت و خاری انگلیسی ها برویم
در فیش حقوقی این شیاطین در کشورهای اسلامی بندی وجود دارد به عنوان حق توحش
وقتی ای بی دینان مشکلات اقتصادی کشورشان را به گردن پیسکسوتان انگلیسی یا باز نشسته ها خود می اندازنند و می گویند عمرشان زیاد شده و زود به درک واصل نمی شونند به نظرتان دلشان برای غریبه ها می سوزد .
جقدر بده انسانی نان از بیت المال اسلامی بخورد بعد دفاع از انگلیس ها کند
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب اینو به حکومتتون میگفتید. شکر خدا همه شورای امنیت ملی داریم که در راسش ولی فقیه هستند و هم وزارت امور خارجه. حکومت مبارک و شاه حسین اردنی که نیست.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۵
۶
درود بر صدام حسین کافر
زیتیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن چی شد جو گیر شدی
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۷
۵
چرا باید حمله انگلیس به سفارت ایران در لندن و شهادت اگه اشتباه نکنم 2 نفر و زخمی شدن خیلی هارو در اون حادثه به سادگی فراموش کنیم
منگشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون دست اندر کارهایمان بتا به دلایل روشن رو در بایستی از انگلیس ها داشتنند .
چون می دانستند روزی مجری فتنه ها می شونند باید کسی را برای پشتیبانی داشته باشند .
چون منافق بودنند . خودشان اینجا بودنند ولی دلشان در لندن دور می زد
چون ..................................................
چون....................................................
چون دراییها یشان را بلوکه می کردنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طبق گفته جناب منگشت تمام مسیولین جمهوری اسلامی مزدور بریتانیا بودند بدون استثنا از بالا به پایین ! با این تحلیل پر محتوایی که کردی سریع برو برای خودت اسپند دود کن یه دفعه چشم نخوری برژینسکی ایران !
منگشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس ؛ منگشت مسلح به ان یکاد می باشد چشم نمی خورد.و منگشت ایرانه برژینسکی کیه و کیلویی چنده ؛؛ مسیولین مورد نظر کسانی هستنند که از خط امام خمینی و امام خامنه ای منحرف شدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه منگشت عزیز معنی حرفت همینی میشه که من گفتم دیگه چون داری میگی یه عده داشتن جلوی چشم رهبر و کمیسیون امنیت ملی و قوه قضاییه و چندتا نهاد دیگه داشت به منافع بریتانیای کبیر خدمت میکردن ولی کسی باهاشون برخورد نمیکرد و در نهایت فقط انتقاد میکردن، در حالی که رهبر فرمانده کل قواست و این حرف شما یعنی .............
بهاءالدینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۳
کجا اونهایی که می گفتند احمدی نژاد همکلاسی های ما را آزاد کن!
لال شدن؟
یا کر و کور شدن؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۵
خودمونیم خیلی بد هم نشد
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۵
۲
خودمونیما تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ برای شیاطین خیلی درد اور بود اخه شیطان بزرگ نباشد بعضیا به کی پناه ببرند مزد خیانت را از کی بگیرند .ببخشیدا نوکران عزیز صهیونیستا ....
رسول م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۵
اگر حرکت خودجوشه پس چرا در تصاویری که از تلویزیون ایران پخش شد دست بعضی از این دوستان خودجوش بیسیم بوده؟؟؟؟ حتما تاکی واکی بوده!!!!!
بیرمات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اول بگو ببینم ایرانی هستی یا انگلیسی
اگر ایرانی هستی مسلمانی ؟؟
اگر مسلمانی از بابا سوال کن ببین در آمدش از راه حلال بوده ؟؟؟؟ اگر از راه حلال بوده خمس مالش داده یا نه ؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی اگر طرف خارجی باشه و نامسلمان حق نداره بپرسه چطور نیروی انتظامی اینطور بیخیال با اینها برخورد کرده که طرف با تجهیزات وارد سفارت شده؟

عزیزم هر کسی از شما سئوال کنه و انتقاد کنه حرام لقمه است غیر از خود شما. خدایش هی داستان لباس پادشاه هانس کریستین اندرسن را یادآوری می کنید. هر کی پادشاه رو لخت ببینه یا دیوانه است یا حرام لقمه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیرمات من ایرانی هستم خدارو شکر تا حالا نون حلال خوردم . حالا جواب رسول بده اگر خبر داری !؟
بیرمات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس نان حلال نمی گذارد . حرف های دشمنان خونخوار اسلام را تایید یا تکرار کنیم ؛ آن هم دشمن مکاری مثل انگلیس که 200 سال که به اسلام و مسلمین در ایران ضربه وارد می کند .
