۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳

تماس محرمانه معترضان لیبی با رژیم اسراییل

یک روزنامه صهیونیستی از تماس های محرمانه شورای انتقالی لیبی و رژیم صهیونیستی به منظور افتتاح سفارت این رژیم در شهر طرابلس خبر داد .
کد خبر : ۴۶۸۳۵

به گزارش صراط به نقل از العالم ، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت  شورای ملی انتقالی می خواهد بهای سنگین حمله نظامی آمریکا ، فرانسه و انگلیس به گردانهای معمر قذافی را با برآورده کردن خواسته های این کشورها پرداخت کند.

هاآرتص نوشت: دیپلمات اسرائیلی که نامزد سمت سفیر اسرائیل در لیبی است ، به زودی به طرابلس سفر خواهد کرد .

این روزنامه صهیونیستی افزود: هیأتی از یهودیان لیبیائی برای بررسی مسائل اخذ گذرنامه، اقامت دائمی در لیبی و گشایش دفتری به نام "دفتر یهودیان لیبی " به زودی به طرابلس سفر خواهد کرد .

احمد شعبانی معاون رئیس شورای ملی انتقالی پیش از این در مصاحبه با روزنامه هاآرتص بر لزوم برقراری روابط با اسرائیل تأکید کرده بود .
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
انقلابي كه با حمايت هاي مالي ، لجستيكي و سياسي قطر و دولت تركيه و عمليات نظامي ناتو به فرماندهي امريكا صورت بگيرد ،سر انجامي بهتر ازاين نبايد داشته باشد . از رهبران انقلاب ليبي كه تقريبأ همه آنها از عوامل دولت قذابي بوده و مدتها مسند هاي مهم در حكومت سرهنگ داشتنه اند ، مشخص بود عاقبت ملت بيچاره ليبي . اگر اوضاع چنين پيش برود ، اين گرگهاي دندان تيز كرده كه تا ديروز از بعضي رفتارهاي ديوانه وار قذافي حساب ميبردند امروز حسابي از امثال عبدالجليل سواري ميگيرند و چهار نعل خواهند تاخت . بيچاره مردم ليبي .
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
تکلیف خون 25000 کشته چی میشه یعنی هدر!