۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱

استقلالی‌ها به سمت استیلی نرفتند

کد خبر : ۴۶۴۴۴

دربی 73 در حالی آغاز شد که پیش از به صدا درآمدن سوت مسابقه بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت عکاس پیشکسوت کشورمان یک دقیقه سکوت کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، پیش از آغاز دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کادر فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس همزمان به سمت نیمکت‌های همدیگر رفتند و در کنار میز داور چهارم و ناظر بازی با همدیگر دیدار و احوالپرسی کردند.

* در زمان تلاوت قرآن مجید تماشاگران استقلال پرچم‌های خود را بالا برده بودند و در جایگاه پرسپولیس هم تماشاگران این تیم یک پرچم بسیار بزرگ را در طبقه اول باز کردند.

* از بین بازیکنان پرسپولیس تنها مجتبی شیری و حسین بادامکی پیش از شروع مسابقه به سمت پرویز مظلومی رفتند و بازیکنان استقلال به سمت نیمکت تیم پرسپولیس نرفتند.

* به احترام درگذشت حاج اسماعیل زرافشان پیش از آغاز مسابقه بازیکنان دو تیم روی دایره مرکزی زمین قرار گرفته و یک دقیقه سکوت کردند.

* با شروع مسابقه علی فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال به سمت جایگاه ویژه رفته و با تشویق شدید هواداران استقلال مواجه شد.

* شهرآورد 73 که قرار بود از ساعت 16:15 دقیقه آغاز شود با سه دقیقه تاخیر در ورزشگاه آغاز شد.

* در جایگاه خبرنگاران اکثراً در خصوص نیمکت ذخیره‌های تیم پرسپولیس صحبت کردند و اینکه این تیم چرا در ابتدای فصل بازیکنان مطرحی را جذب نکرد تا در دیدارهای مهم با مشکل کمبود بازیکن مواجه نشود.

* عکاسان حاضر در پشت دروازه استقلال بیشتر از عکاسان حاضر در پشت دروازه پرسپولیس هستند که این موضوع جالب توجه است.

* در حالی که دربی 73 آغاز شده است اما یک سوم سکوهای طبقه ورزشگاه خالی است و تقریباً 100 هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شده‌اند.

*  دقیقه پیش از آغاز مسابقه سکوهای طبقه اول کاملاً پر شد.