۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

رئیس باشگاه رئال مادرید زیدان را دلسرد کرد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از مدت‌ها پیش خواهان جذب پوگبا شده بود، اما تعلل مسئولان این باشگاه در تحقق این انتقال حسابی او را دلسرد کرده است.
کد خبر : ۴۷۱۲۳۵

پل پوگبا و ادن هازارد، اصلی‌ترین اهداف زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی بودند تا مرد فرانسوی بتواند تیمش را پس از کسب نتایج ضعیف فصل گذشته بازسازی کند.

کهکشانی‌ها در نخستین گام نقل و انتقالاتی خود ادن هازارد، ستاره بلژیکی فصل گذشته چلسی را به خدمت گرفتند، اما تاکنون تلاش‌های آن‌ها برای جذب پل پوگبا بی نتیجه مانده است. همین موضوع باعث شده تا زیدان از کوتاهی‌های فلورنتینو پرز در فراهم کردن زمینه انتقال هافبک فرانسوی به سانتیاگو برنابئو ناراحت باشد.

پس از بازگشت زیدان به نیمکت رئال مادرید، او با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه جلسه‌ای برگزار کرد و اهداف و برنامه‌های خود در نقل و انتقالات تابستانی را برای او توضیح داد. زیدان خواستار جذب هازارد و پوگبا شده بود و اعلام کرد بازیکنانی مانند گرت بیل و جیمز رودریگز در برنامه‌های او جایی ندارد.

به نظر می‌رسد با توجه به برآورده نشدن خواسته‌های زیدان، در ادامه تنش بین او و پرز بیشتر شود و در روابط این ۲ بحران ایجاد شود.

مسئولان باشگاه رئال مادرید در این پست به دنبال جذب دونی فن دبیک هافبک جوان آژاکس و کریستین اریکسن بازیکن تاتنهام هستند، اما سرمربی فرانسوی برای خط میانی تیم خود حساب ویژه‌ای روی پوگبا باز کرده و گزینه دیگری را نمی‌پذیرد.

پوگبا پیش از باز شدن پنجره‌ نقل و انتقالات تابستانی، تمایل خود برای ترک اولدترافورد و پیوستن به رئال مادرید ابراز کرده بود و منچستریونایتد برای فروش این بازیکن خواهان دریافت ۱۲۰ میلیون یورو شده بود، اما مسئولان رئال مادرید نیز حاضر به پرداخت چنین مبلغی نشدند تا انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو منتفی شود.