۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

تکمیل مسکن مهر در دستور کار وزارت راه قرار گرفته است

نماینده مجلس گفت: طرح حذف سود مرکب از ساختار اقتصادی می‌تواند به توسعه اشتغال کمک کند.
کد خبر : ۴۶۹۷۰۶

محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات مجلس برای تسهیل ازدواج جوانان اظهار کرد: مجلس هر ساله به منظور تسهیل ازدواج جوانان اعتبار بانک‌های قرض الحسنه را علیرغم مخالفت‌های دولت و بانک مرکزی افزایش می‌دهد، بسیاری از جوانان توانسته اند با همین اعتبار هرچند اندک ازدواج کنند، بنابراین هر سال در قانون بودجه طی حکمی اعتبار لازم برای تسهیل ازدواج جوانان افزایش می‌یابد و حدود ۲۰۰ هزار نفر از آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره اقدامات مجلس برای تأمین مسکن جوانان افزود: خوشبختانه در این‌باره نیز اتفاقات خوبی در مجلس افتاده و پروژه متوقف شده مسکن مهر طی توافقی با وزیر راه در دستور کار قرار گرفته است، به شکلی که در ابتدا طرح‌های نیمه تمام تکمیل شود و شرایط جدید برای واگذاری مسکن تحت عنوان مسکن اجتماعی رقم بخورد.

نماینده مردم کرمان تصریح کرد: در سال‌های قبل مجلس اقدامات بسیاری برای کمک به افزایش اشتغال جوانان انجام داده است به عنوان مثال طرح حذف سود مرکب از ساختار اقتصادی می‌تواند به توسعه اشتغال کمک کند.

وی گفت: اصلاح نظام بانکی به منظور کمک به اشتغال جوانان در دستور کار قرار گرفت و اگر این حوزه تحرک پیدا کند فضای توسعه اشتغال در کشور افزایش خواهد یافت.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند