۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱

"تا هالیوود هست ما جایی نداریم"

یک بازیگر تلویزیون و سینما گفت: ما در صدا وسیما چند مشکل اساسی داریم که باید این مشکلات را دسته بندی کنیم ویک بخش مهم آن سرمایه گذاری است.
کد خبر : ۴۶۶۴۶

به گزارش صراط به نقل از همراهان یک بازیگر تلویزیون و سینما گفت: ما در صدا وسیما چند مشکل اساسی داریم که باید این مشکلات را دسته بندی کنیم ویک بخش مهم آن سرمایه گذاری است.

عبدالرضا اکبری  افزود : تا وقتی فیلم هالیوودی به صورت  دی وی دی به دست تماشاچی می رسد باعث خواهد شد سطح توقع تماشاچی بالا برود و کمتر به فیلم های ما توجه شود.

وی افزود : باید روی فیلم هایی سرمایه گذاری کرد که موضوع خاص و تازه ای داشته و برای بیننده جذابیت داشته باشد.

اکبری با اشاره به عدم بکارگیری ازبازیگران حرفه ای افزود: یکی دیگراز مشکلات ما این است که استفاده خوبی ازمجموعه بازیگران حرفه ای نمی شود  شاید این امر بیشتر جنبه اقتصادی داشته باشد که تهیه کننده ها ترجیح می دهند دستمزد بالا به بازیگران با تجربه و پیشکسوت ندهند.

وی در ادامه افزود: بسیاری از بازیگران خوب ما یا بیکار هستند ویا نقش مناسبی به آنها پیشنهاد داده نمی شود وآنها هم حق هم دارند کارنکنند و تصمیم گیری ها  بیشتر فردی شده است.

این بازیگر اضافه کرد: این موضوع مربوط می شود به مدیریت گروه که اگرمدیری داشته باشد که بتواند امنیت وآرامش ایجاد کند مشکلات مالی و پرداختی نداشته باشد این قضیه حل می شود که متاسفانه ازاین مدیریت ما کم بهره مند هستیم. دربسیاری ازکارها که تنش رخ می دهد به خاطراین است که مدیریت خوب حاکم نیست.

اکبری درخصوص آخرین کارخود گفت : من درحال حاضر مشغول بازی در ادامه سریال ۱۲۵ که دراواخر کارآن است، بوده وهمچنین دریک تله فیلم سینمایی ایفای نقش دارم.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۲
مرگ بر هالیوود ! همین روزاست که دانشجوها !! از دیوار هالیوود برن بالا خیال همه راحت بشه !