۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
دیدار ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با امام خامنه ای + تصاویر

حضور مردم و ایمان دینی، دو عنصر برجسته ی حماسه نه دی 88

در هر نقطه ی از جهان چنانچه مردم با هدف و شعار مشخص و ایمان و عمل متناسب، به عرصه بیایند هیچ عاملی قادر به مقاومت نیست و این یک نسخه کلی برای تمام ملتهاست
کد خبر : ۴۶۸۲۸
"صراط" - حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی، اراده خداوند متعال و ایمان به توفیق الهی را عامل اصلی هدایت قلبها و دلهای ملت ایران برای حضور در عرصه های مختلف برشمردند و خاطرنشان کردند: حضور عظیم و خروشان مردمی در  9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود.
به گزارش سرویس سیاست صراط نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ایشان در تبیین حقیقت حماسه نهم دی به دو عنصر "حضور گسترده مردمی" و " ایمان دینی مردم " اشاره کردند و خاطر نشان کردند: نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.
حضرت آیت الله خامنه ای در تشریح اولین عنصر یعنی اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف افزودند: هنر اصلی امام خمینی(ره)، وارد کردن مردم به صحنه بود و در هرجایی که مردم با شجاعت، بصیرت و عمل متناسب با ایمان خود، وارد میدان شدند تمام مشکلات، و بزرگترین موانع در مقابل اراده مردم از بین می رود.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در هر نقطه ی از جهان چنانچه مردم با هدف و شعار مشخص و ایمان و عمل متناسب، به عرصه بیایند هیچ عاملی قادر به مقاومت نیست و این یک نسخه کلی برای تمام ملتهاست،  که امام خمینی (ره) به آن عمل کرد و ملت ایران هم با اعتماد به امام راحل عظیم الشان، آن را بصورت عملی اثبات کرد.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین در تبیین ایمان دینی مردم، به عنوان دومین عنصر اهمیت حادثه ماندگار نهم دی افزودند: آن معجزه گری که همه مردم را بسیج کرده، به صحنه می آورد و با وجود همه سختی ها آنان را در صحنه نگه می دارد، ایمان قلبی و دینی است چرا که بر اساس ایمان دینی، شما در هر شرایطی پیروز خواهید بود و شکست معنایی ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی، حماسه نهم دی را از این منظر کاملاً شبیه صدر اسلام و همچنین روزهای پیروزی انقلاب دانستند و خاطرنشان کردند: در این روز، مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری وقایع تلخ فتنه 88 افزودند: این فتنه، صرفا منحصر به حضور عده ای افراد در خیابانها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد.
رهبر انقلاب اسلامی به نقش عاشورای حسینی و محرم، در تحقق حماسه نهم دی هم اشاره کردند و افزودند: همانگونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود؛ خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای 9 دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد.
ایشان بر ضرورت پاسداشت این حماسه بزرگ تأکید کردند و دو توصیه نیز به دست اندرکاران ستاد بزرگداشت نهم دی داشتند: اولاً در بزرگداشت نهم دی جنبه های شعاری غلبه پیدا نکند و ثانیاً به عمق شعارها که حرف اصلی ملت ایران بود، توجه شود.
در ابتدای این دیدار آیت الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به عملکرد 32 ساله این شورا در هماهنگی مراسمهای بزرگ و گسترده مردمی گفت: حماسه مردم در 9 دی 88 بسیار فراتر از پیش بینی ها بود و ضد انقلاب را به کلی مأیوس کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۱۸
۲۷
مرگ بر کلیه جریانهای ضد ولایت اعم از فتنه سازای 88 و خاصه انحرافیون اجق وجق کنونی که فعلا (در سال 90) دارن بطور موقت نفس میکشن !
