۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۲

چرا به من توجه نمي كنيد؟!

کد خبر : ۴۶۳۰۲

کیهان: يك مهره بازيچه فتنه گران از محافل اصلاح طلبان خبر مي دهد كه ياد فتنه گران حتي در اين جمع ها نيز به فراموشي سپرده شده است.
مهدي خزعلي با اشاره به برگزاري مراسم عزاداري اصلاح طلبان با حضور «خاتمي، موسوي خوئيني ها، كرباسچي، يونسي، انصاري و بسياري ديگر» مي نويسد: اين افراد حتي از دعاي مستقيم براي دوستان دربندشان نيز پرهيز مي كردند.
وي در وب سايت خود نوشته كه پنجشنبه شب در منزل موسوي لاري مراسم عزاداري با حضور بسياري از جمله محمد خاتمي، محمد موسوي خوئيني ها، كرباسچي، يونسي، انصاري و بسياري ديگر برپا بوده و او هرچقدر منتظر شده كه ببيند در اين مراسم براي «دوستان دربند» دعا مي شود يا نه، تنها در آخر روضه «يك دعا شد كه زندانيان بي گناه آزاد بفرما!»
خزعلي با انتقاد از عدم دعاي واضح و صريح براي اين «دوستان دربند» نوشته است: دوستان بيشتر به ياد اسيران دربند باشيد، من دلم مي گيرد وقتي احساس مي كنم كه دوستانمان را فراموش كرده ايم، براي من فرقي نمي كند، چه كسي با چه انديشه اي، موافق يا مخالف من، دوست يا دشمن من، چپ يا راست، دين مدار يا سكولار، ملي گرا و ليبرال، همين كه كسي بخاطر انديشه اش در زندان باشد، خطاست!»
وي با بيان اينكه «همين دو سال پيش بود كه فرياد ياحسين ميرحسين شان كوچه هاي شهر را عطرآگين كرده بود» از بي اعتنايي اصلاح طلبان به فتنه گران ابراز تاسف كرده است.
ادعاي عطرآگين شدن كوچه هاي شهر از فرياد ياحسين ميرحسين در حالي است كه در راهپيمايي چند ميليوني 9 دي 1388 مردم غيرتمند و عزادار حضرت سيدالشهدا(ع)، خشمگين از حرمت شكني روز عاشوراي آن سال توسط فتنه گران، شعار كوبنده «لعن علي عدوك يا حسين، خاتمي و كروبي و ميرحسين» سر داده بودند. همان ايام موسوي كه كاملا بازيچه منافقين قرار گرفته بود، با وقاحت تمام، حرمت شكنان عاشورا را- كه بعدها معلوم شد از بهايي ها و وابستگان گروهك هايي نظير سازمان تروريستي منافقين هستند- «مردمان خداجو» معرفي كرد. با اين اوصاف معلوم است كه در مجلس عزاي امام حسين(ع) جايي براي سران و عوامل فتنه كه از حاميان اسائه ادب به ساحت آن حضرت بوده اند، نباشد. گفتني است كه سران و عوامل اصلي فتنه مهدي خزعلي را براي سوءاستفاده از نسبت وي با آيت الله خزعلي كه فتنه گران را آمريكايي و اسرائيلي مي داند تحويل مي گرفتند تا از اين طريق عليه حضرت آيت الله خزعلي سياه نمايي كرده باشند ولي بعد از آن كه آيت الله خزعلي، او را طرد كرد، عوامل فتنه نيز وي را تحويل نمي گيرند و مهدي خزعلي هر از چند گاه با سخنان ساختارشكنانه تلاش مي كند مورد توجه قرار گيرد!
خزعلي در نوشته ديگري با اشاره به حضور در مراسمي كه در منزل صادق خرازي برگزار شده بود، نوشت: «نكته جالب حضور ناطق نوري در كنار سيدمحمد خاتمي (از سران فتنه!) بود، كه بسيار صميمي و دوستانه به گفت وگو مشغول بودند.»

