۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸

طومار اعتراض رئالی‌ها علیه رونالدو

بیش از 40 هزار هوادار رئال مادرید، در واکنش به بازی ضعیف کریستیانو رونالدو در برابر بارسلونا، طوماری اعتراضی علیه او امضا کردند.
کد خبر : ۴۶۸۵۱

به گزارش صراط به نقل از رویترز، کریتیانو رونالدو پس از شکست 3 بر يک تيمش مقابل بارسلونا از ديد مردم پايتخت اسپانيا متهم رديف اول شناخته شد.
رونالدو پیش از تمرین سبک روز گذشته تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با هشدار رسمی باشگاه مواجه شد.
این بازیکن از ارسال طومار اعتراض مردم مادرید به باشگاه با خبر شد و روابط عمومی رئال مادرید طبق وظیفه تعریف شده مراتب اعتراض بیش از ۴۰ هزار هوادار رسمی رئال مادرید را به مرد پرتغالی رئال منتقل کرد.
این ۴۰ هزار امضای ثبت شده از دو راه اینترنتی و مکتوب به باشگاه رئال مادرید ارسال شده و اکثر هواداران از باشگاه‌شان خواسته‌اند تا رونالدو را با جریمه نقدی مواجه کند.
بسیاری از هواداران رئال مادرید در سراسر جهان نیز با حضور در نظرسنجی‌های مختلف در رسانه‌های گوناگون از عملکرد بسیار ضعیف رونالدو شاکی بودند.
کریستیانو رونالدو در اکثر بازی های رئال مادرید و بارسلونا، عملکردی ضعیف داشته و نه تنها نتواسنته درخشش مسی در بارسلونا را خنثی کند، بلکه حتی قادر به ارئه بازی همیشگی اش در برابر سایر تیم های لالیگا نیز نشده است.
رونالدو در نیمه اول بازی شنبه شب رئال مادرید و بارسونا، در حالی که تیمش 1 بر صفر از حریف پیش افتاده بود، بهترین بخت گلزنی رئال را با بی دقتی از دست داد.
عمو م ناظران فوتبال معتقدند که اگر رونالدو آن توپ را وارد دروازه بارسا می کرد، بارسلونا نمی توانست بازی 2 بر صفر باخته را به پیروزی بدل کند.