عاشق مشهدی میرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیگه دوره زنده باد و مرده باد تموم شد ممل خان
حرف منطقی داری بسم الله
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیز دلم رهرو خوبم عاشق مشهدی میرحسین راست میگه الان دیگه دوره یا حسین میرحسین هست !!! والسلام
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
-
آقای عاشق اون یارو منافقه :

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۸
۱۷
کربلا یعنی که یاد رهبری ؛؛
از حسین عصر خود فرمانبری ؛؛
بیعت ما دوستان عین ولاست ؛؛
زاده ی زهرا علی روح خداست ؛؛
عده ای از همرهان جاهل شدند ؛؛؛
در حمایت از علی کاهل شدند ؛؛؛
مکر داخل ؛کفر خارج را ببین ؛؛؛
رونق کار خوارج را ببین ؛؛؛
همچو مهدی ما ولی داریم و بس ؛؛؛
شیعیان سید علی داریم و بس ؛؛؛
عاقبت کار منحرفین به آب باریکه ای می ماند که از روخانه جدا شود ..................
منگشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من به یقین می گویم نقش امام خامنه ای ده ها برابر بیشتر از نقش حضرت مسلم ابن عقیل نماینده امام مظلوممان حسین بن علی در اسلام می باشد .
به هوش باشید ناخواسته از وهابیون یهودی صفت پیروی نکنید
mahmood
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۸
۱۶
درود بر نایب امام زمان
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنده خدا امام زمان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید خان شما اگه خوده امام زمان رو هم ببینی و بگویند ایشان جانشین پیامبر خداست، احتمالآ می گی بنده خدا پیامبر(ص) - نعوذ باالله
اکبر گنجی هم از همین جاها شروع کرد و به آنجا رسید!!
علی جانباز45٪وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۱۳
۶
خداوکیلی شما خودتون قضاوت کنید باهزار طرفندودروغ .که ای مردم عکس امام خمینی(ره)راپاره کردندوآتش زدنند ازمردم دعودت به راهپیمایی کردن کسی توجه نکرد وتعداد اندکی شرکت کردند.دوباره بااستفاده همان طرفند ودروغگویی بیشترو بزرگترکه ای مردم چه نشسته ایدکه عده ای ازخدا بی خبرپرچم امام حسین(ع)راآتش زدنند وبه امام حسین(ع)توهین کردند باتبلیقات همه رسانه هادولتی وصدا سیماوغیره مردم رادعوت به اعتراض کردند که بعنوان حماسه کیک وساندیس معروف شد.بقول بعضی اگر اعتراضات مردمی ادامه پیدا می کرد احتمالا" این باراعلام می کردند ای مردم کجاید که این ازخدانشناس هاعکس خداراپاره کردن و...واقعا"اگر راهپیمای میلیونی25خرداد که ازابتدای ترین امکانات فراخوان وتبلیقات هم برخودار نبودتوسط طرفداری شما برگزار شده بود اسم آن رامحشر کبرا نمی گذاشتید.من تقریبا"در اکثر راهپیمایهای سالهای بعدازانقلاب شرکت کردم می توانم قسم یادکنم که بغیرازتشیع پیکر پاک حضرت امام خمینی(ره) دیگر چنان راهپیمای (25خرداد88)ندیدم 0این موضوع نه گفته من بلکه بسیا ری به آن گواهی دادن.پس حقیقت را بپذریم وخودرا گول نزنیم وبه دنبال راه حله اساسی باشیم اکثریت مردم ازعملکرد حاکمیت ناراضی هستند با این کارها هیچ مشکلی حل نمی شود.بجز توهین به شعور اکثریت مردم عزیز.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خشم مقدس مردم از هتاکان عاشورا که در 9دی نمایان شد، فقط از سوی افراد بی دین سیاه نمایی می شود و به ساندیس و کیک و ... نسبت داده می شود.
شما با این حرفها ناخواسته در مسیر همان هتاکان حرکت می کنی. چون خشم مردم از آشوب عاشورا را به تمسخر می گیری.

فراموش نکنیم که قاتل اباعبدالله(ع)، جانباز جنگ صفین بود.
شكيبا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي علي جانباز 45% و خانواده شهيد من هم با اين قسمت از نظر شما موافقم.
""اکثریت مردم ازعملکرد حاکمیت ناراضی هستند با این کارها هیچ مشکلی حل نمی شود.بجز توهین به شعور اکثریت مردم عزیز.""
