۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۸

مظلومی: برای استیلی متاسفم

کد خبر : ۴۶۴۴۹

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: باید در 90 دقیقه کار را تمام می‌کردیم. پیروزی شیرینی بود و خیلی خوب بازی کردیم. در تمام مسابقه خوب بودیم بخصوص در نیمه اول و وقت‌های اضافه اما در نیمه دوم کمی افت کردیم و پرسپولیس کمی حمله کرد. در مجموع موقعیت‌های خوبی داشتیم و فکر نمی‌کردم پرسپولیس به این خوبی بازی کند.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌ها با تمام وجود و با توان بالا مقابل ما ظاهر شدند اما باید قبول کنیم که ما بهتر از آنها بودیم. آنها با سخت‌کوشی خود تلاش کردند ما را متوقف کنند اما موفق نشدند و نتوانستند ما را غافلگیر کنند.

مظلومی افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم اما نشد. دریافت ۳ گل چیزی از ارزش پرسپولیسی‌ها کم نمی‌کند. هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و بیشتر مسابقه در محوطه جریمه دو تیم بود.

سرمربی استقلال با تشکر از بازیکنانش گفت: تمام بازیکنان در تمام خطوط عالی کار کردند بخصوص در خط دفاع. پرسپولیس بازیکنان خلاق و خوبی دارد اما ما روی برنامه کار کردیم و به این نتیجه رسیدیم. چند دقیقه ابتدای مسابقه آنها سعی کردند با پرس سنگین اجازه حضور ما در محوطه جریمه‌شان را ندهند اما نتوانستند ما را غافلگیر کنند.

مظلومی با اشاره به شروع مسابقه با ۳ مهاجم گفت: مهره‌های سرعتی ما بسیار خوب عمل کردند و به ۳ مهاجم و استفاده از تاکتیک لازم به انجام کارهای ترکیبی موفق به پیروزی شدیم. مبارزه سختی بود جام حذفی جای اشتباه نیست. استرس بالایی دارد چون هر تیم با یک اشتباه حذف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جام حذفی هرچه داریم باید داخل زمین پیاده کنیم و زیبایی این جام به همین است. ۴ بازی و نصفی است که دربی را می‌برم. در طول هفته به بازیکنان القا می‌کنم که آرامش داشته باشند و با تمرکز به زمین بازی بروند. کارهای زیادی را انجام دادیم و خدا هم کمک کرد. این افتخار نصیب من، استقلال و تمام بازیکنان و هواداران شد و خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم هرچند که در بازی‌های گذشته هم به ۳ پیروزی شیرین رسیده‌ایم. این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

مظلومی با اشاره به اهمیت جام حذفی گفت: حق اشتباه در این جام را نداریم. همه بچه‌ها زحمت کشیدند و من به آنها خسته نباشید می‌گویم و باید با تداوم این روند به قهرمانی برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال به بلوغ تاکتیکی لازم رسیده یا خیر، گفت:‌ در این دیدار همه دیدند که باید در ۹۰ دقیقه کار را تمام می‌کردیم. پرسپولیس روز خوبی داشت، اما ما شایسته پیروزی بودیم. استیلی مربی خوب و با اخلاقی است و می‌دانم که فشار روحی و روانی بالایی را تحمل می‌کند. من هم این دوران را پشت سر گذاشتم اما هواداران باید به پیشکسوتان احترام بگذارند و حرمت آنرا نگه دارند. این شکست چیزی از ارزش‌های استیلی کم نمی‌کند. او مربی بزرگی است و زحمت زیادی برای فوتبال ملی و پرسپولیس کشیده است. ما نباید گل تاریخی استیلی به آمریکا در جام جهانی را فراموش کنیم و به خاطر این شرایط برای استیلی متاسفم.

مظلومی ادامه داد: دوست نداشتم استیلی در این شرایط از پرسپولیس جدا شود چون او هم در دوران بازیگری و هم مربیگری با اخلاق بوده اما متاسفانه در پرسپولیس بدشانسی آورد.

سرمربی استقلال درباره دیدار مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسابقات زیادی تا آن بازی داریم و زود است از حالا در مورد این دیدار صحبت کنیم. تا آن زمان آماده می‌شویم اما متاسفم شرایط به طوری شد که دو تیم ایرانی در مرحله پلی‌آف با یکدیگر برخورد کردند که باید یکی از آنها حذف شود فوتبال ایران پررونق‌تر از لیگ ازبکستان و کشورهای عربی است.

مظلومی تاکید کرد: حق ما این بود که مستقیم به آسیا برویم. سپاهان و ذوب‌آهن سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند و سایر تیم‌های ایرانی هم این توانایی را دارند. لیاقت ما داشتن نماینده‌های بیشتری در لیگ قهرمانان است اما متاسفانه در زمینه سخت‌افزاری سهل‌انگاری می‌کنیم. استقلال و پرسپولیس در یک ورزشگاه بازی می‌کنند که از نظر AFC این موضوع منفی است و سهمیه ما کم می‌شود.

وی افزود: تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند سخت‌افزار خوبی دارند. AFC بارها به ما تذکر و اخطار داد اما توجهی نکردیم. من به عزیز محمدی گفتم برای تیم‌هایی که کم‌کاری می‌کنند جریمه بگذارند و حتی از آنها امتیاز کم کنند. ما تنها ۱۲ امتیاز تا کسب ۳ سهمیه کامل آوردیم. این بی‌عدالتی برای فوتبال ماست.

مظلومی درباره حضور جباری در دیدار امروز گفت: یک اتفاق دو بار تکرار نمی‌شود. من به عنوان معلم از بزرگانم یاد گرفتم که گذشت داشته باشم. معلم باید شاگردش را تربیت کند. مجتبی بزرگ است نه برای استقلال بلکه برای تیم ملی. او مانند کریمی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. اگر ما او را از استقلال کنار می‌گذاشتید تیم ملی را هم از دست می‌داد من از حق خودم گذشتم و مجتبی هم با گل‌هایش در دیدار امروز پاسخ خوبی به اعتماد و گذشت من داد.

وی افزود: تا آخرین لحظات حضور مجتبی به علت مصدومیت در دیدار امروز مشخص نبود اما با تلاش خودش و پزشکان که باید از آنها تشکر کنم به این دیدار رسید و بازی خوبی انجام داد.

سرمربی استقلال درباره مصدومیت رحمتی در جریان مسابقه گفت: خوشبختانه مصدومیت رحمتی جدی نبود. دروازه‌بان دوم ما در جام ولایت آزمایش شده بود و نگرانی نداشتیم البته حضور خود رحمتی درون دروازه از نظر روحی و روانی تاثیر زیادی داشت. در نیم فصل در برخی از خطوط مانند دروازه باید تقویت شویم.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۴:۴۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
افتخار ميكنم كه علي كريمي كاپيتان تيم محبوبمه
به عنوان يك ايراني افتخار ميكنم كه علي كريمي ايرانيه
حاضرم تيمم نه سه هيچ، سه ميليون هيچ ببازه اما ستاره تيمم كسي (جباري) نباشه كه بگه عمرم رو تو اين تيم (استقلال) هدر دادم / درود به شرف علي كريمي اسطوره تعصب و غيرت و مردمي بودن