۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰

امر به معروف روی کیک شکلاتی+عکس

یک حس غریبی به من دست داد و با دیدن این جمله و امر به معروف کردن روی کیک شکلاتی که "نماز ستون دین است"، یاد نمازهای قضام افتادم.
کد خبر : ۴۷۱۰۴
به گزارش سرویس وبلاگ صراط نویسنده ی وبلاگ سعید نویس در تازه ترین مطلبش نوشته است:
امروز صبح دقیقا به تاریخ همین پست، مثل همیشه رفتم رسیدم به محل کارم. تصمیم به خرید یک کیک شکلاتی گرفتم تا به جای صبحانه با یک عدد چای میل کنم! آمدم بالا و تصمیم به خوردن کیک شکلاتی گرفتم که آنجا بود که یک حس غریبی به من دست داد و با دیدن این جمله و امر به معروف کردن روی کیک شکلاتی (که نماز ستون دین است)، یاد نمازهای قضاهام افتادم ...!!

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و (همانطور که از لحن نوشته ام بر می‍آید) در یک آن، کیک را زمین گذاشتم و به فکر فرو رفتم... و به تصویر زیر خیره شد.....

همین...

برچسب ها: کیک امر به معروف
نظرات بینندگان
مجتبي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۹
۰
آفرين خدا به آن شركت بركت بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
انسان وقتی انواع عکسهای بازیکنان داخلی و خارجی فیلمها و تیم های ورزشی را روی لباسها و دیگر چیزها میبینه و از اینکه نمیتونه اظهار نظری راجب به پردازش عکسهایی از قهرمانانی چون دلاورمردانی که در جبهه ها رزمیدند و در خون خود غلطیدند و کمتر از دهقان فداکار نبودند ؛ انگ تحجر و واپسگرایی به پیشانی میزنند تا جایی که چادری را مسخره ،ساده و نادان می انگارند و از این قبیل.
ميرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
ببخشيد كه امشب سوزنم به شما گير كرده! دوبار توي سايتتون ديدم مفت مفت براي شركتاي خارجي تبليغ كرده بودين ! (يه بار تبليغات شكلات بود كه عكس يه بچه كه دنبالش ميدويد رو گذاشته بودين، يكي هم تبليغات نوارچسب كه كاريكاتوري بود كه يه حلزون مثلا عاشقش شده بود!) اسم اونا رو پاك نكرده بودين، ولي اسم اين كيك كه اين اقدام ارزشي و قشنگ رو كرده محو كردين كه تبليغش نشه؟؟؟!!! واقعا آفرين به مخ فرهنگي شما!!!