نظرات بینندگان
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۲۱
منظور از راهپیمائی 9 دی همان کوچ دادن مردم بی خبر از شهرهای اطراف برای پر کردن خیاباهاست؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که باید منظور رو می فهمید فهمید شما با خیالی آسوده می توانید در جهل مرکب همچنان بمانید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه منظور همان بستن چند ساعته خیابانها برای افزایش جمعیت ظاهری در میدان انقلاب است !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
رها جان تنها به این دلیل که تو هم یکی از بچه های این سرزمین پهناوری که در سرنوشت و آینده این مرز و بوم تاثیر خواهی داشت میگم ! - این یکی رو کوتاه بیا ، خدائیش خیابانهای منتهی به میدان انقلاب جا برای سوزن انداختن نداشت ! عزیز دلم اگر میخوای اظهار نظر کنی ، و حتی اگر عقیده ات مخالف عقیده ما هست ، هیچ عیبی نداره ، نظر خودت رو با صراحت بگو ، ما هم میشنویم ! ولی خدائیش روی واقعیت ها سرپوش نگذار !
همونطور که هیچ وقت 13 میلیون رای طرفداران جناح مخالفمون رو تکذیب نکردیم و نخواهیم نمود!
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بعد از توهین به ساحت اباعبدالله علیه السلام . از آزادی تا پل روشن دلان مملو از جمعیت بود ولی مردم روشن ضمیرند ؛ نه روشن دل به معنای نابینا . چرا برای پوشاندن حق به همه توهین می کنی . آیا مردم را هم مانند هم مسلک های خودت ........ می دانی .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۷
خدا بهآیت اله خزعلی این یادگار صالحان و پاکانی که در بوجود آمدن انقلاب نقش اصلی را داشته صبر بدهد . مهدی خزعلی آدمی بی منطق و غافل از خداست که خون بدل پدرش و ما حامیان انقلاب کرده . خداوند شر او را از سر ملت باز کند و به گردن دوستان به اصطلاح اصلاح طلبش بیاندازد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۴
« همين كه كسي بخاطر انديشه اش در زندان باشد، خطاست»
پس باید قاتل امام علی(ع) و یا 72 تن را نیز به اعتبار اندیشه ی شان ببخشیم.
خاک بر سرشون که از دین فقط اسمشو دارن نه بیشتر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی منظورت اینه که قاتل امام علی(ع) و یا 72 تن اندیشه خطا داشتند یا جرمشان چیز دیگری بود !؟ منظورشو نفهمیدی، مثالت هم بیربط و مغلطه است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس که جوابیه دادی خدا انشاءالله شفات بده که چشم بصیرتت بینا بشه.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
اين حضرات عادت دارن، سريع هر موضوعي رو چه بي ربط چه باربط به صدر اسلام نسبت ميدن و فوري هم يك طرف را حسيني و طرف ديگر را يزيدي ميپندارن. خدا به آنها آگاهي عطا فرمايد.
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب عظمی ناشناس
این کسان که میفرمایند به خاطر اندیشه در زندان اند
مگر عکس امام رو پاره نکردن
مگر در روز عاشورا حتک خرمت نکردن
مگر شعار نه غزه نه لبنان سر ندادند
مگر به اصل ولایت توهین نکردن
مگر به کشور خیانت نکردن
تو حالا میگی موضوع را به صدر اسلام مربوط میکنیم. مگر میشه تفکیک کرد.
خوشحال میشم جواب منطقی بدی والا در جهل مرکب بمان.
آگاهی که از انوع مهاجرانی، نوری، شیرین عبادی، موسوی و کروبی و امثالهم است این آگاهی پیشکش خودتون و با این آگاهیتون بهتره اگه آدم نمیشین پس بمیرین.
هادی
|
Germany
|
۲۲:۵۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۳
۳
کسی به خاطر تفکراتش در زندان نیست و این هم از نظر اسلام مورد قبول نیست نابرادر منافق
ببلکه انسانها به خاطر اعمال پلیدشان مجازات میشوند.از جمله همین خائنین به مملکت و خیلی ها هم مجازات نمیشوند تاروز قیامت مثل خود شما فرزند نا اهل...
په نه په
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۲
په نه په به اصولگرایان توجه کنند و شما همچنان فتنه کنید ؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۴
۴
جناب !!!!! که نه به حرمت این اسم میتونم مهدی خطابت کنم و نه به حرمت آیت ا... خز علی می تونم اینجوری بناممت ! نمردیم و خلط اندیشه و رفتار هنجار شکنانه رو هم دیدیم !
پسر جان ، اینائی که توی زندانند ، با سند و مدرک و فیلم و عکسی که ازشون باقی مونده ، اومدن توی خیابون و نظم عمومی رو بر هم زدن ! اموال عمومی و خصوصی مردم رو تخریب کردن ! بازم بگم ؟ بعض هاشون به شعائر مذهبی مردم توهین کردن ! در روز عاشورا کف زدند و سوت زدند و هلهله کردند ! حضرت امام ( ره ) رو هتک حرمت کردند ! بازم بگم ؟؟؟؟؟؟
هیچ کس به خاطر اندیشه ای که داره به زندان نمیره ! ارتکاب اعمال هنجار شکنانه باعث محرومیت های اجتماعی میشه !!!
اما اینکه سران فتنه این جوون های بی گناه رو که تحت تاثیر هیجانات جوانی به خیابونها اومدن ، بازی دادن و الآن دیگه نیازی به اونها ندارند که برا آزادیشون دعا کنند رو باهات موافقم !
ماهیت اینها از همون اول هم مشخص بود ! و خدا رو شاهد می گیرم که به خیلی از این جوون ها بابت این مسئله تذکر دادم !
به هر حال ما هم دوست نداریم این جوان ها که هر کدومشون می تونن یه گوشه از نظام رو به سهم خودشون در نیل بسوی اهداف عالیه کمک کنن ، در بند ببینیم و در این شبهای عزیز دعا می کنیم که مشمول عفو بزرگوارانه رهبر معظم انقلاب قرار بگیرند و به آغوش خانواده های محترمشون برگردند ! - مطمئنم الآن که با خودشون فکر می کنند که چطور بازی خورده یک عده جاه طلب شدند ، از کرده خودشون پشیمونند .
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا مهران ایول
اول که اسمتو دیدم به اعتبار آن منفی زدم ولی بعد که یه نگاهی به کامنتت انداختم گفتم نه بابا یه حرف حساب هم از شما شنیدیم . یه منفی رو کم در نظر بگیر.
شكيبا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي آزاد پي شما نظر خود را در باره زندانيان گفتيد خوب البته ما نطر مخالفين شما را هم در سايتهايشان مي بينيم اين كه حق با كيست خداوند عالم است ؛ قضاوتي نمي كنم.
""پسر جان ، اینائی که توی زندانند ، با سند و مدرک و فیلم و عکسی که ازشون باقی مونده ، اومدن توی خیابون و نظم عمومی رو بر هم زدن ! اموال عمومی و خصوصی مردم رو تخریب کردن !""