عامل کشته شدن بزرگانی که می توانستنند ایران را گلستان کنند .
غارت و دزدی 80 در صد در آمد نفت به مدت حدود 60 سال
به فساد کشیدن گل های اسلامی
و...................................................
بیرمات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعیدخان وقتی خارجی ها ی هم پیمان در کشوری که شما اقامت داری به ما پاسخ علت تشکیل رزیم حعلی اسراییل در فلسطین را دادن یعد می توانند از ما سوال کنند .
وقتی خارجی ها علت دشمنی یشان را با ما اعلام کردنند
سعید جان وقتی خارجی ها بمب اتم دارند می توانند از ما سوال کنند شما چرا از انرژی هسته ای استفاده می کنید ؟؟؟؟
می دانی عرض 33 سال چندین بار همین خارجیها به سفارت خانه ایران حمله کردنند ؟؟
خلاصه هزاران سوال دیگر از نامردی و نامردمی های خارجی ها ( آمریکا و دار و دسته اش )
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم بنده میگم همه این حرفها شما قبول این سازمانهای بین المللی و این قوانین اصلاً صد در صد بنفع کشورهای استثمارگر خوب شما چرا به مسئولین نظام اسلامی فشار نمی آرین که از این سازمان ها و این تعهدات بین المللی خارج بشند. اگر مسلمانید اگر می خواهید مردم دنیا تکلیفشون را با شما روشن کنند راست و حسینی بیاین بگین آقا ما نمی خواهیم تو این سازمانهای بین المللی باشیم تعهدات بین المللی شما رو هم قبول نداریم تا همه تکلیف خودشون را با شما بدونند. اگر نفعی برای شما نداشته خوب چرا حکومتتون تعلیقشون نکرده. شما بگو ما روشن بشیم. شتر سواری که دولا دولا نمیشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیرمات عزیز در دشمنی انگلیس با ایران شک ندارم و از حقوق هسته ای ایران آن هم در شرایطی که اسراییل سلاح هسته ای دارد با تمام قوا دفاع میکنم ولی چند نکته هست که باید بگم . شما نگاه کن رفتار انگلیس با هند را قبل از استقلال هند . در این شرایطی که میبینیم طبق استدلال شما اصلا این دو کشور نباید با هم رابطه دیپلماتیک داشته باشند ولی میبینیم مشکلی ندارند چون به دنبال حفظ منافعشان از راههای سیاسی هستند . همه چیز هم رابطه سیاستمداران دو کشور نیست بلاخره ممکنه ما بخوایم کسیرو به عنوان نماینده ایران توی سمینارهای دینی یا فرهنگی اونجا بفرستیم یا اصلا مردم دو کشور بخوان رفت و آمد کنند در این شرایط یه رابطه حداقلی باید وجود داشته باشه .
هاشمی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۵۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۶
۴
ایران بازی هوشمندانه ای را با غرب ، بویژه انگلیس آغاز نموده است. و ابتکار عمل را دست گرفته است . و اینکه انگلستان از واژه " تصمیم " استفاده میکند، دروغ است ، چاره ای ندارد و غرب نیز چاره ای ندارد،چون حیثیتی است و این بازی باید ابعاد آن مهندسی شده و سنگین اداره شود، تا غرب نتواند مجددا بازی را در دست خود بگیرد
maral
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۹
۱۱
هر کی بود کاری ندارم ولی حرکتی انقلابی بود که از مردم انقلابی ایران انتظار میرفت.
hh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۷
۵
برد با اونها شد
اولا قبل از اینکه ما سفارتشون را تعطیل کنیم خودشون بهونه رفتن پیدا کردن و با خواست خودشون میرن
ثانیا سفیر ایران را براحتی بیرون کردند
2بر 0 به نفع انگلیس!!!!!!!!!!!!
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۴
۸
دشمن دانا به از نادان دوست!!!
برادران مثلا دانشجوی دیروز در این سخن سعدی تامل کنند
گاف چیه معرکه را باختیم
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۶
۴
به نظر من شاید از لحاظ عرف دیپلماتیک کار نازیبایی بود ولی انگلیسیها دیگه خیلی شورشو در اورده بودن و همه جا آتش بیار معرکه بودند حسابی حالشون گرفته شد تا چند روز توی کما هستن غیرت فقط غیرت ایرونی
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۸
۳
چقدر متنفرم از کسانی که از خود انگلیسی ها انگلیسی تر و از خود آمریکایی ها آمریکایی ترند خاک بر سر اون ایرانی که انگلیس و آمریکا را خدای خودش کرده در حالی که مردم انگلیس و آمریکا این علاقه مزدوران ایرانی ( حیف ایرانی ) را نسبت به کشور خودشان ندارند واقعا من هرچی فکر میکنم نمیدونم علاقه به کشورهای استکباری چگونه در وجود یک ایرانی ( البته گفتم حیف ایرانی ) چگونه ریشه دوانده است که حاضر است .................................................... ولی به آمریکا و انگلیس وفادار باشد به نظر من باید این علاقه مندان را فقط یک روز یا دو روز به زندان گواتنانامو یا ابوغریب ببرند و خدایان شان از ایشان پذیرایی کنند تا بدانند چه خدایان خوبی دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۵
من خودم ديپلماتيك سرباز بودم فرمانده ها كاملا با بسيجي ها هماهنگند
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چطوره فرمانده هان بزنند پدر ملت خودمونو در بیارند؟چند تا شهید برای حفاظت از سفارت روباه پیر بدست خودمون درست کنیم وغربیها به ریشمون بخندند؟خیلی بد شد اینکارو نکردیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینقد افشاگری نکن . فردا می دزدنت ها !!!!!!!!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهسا بنظرت اگر یک سری جوان خودجوش بخاطر جنایت های روسیه در چچن یا جنایت های چین در سینگ کیانگ چین برن به سفارت های این دو کشور حمله کنند همین فرمانده های عزیز پدر ملت خودمون رو در نمیارند و برای خوشایند اونها چند شهید درست نمی کنند؟ فقط باید بترسیم که غرب به ریشمون نخنده؟
آزادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۹
در عصر حجر هم از این وحشی بازیا نمیکردن.حالا شما بهش افتخار کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عصر حجر کدومه؟ جنایات ارتش امریکا در کشورهای خاورمیانه (در سال 2011) رو ندیدی؟! البته از نظر شما احتمالآ اون جنایات، نشانه تمدن بالای امریکایی هاست!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو فتنه 88 وحشی بازی شما رو دیدیم .
سهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب آزادی شما که در عصر حجر بودین ، تعصب وغیرت رو نوفهمید(زبان برره ای)..این مردم نامردی ها ودشمنی های زیادی از انگلیس دیدند و این کارشان تنها سیلی کوچکی به انگلیس بود حالا تازه اول کار هست .در ضمن شما لازم نیست کاسه داغ تر از آش بشید .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
غیرتمندان عزیز نیروی دریایی انگلیس همین پایین کشورمون داره میچرخه اگر احساس میکنید باید غیرت خودتون رو نشون بدید زیاد نمیخواهد راه دوری برین. گرفتن چهارتا ساختمان چهارتا کارمند سفارت که مسئولیت حفاظتشون بر عهده حکومت شماست اسمش غیرت نیست. اگر اینطور باشه طالبان افغانستان که به کنسولگری ایران تو مزار شریف حمله کرد با غیرت تر از شماست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه اینطوری باشه اون وحشی هایی که با حمایت پلیس انگلیس در سال 59 به سفارت جمهوری اسلامی حمله کردند و عده ای رو گروگان گرفتند و دو نفر از کارکنان سفارت رو هم کشتند، با غیرت هستند!
