۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۴

ورود عروسک باربی از بزرگ‌ترین تهاجمات فرهنگی

مسئول کمیته امور بانوان نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان گفت: ورود عروسک‌های ‌باربی در 5 هزار نقش و اهداف مختلف در بازار اسباب بازی جهان بزرگ‌ترین تهاجم فرهنگی توسط کشورهای غربی محسوب می‌شود.
کد خبر : ۴۵۹۷۹

به گزارش صراط، کبری ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این عروسک‌ها فضای فکری دختران امروز را عوض می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در غرفه تهاجم فرهنگی در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان به آسیب‌هایی که دشمنان در میان جوانان ترویج می‌دهند پرداخته شده است، بیان کرد: ترویج مدگرایی، بلوغ زودرس، تنوع‌طلبی جنسی و ... از جمله این آسیب‌ها است.
مسئول کمیته امور بانوان نمایشگاه بین‌المللی فرهنگ عاشورایی استان زنجان با اشاره به شبکه‌های ماهواره‌ای که دشمنان به منظور پیاده‌سازی اهداف خود طراحی کرده‌اند، افزود: از طریق این شبکه‌ها خود را در میان جوانان الگو معرفی می‌کنند.
وی به عروسک باربی شهادت‌طلب اشاره کرد و گفت: این امر یک توهین بزرگ به مسلمانان جهان محسوب می‌شود.
ایمانی با بیان اینکه در حال حاضر دفاع در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از وظایف مهم مردم محسوب می‌شود، یادآور شد: مردم همچون دفاع مقدس باید در این جنگ نیز بسیج شوند.
وی با تاکید بر اینکه تهاجم به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ترویج فرهنگ غلط در میان جوانان توسط دشمنان از جمله سیاست‌های آن‌ها در مقابله با اسلام است، اضافه کرد: باید در این زمینه آگاهی‌های لازم به جوانان داده شود.