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر جانباز شرمنده که این رو میگم ولی رهبر فعلی نظام از هر جهت ادامه دهنده راه آیت الله خمینی هستند حالا چه شما بدتان بیاد چه خوشتان بیاد. بنده حتی بعضی اوقات فکر می کنم ایشان از آیت الله خمینی منعطف تر و رحیم تر هم هستند. اگر آیت الله خمینی زنده بودند و این داستان بعد از انتخاب اتفاق افتاده به احدی مهلت نمیدادند همچنانکه در دهه شصت چنین کردند. حالا به هر نیتی که هست ایشان بهتر از رهبر فقید انقلاب با مخالفینشان تا می کنند.
در خاتمه خاطر نشان می کنند که این سیستمی که الان از بسیج و حزب الله و اینها می بینید یادگار همان سالهای دهه 60 است که اکنون بلای جان بعضی از بنیانگزاران آن شده.
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگر سياست بدون دروغ و فريب هم امكان پذير هست؟
علی جانباز 45%بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس حداقل اسم خود را بنویس تابااسم مورد خطاب قرارگیری !چرا خودت راگول می زنی آیاشما کارنوال عصر عاشورای سال1376یادت میاد یاسنت قدنمید.درآن سال هم تعدادی ازخدابیخبربابرنامه ریزی آقای ............ (............)برای بدنام کردن آقای خاتمی وطرفداراش اون کارا انجام دادند ولی خدا زود رسواشان کرد.درحادثه عاشورای88بازهم برای بدنام کردن طرفداران مهندس میرحسین موسوی آن سناریو به آن شکلی که صداوسیمای ضرغامی نشان دادتکرارشد.تعدادی که در راهپیمایی 9دی شرکت کردند.به ناحق گول تبلیغات دروغ صداوسیما وغیر راخوردند لذاازاین اشتباه خود توبه کنند بهتراست زیرادرقتل افرادی بی گناهی که روز عاشورا88کشت شدند شریک نمی شوند.ضمنا" اینجانب اگر خدا بخواهد یک مصلح هستم نه قاتل که بخواهم امام حسین(ع) رابکشم.امام حسین(ع)رامنتظرانش کشتند نه مخالفانش.خدایا کسانی که دین خداومقدسات مردم را وسیله فریب وبازیچه قراردادن یا هدایت کن ویاخودآن کن که باید بشود.والسلام.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید خان برخی درگیری ها در اوایل هر انقلابی اجتناب ناپذیر است. همانطور که منافقین خلق در کوچه و خیابان، افراد مسجدی و حزب الهی را سر می بریدند و ترور می کردند، خب مردم هم مقابله به مثل می کردند. بهتره دلتان به حال جوانانی که توسط منافقین خلق و ارتش بعث صدام شهید شدند بسوزه، نه آنهایی که در راه وطن فروشی به هلاکت رسیدند.
ضمنآ اسلامی که اهل دشمنی با دشمن نباشد اسلام نیست، فرقه ای مورد تایید امریکا و غرب است. و دشمنان ایران اسلامی هم به همین دلیل و به خاطر ایستادگی جانانه مردم ایران به رهبری حضرت امام(ره) در مقابل ابرقدرت ها، قصد دارند چهره ای مخدوش و خشن از انقلاب اسلامی به دنیا معرفی کنند و برخی افراد هم بشدت تحت تاثیر رسانه های بیگانه قضاوت می کنند.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی 45 اینا غلطهای املایی ته : طرفند ... تبلیقات ... راه حله اساسی

غلطهای دیگه ت هم اینه که یه جورایی به تیر و تخته میزنی ... نشون میدی از بابت 9 دی سوزش پیدا کردی ...
اکثریت اونایی که بعد از انتخابات اومدن تووی خیابون فهمیدن توی کله موسوی و امثال توی چیز خور ! چی میگذره و به بی بی سی و ... وصل هستین این بود که اکثریت رو حاکمیت قانع کرد که این فتنه س و به کجا وصله و آدماش مزدور کی ان ، منتها آدمهای مریضی که دلشون توی لندن و واشینگتن پر میزنه و کرمشون چیز دیگه ای بود کاری به این حرفا نداشتن و فقط آمریکا و انگلیس رو میخواستن مثل تو ... واسه ما فیگور جانبازی ... هم نیا که شمری که سر حسین علیه السلام را برید ، همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت !!!

