۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷
علی غفاریان

فائزه پروری

کد خبر : ۴۷۱۳۸
به قلم سردبیر / فائزه هاشمی بهرمانی ، فائزه هاشمی رفسنجانی یا همان فائزه هاشمی معروف که دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است جهت نشان دادن قدرت نفوذ بالای خاندان هاشمی در کشور و در کمال ناباوری در حالی که افکار عمومی در انتظار فرارسیدن تاریخ برگزاری دادگاه وی و محاکمه او توسط قوه قضائیه هستند این بار با سخنرانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام ثابت کرد که هیچ نهادی توانایی کشاندن پای رفسنجانی ها به دادگاه را ندارد .
او که یکی از بازوهای اصلی فتنه امریکایی - اسرائیلی 88 بود اینک با گذشت 4 ماه از تاریخ احضارش به دادگاه به راحتی و آزادانه در حال پر کردن اوقات فراغت خود است .
کوتاهی دستگاه قضایی در محاکمه دختر رئیس مجمجع تشخیص مصلحت ، درخواست استمهال یک ماهه و عدم پایبندی به آن توسط فائزه و در پی آن حضور وی در نشست تخصصی خاورمیانه و چشم انداز حکومت های مردم سالار در مجمع تشخیص مصلحت و سخنرانی این متهم فتنه 88 شائبه دهن کجی عیان به قوه قضائیه را در اذهان متبادر می کند .
البته این رفتار بهرمانی ها مسبوق به سابقه بوده و دیگر برای مردم عادی شده است .
چرا که چندی پیش مهدی برادر کوچکتر فائزه و به نوعی الگوی وی در چگونگی برخورد با سیستم قضائی کشور با فرار به انگلیس و ماندگاری در لندن به عنوان نمونه عملی شیوه فرار از احضار ، به نقشه  راه "آقازاده گان و دستگاه قضا" تبدیل شده بود .
در این میان حمایت علنی آیت الله! هاشمی رفسنجانی از پسر لندن نشین و دختر جماران نشین اش بر کسی پوشیده نیست . بی شک تنها ثمره این بی قانونی ها یاس و نا امیدی مردم از اجرای عدالت بوده و آفت این شیوه برخورد در انتخابات مجلس شورای اسلامی دامن کشور را خواهد گرفت .
با این تفاسیر و با فرض اینکه این قانون شکنی آشکار با نگارش در تاریخ جمهوری اسلامی چه تاثیر ناگواری را بر نسل های بعدی انقلاب و آقازاده های بعد از این خواهد گذاشت راهی جز اقدام انقلابی در برخورد با فتنه گران آشکار انتخابات 88 باقی نمی ماند .
انتظار می رود دادستان محترم تهران به این سوال افکار عمومی پاسخ دهند که عدم برخورد با فائزه هاشمی به جز فشار های سیاسی و هماهنگی با مقامات بالا! دلیل دیگری دارد یا خیر؟
نظرات بینندگان
ثابت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۵۵
۲۰
چه عجب بعد قرن ها به خاندان ها..... هم گیر دادین
البته از صراط به جز این انتظار نمی رفت
امیدوارم به جای فائزه شما رو احضار نکنن دادگاه!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
بنظر من مهدی و اکبر و فائزه و اح ....... و جو ....... مش ....... بق ....... و موسوی و کروبی یه هدف مشترک رو دنبال میکنن ، منتها از راهها و شیوه های مختنوع ! نحوه رفتار اینا با قانون رو اگه بررسی کنین می بینین قانونی رو قبول دارن و می پسندن که در نظر گیرنده منافع سیاسی اقتصادی و .... اونا باشه ! علاوه بر موضوع فائزه ، موضوع چند روز قبل جو .... رو هم در نظر داشته باشین در کنار خط قرمز کابینه ای !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
مال این حرفا نیستند"
هر چند با محاکمه اشتهاردی مظلوم مشخص شد....ملت ایران و نمایندگان رسانه آن....در برابر این خاندان بی هویت..محکوم به شکست اند"
و اگر با مدارک و شاهدان گوناگون هم حاضر باشی"""باز هم نتیجه از قبل مشخصه....و پیروزی از آن آنها""
_________________________________
مرگ و ننگ بر گرگ پلید+روباه مکار+پیر فتنه گر
لندن قلب من
|
Iran, Islamic Republic of
