۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹

ازدواج در تحصن معترضین ضد سرمایه‌داری

نیم ساعت پس از ضرب‌الاجل تعیین شده برای تخلیه اردوگاه متحصنین "جنبش تسخیر" در شهر بوستون آمریکا، یک زوج اهل بوستون برای نشان دادن بی‌اعتنایی خود به این ضرب‌الاجل مراسم ازدواجشان را در محل اردوگاه متحصنین برگزار کردند.
کد خبر : ۴۶۴۷۳

فارس:نیم ساعت پس از ضرب‌الاجل تعیین شده برای تخلیه اردوگاه متحصنین "جنبش تسخیر" در شهر بوستون آمریکا، یک زوج اهل بوستون برای نشان دادن بی‌اعتنایی خود به این ضرب‌الاجل مراسم ازدواجشان را در محل اردوگاه متحصنین برگزار کردند.
 
جالب‌تر اینکه این زوج آمریکایی هزار میهمان نیز برای مراسم ازدواجشان که به واقع نوعی اعتراض به اقدامات سرکوبگرانه پلیس آمریکا طی هفته‌های اخیر در شهرهایی چون لس‌آنجلس و نیویورک انجام داد، دعوت کرده بودند. این میهمانان عمدتا از فعالان جنبش تسخیر بودند.
 
پایگاه اطلاع‌رسانی بوستون نیز در گزارشی تصریح کرد که برخی از معترضین اعلام کرده‌اند که حتی به قیمت دستگیری نیز اردوگاه را ترک نمی‌کنند. "هری"، یکی از متحصنین در حالی که مصمم به نظر می‌رسد و چکشی در دست دارد می‌گوید که به زندگی در اردوگاه واقع در "میدان دیوی" ادامه می‌دهد حتی اگر با خطر دستگیری مواجه شود.
 
این در حالی است که برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که تعدادی از متحصنین دیروز و پس از صدور ضرب‌الاجل از سوی "منینو"، شهردار بوستون دست به ترک محل تحصن زدند.
 
شخصی به نام "بیانکا" نیز که در بین متحصنین است می‌گوید پس از هراس اولیه به وجود آمده در اثر بیانیه شهردار بوستون، معترضین ضدسرمایه‌داری در حال بازسازی خود هستند و امیدوارند که بتوانند اردوگاه خود را حفظ کنند.
 
علی‌رغم برچیده شدن اردوگاه متحصنین در بسیاری از شهرها توسط پلیس که عمدتا با نیروی پلیس هم انجام شده است، جنبش تسخیر تاکنون موفق شده است اردوگاه خود را در این شهر حفظ کند اما برخی بر این باورند که احتمالا پلیس بوستون نیز اقدامی خشن را از آن دست که در لس‌آنجلس و نیویورک انجام شد، در دستور کار خود قرار خواهد داد.