فتنه های آخرالزمان (مثل تو امثال تو و محبوبین تو ) فتنه هایی پیچیده هستن ،از گوشه و کنار می شنویم که فتنه بسیار بزرگی در راه است که بسیاری را غربال خواهد کرد امام رضا میفرمان در آخرالزمان فتنه ای بین شیعیان ما پیش خواهد آمد که بسیاری را غربال خواهد کرد و شیعیان ما مانند انبار گندم هستند که صاحب این انبار آفت ها را بیرون می ریزه ، هی غربال میکنه تا حدی که به اندازه یک مشت گندم بیشتر نمی مونه !!!!!
علی جانباز45%بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بردارعزیزسعید جان اگر ................................ نباید بین دوستداران امام وانقلاب انقدراختلاف.تفرقه ودشمنی باشد!چرابایدازاول یه گروه مورد تشویق ولطف ... باشند وگروه دیگر موردبی مهری ... باشند!چرا بگفته حضرت امام(ره)میزان رای ملت نبود!برادر من امام درزمان جنگ باگروهگ ها هم برخورد نکرد مگر زمانی که آنها دست به اسلاح بردندوقیام مسلحانه کردند ومردم بیگناه وعالمان و...مظلومانه شهید کردند ودست به جنایت زدن برخورد کرد .چراباقضاوت غیر واقع بینانه درحق امام ظلم میکنیم!افرادی که دربعدازجریان انتخابات کشته شدن یادرکهریزک مصلح شدن چه گناهی داشتند آیا دست به اسلحه بردند کسی راکشتند .ویاکسانی که درزندانندبه چی گناهی چند سال است بافشارهای روحی وجسمی وبرخوردارازحداقل حقوق یک زندانی آنجا نگهداری می شوند .شاید شما یابدنیا نیامده ویاآن زمان رادرک نکردی درزمان انتخاب مجلس سوم سال1366 هم این مشکل پیش آمد حضرت امام(ره)با تدبیر وتشکیل یک هیات که مورد تائید دوطرف بود انتخابات رابررسی کردند حتی خودش هم یک نماینده درآن هیات قراردادومشکل حل شد.چرا ... آنقدر به امام(ره)ظلم می کنید.سایت محترم صراط کنید نظرات راانقدر باتاخیر درج نکنیدبگذارید اختلافات شفاف سازی شود.منطق دربرابرمنطق بدون توهین.
علی جانباز 45٪بسیجی و...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل خان شاید من کم سواد باشم وغلط املایی داشته باشم ولی مثل شما بی شعور نیستم.جواب منطقی داری بسم الله. نداری آدم وادارنکن مثل خودت جواب بدم.ازعزیزان بینده سایت پوزش می طلبم.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی 45 با یه آدم منافق دودوزه باز بنیر اسراییلی که نمیشه بحث کرد !! با کسی میشه بحث کرد که تا حد و حدودی با هم اشتراکاتی وجود داشته باشه ، آخه با توی منافق که از یه طرف تبلیغات جانبازی و خانواده شهیدی میکنی و از یه طرف منافق بازی درمیاری و ساندیس خور خطاب میکنی سروراتو !!
