۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶

پيش‌بيني سكه834 هزار توماني

کد خبر : ۴۶۳۹۴

يكشنبه‌اي كه گذشت ارزش معاملات قراردادهاي آتي سکه طلا در بورس کالاي ايران به بيش از۶۵۰ ميليارد ريال رسيد.

به گزارش ايسنا، در پايان معاملات روز يکشنبه هفته جاري در مجموع تعداد ۸ هزار و ۴۱۹ قرارداد آتي سکه طلا توسط معامله گران دادوستد شد که ارزش معاملات اين بخش را به۶۵۰ ميليارد و ۱۵۷ ميليون ريال رساند.

هم اکنون قراردادهاي آتي سکه طلا براي تحويل در ماه‌هاي دي و اسفند۹۰ و ارديبهشت و تير ۹۱ در تالار معاملات بورس کالاي ايران مورد معامله قرار مي گيرد.

روز يکشنبه تعداد قراردادهاي آتي سکه طلا براي تحويل در تير۹۰ به ۳ هزار و ۵۴۲ رسيد و ارزش آن از ۲۹۵ ميليارد ريال گذشت. همچنين ارزش قراردادهاي آتي تحويل ارديبهشت ۹۱ نيز با رسيدن به تعداد ۲۵۹۰، از مرز ۱۹۸ ميليارد ريال فراتر رفت. علاوه بر اين تعداد يک هزار ۸۱۳ قرارداد نيز براي تحويل در اسفند سال جاري ثبت شد که ارزش معاملات اين ماه را به ۱۲۶ ميليارد ريال رساند. اما تعداد قراردادهاي قابل تحويل در دي ماه سال جاري به ۴۷۴ مورد رسيد که ارزش آن کمي بيشتر از ۳۰ ميليارد ريال تعيين شد.

بر اين اساس قيمت هر قطعه سکه بهار آزادي براي تحويل در تير۹۱ رقم ۸ ميليون و ۳۴۹ هزار ريال تعيين شد که ۱.۲۹ درصد نسبت به روز قبل از آن کاهش نشان مي دهد.

در روز ياد شده همچنين بهاي سکه بهار آزادي تحويل ارديبهشت ۹۱ نيز با ۱.۶۵ درصد کاهش نسبت به روز قبل ۷ ميليون و ۶۴۹ هزار ريال تعيين شد. قراردادهاي آتي سکه طلاي اسفند ۹۰ نيز با ۱.۵۴ درصد کاهش مواجه شد و رقم ۶ ميليون و ۹۵۴ هزار ريال براي آن به ثبت رسيد. در عين حال معاملات قراردادهاي آتي سکه براي تحويل در دي ماه سال جاري نيز کاهشي ۱.۲۳ درصدي را تجربه کرد تا قيمت آن به ۶ ميليون و ۳۶۹ هزار ريال برسد.

نظرات بینندگان
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
په نه په هوا شناسی کنترل و قیمت گذاری سکه کنه ؟ خوش بحال دللالان و اونیایکه مهریه شون بالاس ؟