۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۵

بخشدار کیش تائید کرد

کد خبر : ۴۶۴۲۹
درحالی که وزارت کشور در بخشنامه‌ای خواستار محدود کردن عزل و نصب فرمانداران و بخشداران در آستانه انتخابات شده، برخی اخبار از تلاش‌ها برای برکناری بخشدار کیش حکایت دارد.
 روز گذشته خبری مبنی بر ضرب و شتم علیرضا فرقانی سرپرست بخشداری کیش توسط دوتن از مسئولان ارشد سازمان این منطقه، در برخی رسانه‌‌ها منتشر شد که این موضوع در تماس تلفنی خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با نامبرده مورد تائید قرار گرفت.

علیرضا فرقانی که از تیرماه امسال از سوی استاندار هرمزگان به عنوان سرپرست بخشداری کیش منصوب شده، طی ماه‌های اخیر به دلیل مخالفت‌ها با عملکرد برخی منصوبان جریان انحرافی در منطقه آزاد کیش، تحت فشار از سوی این جریان قرار گرفته و برخی اخبار از تلاش برای برکناری وی از سوی جریان مذکور حکایت دارد. 

بر اساس این گزارش، وی در روز عاشورا پس از اقامه نماز ظهر در مصلی کیش از سوی "م" و "الف" از مسئولان ارشد سازمان منطقه آزاد کیش و افرادی ناشناس در برابر دیدگان نمازگزاران، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

بر این اساس، برخی مسئولان ارشد منطقه آزاد کیش، تاکید دارند که باید بخشدار این منطقه، مسئولیت‌های مرتبط با وزارت کشور خود را با آنها هماهنگ کند.

به گزارش فارس، اخیرا رئیس ستاد انتخابات کشور از بخش‌نامه‌ای خبر داد که بر اساس آن استانداران موظف‌اند عزل و نصب‌ فرمانداران و بخش‌داران را در آستانه انتخابات محدود کنند، که این بخشنامه پیشتر با برکناری فرماندار ری با فشار جریان انحرافی نقض شد.
نظرات بینندگان
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۵
۰
په نه په بخشدار و رئیس شورای تامین منطقه را باسلام و صلوات و لوح تقدیر و هدیه ، تودیع و معارفه کنند ؟ اسمش روشه منطقه آزاد کیش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقايان نمايندگان مثلا با بصيرت بدانند كه ما همه اين حوادث را از چشم شما مي بينيم ، روزي كه حقيقت را فداي مصلحت كرديد به فكر اين روزها نبوديد .
لطفا فكر كسب راي مردم در انتخابات پيش رو را از سر بيرون كنيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
کیش کیش جا جا ! واقعأ شده تگزاس . ضرب و شتم و کتک کاری و بزن بزن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
هه اگه راست میگید از مدیر عامل کیش هم بپرسید ببینید اون تایید می کنه یا نه چرا یه طرفه به قاضی میرید
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
اقای بخش دار عزیز شما را نصب کردند که مشکل انان را حل کنید نه اینکه مشکلی بر مشکلات اقایان بیفزایی .
انهم در هنگام انتخابات که اقایان بیش از هر زمان دیگر نیاز به نقدینگی دارند شما با سیاستهایشان مخالفت می کنید ؟
انها اگر پایش بیفتد با پول اگر نشد با تهمت و افترا و پرونده سازی (این مورد بدلیل عدم حمایت قوه قضائیه فعلا کمرنگ شده )در غیر اینصورت با زور مشکل خود را حل می کنند .
امری که این روزها باعث تعجب بنده شده خشونت عریان است چه قبل از این رسم بود که در مرحله زور از برادران اوباش استفاده شود .

جدا عرض می نمایم اگر بقصد قرب الهی و جلوگیری از امیال غیر قانونی انان در راستای تضیع حقوق ملت کتک خوردید یقین بدانید اجر جراحات وارده بشما از اجر زخم تیر و ترکش مجاهدین فی سیبل الله کمتر نیست . فقط در شگفتم در نظام جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و ولایی چنین افتصاحی رخ داده !؟

تذکری به بزرگان نظام منهای سردسته جریان انحرافی . نظام از داخل در حال فرو پاشی است . دشمنان خارجی هیچ غلطی نمی توانند بکنند