جمع کن برو جای دیگه اتراق کن مال این حرفا نیستی ! اگه جانباز هم باشی جانبازی از نوع شمری !! ............... آدم ضد ولایت
م م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جانباز فقط خودت میدونی چی مینویسی و بلغور میکنی
علی جانباز 45٪بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل .بابودن افرادی مثل شما آقا هیچ نیازبه مخالف ودشمن ندارد (دشمن دانا بلندت می کند .برزمینت میزند نادان دوست)افرادی مثل شما روز به روز دور وبرآقارا خلوت می کنند.من منتقد هستم ولی ازشماخائن تر به آقا ندیدم.فعلا" که دوستای شما وقتی رژیم صهیونیستی به بن بست می خورند به دادش میرسند.منافق هم آنهای هستند که شهامت ندارنداسم خودشان راهم بنویسند یا باناشناس (البته اونهای که توهین می کنند چه اینور چه اونور)وممل مطلب میدند وکلا مشان آدم یاد شعبان بی مخ میندازد.بعد هم فکر نکنم این سایت ارث پدرت باشد .اگر مسئولین محترم سایت صراط تحمل انتقادات اینجانب رانداشتند ازآنها خداحافظی می کنیم شماکه نه ادب داریند ونه حرفی برای گفتن بهتر نظرات خودت را توسایت های درپیتی بنویس تاهمه برات به به چه چه بزنند.اینجا جای شمانیست.وقت کم میاری وبقو ل خودت می سوزی امام زمان (عج)جلو دارت نیست. دیگر اگر خودت را اصلاح نکنی پاسخ من این است جواب ابلهان خاموشی است.
علی جانباز45٪بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
م م یاممل یا هر چه که هستی مشکل از من نیست کلام اینجانب بسیا رشفاف ومستند است شما یاعینک نیاز دارید یا بصیرت یایه مطلبی که باعکس باشد.بابا عزیزم شما اینجا چکار میکنید برومادر بزرگ برات قصه بگوید.کار بزرگترها رابسپار به خودشان .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داستان دهه اول انقلاب داستان مفصلیه عزیزان. مختصر بگم که من نه از مجاهدین خلق و دار و دسته رجوی خوشم میاد نه توده ای و چریک های فدایی کمونیست و خدا رو شکر می کنم که حداقل حکومت ایران دست این دو گروه نیست که بمراتب از حکومت اسلامی بدتر هستند(بخصوص مجاهدین خلق و رجوی خائن) اما در عین حال دلیل نمیشه که بگم باید آنها را از هستی ساقط کرد یا همه آنها را باید اعدام کرد یا اینکه آنها را از ورود به سیاست محروم کرد. شما خودتان هم خوب می دانید که با مجاهدین خلق و سایر گروهها خوب تا نکردید. به اجتماعات آنها حمله می بردید. دقیقاً مثل حالا هم با برخورد فیزیکی و فحاشی. در جریان انتخابات مجلس و ریاست جمهوری می توانستید اجازه دهید که کاندیدا های اینها شرکت کنند تا وزنشان بین مردم مشخص شود و خودشان تکلیف خودشان را بدانند اما لیدر های اینها را محروم کردید (دقیقاً همین کاری که الان هم می کنید). تکفیر شان کردید هر تهمتی که خواستید به آنها زدید. در مورد سلطنت طلب ها هم که قبلاً کار تمام کرده بودید حالا چه یارو واقعاً در زمان شاه ظلمی مرتکب شده بود چه نشده بود و فقط مسئولیتی داشت همه را با محاکمه چند دقیقه تیرباران کردید.از مجاهدین و فدایی ها هم تمام کسانی هم که از اینها زندانی و اعدام کردید تروریست نبودند. تمام آنهایی هم که توده ای بودند هم جاسوس نبودند. بعضی ها دانش آموز سال آخر دبیرستان یا دانشجوی بودند که بخاطر پخش کردن یک روزنامه یا یک اعلامیه اعدام شدند.