باز خدا رو شکر دانشجوهای ما با کارکنان سفارت انگل یس کاری نداشتند و در این اقدام نمادین، فقط قصد تحقیر بریتانیا و نشون دادن خشم مردم ایران از خیانت های طولانی انگلیس رو داشتند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب ناشناس آخر باید بگم همه جنایتهای انگلیس درست ولی تا جایی که ما خبر داریم تو این قضیه 6 نفر کشته شدن از جمله دو دیپلمات ایران و دو تروریست و دو مامور پلیس ضد تروریست انگلیس .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم این داستانی که شما هی تکرار میکنید مربوط به سال 59 هستش اولاً چطور شده الان یادش افتادین؟ ثانیا تو این مدت چرا حکومت اسلامی پیگیر این ماجرا نشده و درخواست غرامت نکرده. شما الان مشکلتون سر بانک مرکزی و تحریمهاست وگرنه یک دفعه یاد سال 59 نمی افتادید. اون کسانی که به سفارت ایران حمله کردند انگلیسی نبودند در مورد کمک پلیس انگلیس هم باید مدرک نشون بدین چون حداقل یکی از محافظین انگلیسی سفارت شدید زخمی شده ولی در مورد سفارت انگلستان اتفاق خاصی نیفتاده. کسی اونجا تجمع برگزار نکرد که بعد به سفارت حمله ببره. تروریست ها بعنوان مراجعه کننده وارد سفارت شدند نه با شعار و سنگ اندازی
البته اینها برای توجیه انگلستان نیست مسلماً انگلستان خباثت زیاد کرده ولی شما اگر دنبال بهانه هستی لطف کن بهانه اصلیتو بگو. بگو آقا ما 2000 میلیارد پولمون توسط انگلیس بلوکه شده مشکلمون اینه. وقتی میگی سال 59 اولین سئوالی که پیش میاد اینه که چراا حکومت اسلامی در این سی و اندی سال موضوع را به دادگاههای بین المللی نکشونده چرا اصلاً تجدید رابطه کردند و سفیر مبادله کردند. همین این داستانها هم بعد از همون داستان اتفاق افتاده منتها شما گویا دلتون میخواهد فراموش کنید. فراموش کنید که بعد از همین داستان سال 59 و در آستانه انتخابات سال 76 چه کسی با نیک براون انگلیسی صحبت کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میلیاردها دلار پول خارج شده توسط شاه معدوم از ایران، و بلوکه شدن آن از سوی امریکا فراموش نشود. امریکا اول پولهای بلوکه شده ملت ایران را برگرداند، بعد پیشنهاد مذاکره محترمانه بدهد.
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۹
۶
يه سئوال ، اينها براي تجمع مجوز از وزارت كشور هم داشتن ؟ اگه نه كه هيچ !!!!!، اما اگه بله ، كي مسئولشون بوده ؟ معلومه ؟
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه سال 88 كه مجوز از وزارت كشور نداشتن كسي كاري كرد . درصورتي كه نيروي اتظامي در دو مورد وارد عمل شد .اونايي كه قائله ي سال 88 رو برپا كردند چه كساني بودند . مطالبه ي اون طرفدارهاي رنگ سبز اموي كجا و مطالبه ي اين دانشجويان پيرو علي كجا چقدر با هم متفاوت است اين دو .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مجوز برای مخالفینه . اینها که از خودشون هستند .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه عزیزم سال 88 وزارت کشور شما به کسی مجوز نمی دادند. اونهایی هم گرفتند هنوز دارند آب خنک میخورند شماها چی که دو روز نشده آزادتون کردند.
مطالبه شما عزیزم بخشی از بازی سیاسی رقیبان سیاسیه. رفتار دولت احمدی نژاد کاملاً نشون میده که چقدر نیت خالصانه داشتید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۸
۳
گیریم که هماهنگ شده نبوده.نمی شد برای پراکنده کردن جمعیت از گاز اشکاورای سال 88 استفاده کرد.شما که یه تهرون رو حریف بودید عجیبه که جلوی 200 تا دانشجو؟؟؟؟ رو نتونستید بگیرید.
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۳
۴
صراط عزیز چرا نظرهای مخالف را حذف میکنید
بعضی از دوستان ما که با شما هم نظر هستند از کار شما در مقابل ما شرمنده میشوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما مثل اینکه سواد نداری یا چشات نظرات مخالف رو نمی بینه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۴
۷
نیروی انتظامی نباید از استعمار خونخوار دفاع کنه و واقعا گناه است و هولوکاست انگلیسی دیگر فراموش نمی شود.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه دفاعی کرده؟ جلوی روی مبارکشون دارین سنگ میندازین اونها دارن نگاهتون می کنند و تشویقتون میکنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید خان شما کجا بودی وقتی پلیس جلوی در سفارت گاز اشک آور پرتاب کرد و دانشجوهای داخل سفارت رو بازداشت کرد؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راست میگه دیگه ناشناس عزیز چند نفر از دانشجوهارو پلیس گرفت و از سرنوشتشون هیچ اطلاعی در دست نیست . نکنه بردنشون کهریزک . البته کهریزک تعطیل شده احتمالابردن جای دیگه ! اه !!!!! این آلزایمر منو کشته دیگه . همین دو روز پیش با سلام و صلوات آزاد شدن !