ساده اید به خدا
خود آقایون .................... این مطالب سفارشی رو میگن صراط و امثالهم بزنن که دستشون تو برخورد با شجاع زنان و دلیر مردانی چون فائزه هاشمی و نوری زادها باز بشه
حالم ازتون بهم میخوره مزدوران رژیم
k-1
|
Iran, Islamic Republic of
البته از اسم شما کاملا مشخصه اهداف و طرز تفکرتون به کجا می رسه اما بهتره بدانید همین دلیر مردان و شجاع زنان به قدری از حقوق این ملت خوردند که حتی نمی تونی فکرش رو هم بکنی.
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
یه مطلب در مورد خانواده هاشمی که زده میشه خوشم میاد انگار امین جان بو میکشه فی الفور حاضر میشه !!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست عزیز وگرامی وانقلابی جناب آقای ممل که فرموده بودند بنظر من مهدی و اکبر و فائزه و اح ....... و جو ....... مش ....... بق ....... و موسوی و کروبی یه هدف مشترک رو دنبال میکنن به عرض می رسانم اولا بخوانید جریان انحرافی وبنویسید مافیای هفت سر قدرت وثروت که با هدف رخنه در بدنه خدمتگذاری دولت وایجاد شک ودودلی واختلاف بین اصولگرایان مثل یک ویروس انتقال پیداکرد ونهادینه شد دوما" مهم این است که شما خودتان راهم نیز ممیزی بفرمایید که آیا شما کاتالیزور وخوراک دهندگان جریان انحرافی نیستید؟ من مدت سه ماه است مطالب سایت شما را برسی می کنم با عرض پوزش با توجه به اعتقادی که نسبت به انقلابی ودلسوز بودن شما عزیزان دارم باید بگویم اگر پیام رهبری عزیز را در روز بسیج خطاب به بسیجیان موشکافی وبرسی نمایید خواهید دید که امروز ما به جای مچ گیری از این وآن لازم است سرعت خود را بارهبری عزیزمان تنظیم کنیم اگر این نباشد کارکرد ولایت فقیه ورهبری از بین خواهد رفت آیت الله شریعتمداری و منتظری و علی تهرانی و..ص ..و..آدم های زحمت کشیده وباسوادی بوده اند ولی دمقابل امام ورهبری تحلیل شخصی داشتند تاریخ انقلاب راطی این سی چهل سال مطالعه کنید خیلی مسایل روشن می شود چه خوش گفت آن پیر فرزانه پیرو ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد (امام خمینی)
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا محسن من هم سراپا اشتباه و تقصیرم ، از راهنمایی تون ممنونم ، سعی میکنم اگه در موارد دچار خطا تجدید نظر کنم ... ضمن اینکه من باید چگونه رفتار و برخوردی داشته باشم (با شخص اح .... و موسوی و ها ..... ) که شما رفتار منو هماهنگ با فرمایشات مقام عظمای ولایت ارزیابی کنی ؟
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
ایول امین
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
واقعا که؟؟چندهفته ای است صرفا جهت اطلاع هم بجای رسیدگی به اماج ئسوتی های احمدی نژاد و دورو بری هاش احتمالا بنا به سفارشات شخص مورد نظر گیردادن به آقای هاشمی !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۳۸
۱۳
فرزندان این خاندان باید بفهمند که در مقابل قانون مصون نیستند. ما از قوه قضائیه انتظار داریم تا در مقابل این افراد که درواقع به مردم توهین می کنند، کوتاه نیاید.
مین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
کم انتظار کشیدی"
خاک بر سر اونایی که به واسطه حضور فائزه...اومدن توی خیابون ها"
یعنی نمیدونستند...اگه این ..... دستگیر بشه""یه بابای کت و کلفت داره که ایکی ثانیه بیارتش بیرون؟؟؟
اونا چی؟؟!!
جز اینکه خودشون رو به دردسر انداختند؟؟
_________________________________
خیلی وقته به مردم توهین شده...ولی آقای آمل.....لار....... عین خیالش نیست!
م.ا.ح
|
Iran, Islamic Republic of
-
امین جان !
اینقدر برای جواب به این ناشناس حول شده بودی که اسمت رو ناقص نوشتی !