حتی خیلی از اینها هم که دست به ترور می زدند سابقه جرم و جنایتی نداشتند شما بعوض ببینید چرا این شخص خودش را قربانی می کند سریع وی را اعدام می کردید و تمام اهل و فامیلش را هم تا مدتها از دانشگاه و کار محروم می کردید. برای خیلی از اینها بخصوص در کشتار سال 67 اصلاً دادگاهی تشکیل نشد در همین سالخیلی ها که قبلاً حکم زندان داشتند صرفاً از ترس همراهی احتمالی با مجاهدین خلق عملیات مرصاد اعدام شدند. هنوز داستان انواع شکنجه هایی که آقای لاجوردی در زندان باب کرده بودند ورد زبان مردم هست. فقط هم با مجاهدین و فدایی ها که دست به اسلحه بردند هم مشکل نداشتید با نهضت آزادی و جبهه ملی و کلاً ملی مذهبی هم مشکل داشتید. داریوش فروهر و امثالهم دست به اسلحه نبودند که شما تا مرگ زجرشان دادید. بعد ها که آنها تمام شد به جان خودتان افتادید و همه اینها یادگار همان دوره است وقتی برادر شریعتمداری بحث خودی و ناخودی و محرم و نامحرم را مطرح می کنند و معیارشان هم نه قانون و مرام بلکه ابراز ارادت به یک شخص و یک گروه تبعیت از منویات متغییر یک شخص و یک گروه می شود نتیحه اش همین است برادر من. پایه صحبت همه این عزیزان همان چیزی است که آیت الله خمینی و یارانشان از همان فردا 22 بهمن پی ریختند حالا چه خوشتان بیاید یا چه نه ولی بنظر من واقعیت همین است. بازهم تاکید می کنند که آیت الله خامنه ای در برخورد با دشمنان و منقدانش بمراتب از آیت الله خمینی و همراهانشان ملایمتر و رئوفانه تر برخورد می کنند نمی دانم بخاطر نداشتن کاریزماست یا عوض شدن اوضاع دنیا و پیشرفت ارتباطات است یا اینکه کلاً روحیه یشان از روحیه رهبر فقید لطیف تر و رئوف است.
مشکل بنده شخص آیت الله خامنه ای نیست ......................... مشکل شخص نیست مشکل سیستم است و افراد و عقاید و دیدگاه صلبی است که در این سیستم قدرت دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امام مهربان ملت، همان اوایل وقتی با درخواست دیدار از سوی سران منافقین خلق مواجه شدند، فرمودند آنها سلاح خود را زمین بگذارند، من خودم به دیدارشان می روم.
ولی سرکرده های خائن این گروهک که حتی از اعضای خودشان هم در مسیرهای مختلف سوء استفاده می کردند، لج بازی با مردم مذهبی و انقلابیون را تا آنجا ادامه دادند که کار از کار گذشت و با اعلام جنگ خیابانی و مسلحانه از سوی مجاهدین خلق (منافقین)، دیگر راهی جز مقابله قاطعانه با سران و افراد این گروهک برای مردم و مسئولین باقی نماند.

مسئله برخورد شدید با دشمن، در همه ی جنگ ها و انقلاب ها اتفاق افتاده و مخصوص انقلاب اسلامی ایران نیست. از برخورد های قاطعنه و سخت پیامبر اسلام و امیرمومنان با کفار و مشرکین و خائنین به اسلام در جنگ ها گرفته، تا اتفاقاتی که در انقلاب های مردمی در طول تاریخ افتاده است. کسانی چون فیدل کاسترو و چه گوارا، یقینآ حامی ستمدیدگان کشور خود و دشمن سرمایه داری و استعمار ملت ها بودند، ولی در جریان انقلاب کوبا، هزاران نفر از ارتشیان و وابستگان به نظام دیکتاتوری باتیستا و همچنین انقلابیون خائن، توسط نیروهای انقلابی به فرماندهی کاسترو و ارنستو گوارا اعدام شدند. این اتفاق، مشخصه طبیعی هر انقلاب و تحولی است.

ضمن اینکه هر بد رفتاری و ناسازگاری که با هر حزب و گروهی انجام گیرد، دلیل نمی شود که آن گروه به استخدام کشوری در آید که با کشور شان مستقیمآ در حال جنگ است و زنان و کودکان هموطن شان را بی رحمانه می کشد. اتفاق عجیبی که در مورد منافقین خلق افتاد و آنها رسمآ به نوکری سازمان استخبارات رژیم بعثی در آمدند.

امام مهربان ملت ایران، با وجود همه سختی ها و تبعید ها و مشکلات بسیاری که از سوی رژیم پهلوی برای ایشان و انقلابیون مسلمان ایجاد شد، هرگز دست یاری به سوی هیچ قدرت خارجی دراز نکرده و امیدشان ابتدا به خدا، و سپس به نیروی عظیم ملت ایران بود.