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم اینهمه عکس و فیلم که خودتون تو سایت خبری مختلف گذاشتید چیو نشون میده. اینطور میگه مثل اینکه خود من تو جریانات بعد از انتخابات ندیدم چطور یگان ویژه مردم رو از زن و مردم با باتوم و زنجیره تیکه پاره میکرد. آخی گاز اشک آور زندند الان چندتاتون مصدوم و بازداشت شدید....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۳
۴
ان شا الله با رفتن انگلیس فتنه گران و مزدوران هم اواره شوند و جن انگلیسی هم داستانش تمام شود و استعمار هم به پایانش نزدیکتر شود و ایران هم ارامشش را پیدا کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۴
۵
امیدوارم که دیگه رابطه ای برقرار نشه زیرا از شروع اسلام تا دوران صفوی و قاجاری تا پهلوی و اخری فتنه ۸۸ و جریان انحرافی این ها خیلی فتنه و نفاق ایجاد کردند امیدواریم دمشون کنده و از ایران بیرون رانده شوند همانطوری که بیماری از جسم خارج می شود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۴
۳
یعنی میشه ما سالهای سال از شر فتنه و نفاق و انحراف انگلیسی راحت شویم.ان شا الله!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۷
۵
خوش بحال دانشجو ؟؟ های باصطلاح خود جوش هرکاری بخوان انجام میدن - اترژی مصرفیشون فقط یه اشاره تاییدیه از بالاتره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حتما باید از بی بی سی اشاره بگیرن تا حرکت خودجوششون عقلانی و تایید شده باشه؟!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره عزیزم هر کسی برخلاف شما بیاد خیابون بی بی سی اشاره کرده. چقدر جملاتتون شبیه مرحوم محمدرضا شاه پهلوی و قذافی و دوستان دیگه است.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۷
۴
حرکت این افراد در سفارت روباه استعمار کاملا مخالف و مغایر این گفته رهبر « بسیجی انقلابی است اما بی‌قانون نیست» است.
در واقع درست در جائی که باید بر اعصابمان مسلط می بودیم عنان اختیار از کف دادیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۵
۰
شما رو به قران خجالت بکشید؟اخه تا کی افراط!!!!!!!!!!!!!!!!
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۳
انگليسيها اگه يادشون رفته که تو حياط سفارتشون ديگ آش بار ميگذاشتند وعده اي وطن فروش را با حيله وتزوير، بست نشين سفارتشان کردند تا آبروي ايران و ايراني را ببرند.ما که تاريخ را از بر هستيم وخدا را شکر فراموشي هم نگرفته ايم. اونهايي هم که فکر مي کنند انگليسيها مهمان ما بودند بايد بدانند مهماني که دشمن جان و زحمت صاحب خانه باشد همان به که سر به تنش نباشد.
سوال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۰
۲
چند بار در طی زندگی ممکن است در یک لحظه تاریخی حضور داشته باشی در لحظه ای که تا سالها بعد از آن صحبت خواهد شد !!!!!!!!!!!!!!! چکار می کنی سرت را می اندازی پایین و می روی !!؟
ندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۶
۲
باید بهتون بگم متأسفم اگه میگین این حرکت خود جوش مردمی و از اون دفاع میکنین و یا این که میگین قوانین امریکایی و انگلیسی رو زیر پا گذاشتن و خوب کردن. باید بهتون بگم طبف کنوانسیون 1960 که ایران بعد از انقلاب هم اون رو امضا کرده تسخیر سفارت یک کشور یعنی اعلام رسمی جنگ.
جرم گروگان گیری در ایران هم اعدام. لطفا اسم کسایی رو که این کار کردن دانشجو و سرباز امام زمان نذارین اینا خائن هستند به حقوق سایر مردم ایران. و از کوتاه نگریون بدم میاد که هر چیزی رو به جریان سبز 1388 ربط میدین.
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۳
۳
متاسفم برای بعضیا از وطن فروشها عزیز که در طول تاریخ بوده اند وهمیشه هستند چه در غائله به حکومت رسیدن ان رضا بی پدر ومادر که عالمی بزرگ مانند مدرس وبزرگان دیگر به شهادت رسانند وچه در غائله 28 مرداد وفتنه اخیر ودر 8سال دفاع مقدس بودهاند وهمیشه هم هستند شما با چه روی از انگلیس واامریکا دفاع میکنید انهایی که میگن حرکت خودجوش نبوده باید بداند این کم ندای از آقا باید بدتر هم میشه وتمام جوانان وطن پرست میایند وجوایب این خانمی که معلوم چرا دفاع از انگلیس میکنه باید گفت چرا کنوانسیون درسال 58 برای ایران نبود وحالا برای اینها است مرگ بر منافق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب ایران اون قراردادو امضا نکنه و لغوش کنه که دیگه تکلیفش با دنیا یکسره بشه و کشورهای خارجی هم تعهدی نسبت به سفارت ما نداشته باشند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۲
۲
قابل توجه اونهایی که فکر میکنند خیلی با بصیرت هستند : برید متن نامه آیت الله مكارم شیرازی بخونید و عبرت بگیرید !
مهسا (یا حسین میر حسین)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۴
۵
کارشون چقدر زشت بود مثل ........ رو درو دیوار راه میرفتند .سفارت خانه مثل خونه ادم میمونه شما اونا رو از خونه شون بیرون کردین. کت زدین این خلاف قانون بشریت است اقایان بسیجییییییییییییییییییییی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا که امام حسین مظلوم بود و هست ..که اسم مبارکش را کنار اسم یه ملعون میارن و با اون یکیش میکنن.....
ای سبز راکردی به دستت مسخره ...گردنت را میشکست اینجا اگر عباس بود
حامی ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
جنایات دولت خبیث انگلیس نسبت به میهن عزیزمان در طول تاریخ و تداوم آن بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی , بر کسی پوشیده نیست . بطور مثال و بدون تردید دولت خبیث انگلیس در جریان حمله نظامی آمریکا در طبس دست داشته و جزو برنامه ریزان آن بوده است .
همچنین حمایت همه جانبه دولت خبیث انگلیس از صدام ملعون کاملاٌ آشکار میباشد.
ولی آگاه باشید که مومن باید زیرک باشد .
توجه داشته باشید که شرایط زمانی در سال 58 بستر را برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مهیا نموده بود .
ولی در این مقطع زمانی , که دشمنان قسم خورده مخصوصاٌ دولت ملعون انگلیس دائماٌ از ناامنی در ایران اسلامی صحبت میکنند , بدیهی است , اخراج سفیر کشور خیث انگلیس از میهن اسلامی آنهم بطور قانونی تنها مسیر درست بوده است . درو اقع در این مقطع زمانی , اشغال سفارت دولت خبیث انگلیس یعنی آب در آسیاب دشمن ریختن است . یعنی دشمنان قسم خورده میهن اسلامی الان دقیقاٌ همین را میخواهند و برای انحراف افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر جنایات و مشکلات خود و همچنین درراستای تکمیل پروژه ایران هراسی , تلاش میکنند تا نشان دهند در میهن اسلامی امنیت وجود ندارد و برای آن نیز هزینه بسیار زیادی انجام میدهند . پس بسیار هوشیار باشید زیرا دشمنان داخلی ( مافیای قدرت و ثروت ) با دشمنان خارجی هم قسم هستند و بسیار زیرک و هوشمندانه عمل میکنند و نباید در این مقطع زمانی , بطور احساسی عمل نمود . در یک کلام همگی باید مطیع اوامر و پشت سر مقام ولایت عظمای حضرت امام خامنه ای مدظله العالی باشیم و جلوتر از مقام عظمای ولایت حرکت نکنیم . انشاءالله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بلاخره یه حرف حق شنیدیم اینجا .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
ماشالله رگولاتور مدام فرکانس عوض میکنه چپ راست یا اینور یا اونور دیگه اینکارا رو برزیچی میکنید یا خوب یا بد