به نظر شما حمله به سفارت و وارد آوردن اين همه خسارت به آن بر هم زدن نظم عمومي و بالاتر از همه امنيت ملي نيست؟ آيا مداخله غير مسولانه در كار دولت و مجلس نيست آيا توهين مستقيم به دولت و مجلس نيست ؟چرا مسببين اين حركت كه خيلي از آقايون هم آنرا تائيد نكردند، الان آزادانه براي خود مي گردند و در زندان نيستند؟

"""عزیز دلم اگر میخوای اظهار نظر کنی ، و حتی اگر عقیده ات مخالف عقیده ما هست ، هیچ عیبی نداره ، نظر خودت رو با صراحت بگو ، ما هم میشنویم ! ولی خدائیش روی واقعیت ها سرپوش نگذار !"""
در آخر اضافه كنم من نه احمدي نژاديم ! نه سبزم ! نه چيز ديگري !من يك ايراني مسلمانم !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
شکیبا جان ضمن تشکر از نظر خردمندانه شما ، اینجانب ، سوای گرایشات سیاسی و هواداری ، به شخصه با تسخیر سفارت به صراحت مخالفم و مخالفت خود را از طرق گوناگون اعلام نموده ام !
- اگر چه ایرانیان سالیان سال است که از استعمار پیر لطمه دیده اند ، اما تعهد دولت ها در قالب معاهدات بیت المللی موضوع دیگری است که حرکت های خود جوش توان جوابگوئی به آن را ندارند .
و صد البته تمام کاسه کوزه ها را نمی توان به سر دولت شکست و نهاد ها و ارگانها و قوای دیگری هم در این مملکت وجود دارند !
به امید روزی که همه امورمان قانونمند و فارغ از اندیشه های افراط و تفریط باشد .
حق یار
یک ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
هزاران نفر بخاطر اندیشه در امریکا و اروپا و اسراییل زندانی هستند اینا اگه نوکر حلقه بگوش انها نیستند یک چیز ی هم درباره دموکراسیشان بگند دیگه اینها از محبت کرامت حکومت اسلامی سو استفاده میکنند