خدایش بیامرزاد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوابت رو دادم صراط منتشر نکرده
علی جانباز45%بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۱
سلام چی شدپیام ما عزیزدل برادر.دلت را دریای کن.
عاشق مشهدی میرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
شما همون علی جانباز45%بسیجی نیستی
که توی سایت کلمه نظر میدی؟؟؟؟؟
زنده باشی عزیزم
علی جانباز45%بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عاشق مشهدی ای کلک شما هم اونجاسرک می کشید.پس فکرکردی اینجانب فقط از یک منبع کسب خبر می کنم؟خیر.برای رسیدن به حقیقت باید هم سایت صراط خواند ونظر داد هم فارس و...هم کلمه و جرس کسب خبر میکنم.من فقط ازسایت های که بجای خبر وتحلیل لجن پراکنی میکنند بدم میاد.امام علی(ع) میفرماید راستی مایه آرامش است.بیاید به هم دروغ نگویم.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی جون تعداد فرزندات گروه خون وزن و بقیه چیزاتم بنویسی به اطلاعات خودت !! بیشتر افزوده میشه
علی جانباز45٪بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ممل عزیز ایکاش می شد همه بدون پسوند پیشوند وترس حرف حساب شون را بگویند وبنویسند.غرض ازاین پسوندها فقط این است که بگویم حرف ما ازروی دلسوزاست نه دشمنی.اگرنه اینها توی این دنیا خریدارندارد شاید شاید تنهاخداوند خریدارش باشد.شاید تومطالب قبلی خوانده باشی دوستان می گفتند جانبازمجهول الهویه .شمرهم جانبازبود و... بگذریم علت این برادر.
بیرمات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی 45 در صدی مواظب باش جوگیر نشوی آخه جانباز با این همه سرعت ؛ نمی ترسی زمین بخوری ؛ درصدت به 90 برسه ؛ یواش برو عزیزم ؛ ره ناهمواره چاله وچوله زیاد داره
علی جانباز45%بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بیرمات عزیزحق باشما.چون حرف حق تلخ است ولی چکار بایدکرد که روز قیامت پیش خدا بندگانش سرافکند نشویم؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی جانباز بنظر میاد داری افتادی تووی دست انداز داری گاز میدی اما در نمیای از چاله و بکس باد !! میکنی !
علی جانباز 45٪بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل خان راه حق در روزگار ما دست انداززیاد دارد.نگران ویاخوشحال نباشید .ما خاکریزها میدان مین ها.قله های سر به فلک کشیده.کمین ها.سفیرگلوله وترکش هاو...رادیدهیم.ما دراین دنیا بجز راحق وحقیقت نداریم که نگران باشیم.من بخشی ازمسیرولذت شهادت را در جنگ رفته چشیدم.شاید خداوند ما برای این شرایط مارا نگه داشته.ممل هر چه دوست داری به من توهین کن.بد بگو.حتی فحاشی کن .ماباخدا پیمانی داریم.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای جانبازی که میگی تا نزدیک شهادت رفتی !!! شهادت بی ولایت معنا ندارد ... حالا خود بخوان حدیث مفصل .... اونی که تو میگی شهادت نبوده !!!
علی جانباز45٪
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ممل سایت محترم معزوریت دارد نمی تواند همه چیز رادرج کند.ولی این رابدان بعد ازپیامبر(ص) ومعصوم (ع)هیچ کسی نمی تواند خودرا نماینده مطلق خداوند بداند که بهشت وجهنم را تقسیم کند همه چیز نسبی است خودت را با این حرفها گول نزن!ازحق الناس شندیی که خداوند هم به گفته خودش حق ورود ندارد .آیا این آیه قران را خوانده که مفرماید شما اگر یک نفررا بیگناه بکشید به جنگ خداوند رفته اید ویکی مساوی گشتن همه است .کشته ها بعدازانتخابات وکهریزک به چه گناهی کشته شدند!!!بیشتر ازاین ادامه نمی دهم.شما حداقل مثل کشیش ها بهشت را پیش فروش نکنید!
