۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴

تخریب نمادهای‌صهیونیستی میدان‌انقلاب

بخشی از نماد گنبد سازه میدان انقلاب که به نماد صهیونیستی شباهت بسیار دارد،‌امروز تخریب شد.
کد خبر : ۴۷۰۰۵
به گزارش صراط به نقل از فارس، صبح امروز بخشی از نماد سازه میدان انقلاب که منقوش به نمادهای صهیونیستی بوده  توسط عده‌ای تخریب شده است.
 

براساس مشاهدات خبرنگار فارس که در این محل حضور دارد، در پی اعتراض برخی مردم تهران به نصب نماد صهیونیستی در وسط میدان انقلاب بخشی از این نمادها تخریب شده است.
 
در حال حاضر هیچ کارگری در این محل حضور ندارد و بخش‌های تخریب شده این نمادها، در گوشه‌ای از میدان انباشته شده و هنوز معلوم نیست این تخریب توسط چه کسی صورت گرفته است.
 
گفتنی است گنبد ساخته شده در میدان انقلاب، روی ایستگاه متروی میدان انقلاب نصب شده و زیر این گنبد محل تردد مسافران مترو است.
 
تعدادی کارگر صبح امروز اقدام به تخریب نمادهای روی این سازه کرده‌اند و هم‌اکنون چند کارگر شرکتی از شرکت‌های طرف قرارداد با شهرداری  در محل حاضر شده‌اند.
 
یکی از این کارگران به خبرنگار فارس گفت: منتظر هستیم تا تجهیزات به ما برسد تا بر روی نماد تخریب شده، بنر عزاداری نصب کنیم!
نظرات بینندگان
سعید
|
Canada
|
۱۶:۴۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۳
۲
خدا رو شکر مشکل اصلی مملکت حل شد. حالا چقدر از پول بیت المال سر همین خاک بازی و پت و مت بازی به باد میره اشکالی نداره مهم اینه که کسی حتی تو ذهنشم تصور ستاره شش پر نکنه