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی 45 مغلطه نکن ... ما نگفتیم نظام معصوم هست نه خیلی تخلفها رخ داده و میده و حضرت آقا بلافاصله با این قبیل مسائل باهاشون برخورد کردن .... منتها خط اصلی خطی هست که انشالله به یاری خداوند و راهنمایهای امام خامنه ای عزیز که خار چشم منافقا هستن این پرچم برافراشته شده به دست صاحب اصلی ش که برپاکننده عدالت واقعی در جهان خواهد بود داده خواهد شد
علی جانباز 45%بسیجی و...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ممل کدام مغلطه ؟یاد ت می آید یه روز تو نماز جمعه شعار می دادید یامی دادند مخالف ها........ دشمن پیغمبر است............هرکس مخالف ا...... باشد دشمن ومخالف پیامبر است وفرمان ا...... فرمان پیامبر است و...پس چی شد آن همه شعارولباس و زره تقدس که برای آنها دوخت وساخت بودید ؟همه به یکباره ذوب شد.بغیر ازخداوند وملائک .پیامبران (ص)وامامان معصوم(ع)ماحق نداریم بر تن کسی دیگرلباس و زره تقدس بپوشانیم .درطول تاریخ هرکجا وهردینی چنین کردند بجزعقب ماندگی.ظلم و نابودی اعتقادات مردم چیزی عاید ادیان وملت ها نشد وماهم مثتثنانیستیم.شاهد مدعا وضعیت امروزکشوراست.بنظر درصورت اجرای دقیق قانون اساسی فعلی بااندک تغیردرآن ماتاسالهای طولانی مشکلی نخواهیم داشت.......................
درددل وحرف زیاد ومجال کم.بیاید بدون سوءاستفاده ازاسلام وامام زمان(عج)باعمل وفقط وفقط با عمل در مسیر اسلام واقعی حرکت کنیم بعد پشت سرخودرانگاه کنیم .یقینن بعد ازمدتی ملت بلکه ملتها راپشت سرخود خواهیم دید.درغیر این صورت علی خواهد ماندوحوضش.والسلام.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی 45 تو درد دل نداری تو سوزش داری اونم نمیدونم از بابت چی !!
ولی میتونم بهت یه نسخه تجویز کنم : اونم آب یخ !
غلام (جا..........)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی 45 نظرت و اعتقادت راجع به ولایت فقیه یعنی همان رکنی که انقلاب و جمهوری اسلامی براساس و پایه اون شکل گرفت و هزاران هزار تن از بهترین و نخبه ترین جوانان این مملکت به تبعیت از اون جانشونو در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم کردن چیه ؟
علی جانباز45%بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۸
۳
نظر اصلی اینجانب رالطف بفرمائید ودرج کنید باتشکر.راستی این نظر بدون متن چی با این همه نظرمثبت ومنفی!نکن همون نظرحذف شداست.منتظرم.بیاید دمکراسی واقعی را باهم تجربه کنیم .عزت زیاد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۸
۲
این نیز بگذرد !
علی جانباز45٪بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۹
۲
سایت محترم صراط ازشماو همه دوستداران واقعی انقلاب وامام(ره)عزیز متشکرم.ازشمابخاطر این پنجره زیبای که به روی مردم گشودید.
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۵
۱۴
-
جــــــــــــــــــــــانم فـــــــــــــــــــــــدات آقـــــــا


=======================
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جانت را فدای اندیشه ها کن نه آدمها
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
-
جــــــــــــــــــــــانم فـــــــــــــــــــــــدای . . . خامــــــنــــه ایـ . . .

=======================================
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب جان ما فدای اندیشه و تفکر اسلام، به رهبری و مرجعیت حضرت آقا.
علی جانباز 45٪ بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۴
۱
سایت محترم صراط یانکن بافیل بان دوستی یاخانه ای ازبهر فیل بساز.عزیزآن دل دریای کن .مثل بسیجی های اصیل دریادل باشید.خیلی از پاسخ های اینجانب( ازجمله پاسخ به سعید خان 23/09/90ساعت37/4)رایانمیذارید یاآنقدر دیر میذارید که دیگر وقت آن گذشته است.