یه کم تأمل کن

یه وقت به خودت میای میبینی تا حالا بالاسر قبری زار میزدی که میت توش نبوده !

============================
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
امین زنده به عشق راستی چرا ایکی ثانیه اومده بیرون ؟ چرا باباش قدرتمنده ؟ چرا کسی نمیتونه جلوشونو بگیره ؟ و در نهایت اینکه کی میتونه جلوشونو بگیره !؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ناشناس انگلیسی:
توقع نداری که جواب سوالاتت رو من بدم؟؟!!

فقط میدونم تنها کسانی که میتونند...جلوی این خاندان ........... !! وایسن""تنها و تنها ایستادگی میلیونی مردم جلوی این هاست""

اگه یکم مطالبه حق کنیم....مصلحت کنار میرود...بی آبرویی شون همانا و سرنگونی شون همانا !!
سيد امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۳۲
۲۱
راستي چرا اقاي جوانفكر را دستگير نكردن؟ چرا اقاي حكم انفصال اقاي بقايي اجرا نميشه؟ چرا بعضي لز دولتيان در پرونده اختلاس به دادگاه احضار نميشوند؟ چرا در مورد پرونده دولت در ديوان محاسبات كسي پيگيري نميكنه؟ چرا قانون خدمات كشوري در اكثر وزارتخانه ها اجرا نميشه؟ و چرا ......................................................... فقط به هاشمي گير ندين
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
اول یه آب بزن صورتت"بعد بیا اظهار نظر کن"
_________________________________
یه مطلب در براه کثافت کاری های ها....... و بچه هاش زده بشه....انتهای اون مشخص نیست"
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
این طرفدار به اصطلاح احمدی یک کم ...... تشریف دارن
مهدي از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
سلام عليكم
ببخشيد اقاي چرا
تو چرا اين همه منفي گرفتي ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
سارا خانم""این چند روز به چندتا از کاربرا پماد سوختگی رو پیشنهاد کردم""مثل اینکه نتجه بخش بوده""
درجه سوختگی چقدره و از بابت چیست؟؟
خوندن کامنت من که سوخیدن نداره(البته واسه بعضی ها داره)"
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
کسی به این چرا ها جوابی میده؟
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
ادب بعضی از طرفداران دولت من را به یاد ضرب المثل مشهور ادب از که اموختی میاندازد. ضمن انکه فعلا بهضی ها بد جوری داند میسوزند چون یک سال دیگه باید بساتشون رو جمع کنند و به تاریخ بپیوندند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
سارا خانم اگه ناراحت شدید..معذرت میخوام"
_________________________________
خانم جان....اونایی که به تاریخ پیوستند..کسانی دیگه اند"
تاریخ را مطالعه کنید"((جدیدش هم فتنه سال 88 ))
_________________________________
هر دولتی بالاخره به اتمام میرسه"
دولت دهم هم مستثنی از این قضیه نخواهد بود"
نگرانی به دل راه نمیدم""چون مطمئنم امثال سران فتنه و مزدوران اصلاح طلب با هر رقصی که باشه...روی کار نخواهد آمد"
مثل بعضی مواجب بگیر نیستم که با پایان یافتن هر دولت ..نگران حق و حقوقم باشم""
___________________________
قدرت درک شما عاجزتر از آن است که بتونید درک کنید...عشق و دلداگی را"
======================
حالا کی داره میسوزه؟؟؟؟؟
فکر کنم شما جدیدا توی سری جدید آیتم چهارپایه داغ !! خنده بازار شرکت کردید"
درسته؟؟؟؟؟؟
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
هاشمی برای نظام زحمت کشیده و درست نیست او را به خاطر بعضی از اهداف سیاسی تخریب کرد. هر چند فرزندانش مشکل داشته باشند. حالا خواهیم دید در پایان دولت فعلی چگونه با این دولت برخورد خواهد شد. انچکه عوض داره گله نداره. تاریخ هم از این قضایا زیاد دیده. پس بترسید از روزی که ورق برگرده که اون وقت خواهید دید که مردم چگونه با شما برخورد میکنند. اگر با هاشمی اینگونه برخورد شد . با بقیه صد مرتبه بدتر برخورد میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
سارا جون ادب امثال شمارا هم دیدیم خواهشا کمتر درس اخلاق بدید که ادم حالش بد میشه ....
راستی جدیدا جانباز و سید و....زیاد شده صفاتی برای حس برتری و فخر فروشی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
سارا خانم:
با علی در بدر بودن..شرط نیست"
ای برادر.. نهروان در پیش روست"
______________
آی حرصم میگیره "تقی به توقی میخوره....پای گذشته ها........ رو وسط میکشید"
خانم جان:
ملاک حال فعلی افراد است"""در گذشته افراد سیر کردن.. برای پیدا کردن حق.. کمکی به ما نمیکنه"
____________
هم خودش مشکل داره""خانمش مشکل داره"" دخترش مشکل داره""پسرش مشکل داره""
____________
فائزه به پشتیبانی چه کسی به خودش جرات میده ...جلوی دوربین صداوسیما .. افراد رو رهبری کنه؟؟!!

فائزه به پشتیبانی چه کسی.. روز عاشورا.. لیدری یه مشت خودفروخته رو برعهده داره؟؟!!

مهدی به پشتیبانی چه کسی الان لندن نشین است و کسی نمیتونه حرفی بزنه؟؟!!
(نمونه اش اشتهاردی =آیا بدون مدرک حرف زد؟ آیا حرفاش دروغ بود )
_________________________________
خواهر من:
فرض کنیم شما جای فائزه!!!
اگه شما دلیل موجه ساندویچ رو آورده بودی! آزاد میشدی؟؟!!
واضحه که نه !!!!!!!
اگه گفتی چرا؟؟!!
چون بابای شما" ها.........رف......... نیست !!
_________________________________
نادان است کسی که خیال کند....پشت همه ماجراهای فتنه" ها........ نبوده!
_________________________________
نمونه های فرزندان ناخلف...زیاد داشتیم"
چرا ها....... اینگونه نیست؟؟
مگه فرزند آقای محمدی گیلانی و آیت الله مشکینی و آیت الله خزعلی نبود؟؟؟

مگه اعدام نشد؟؟مگه ازش اعلام برائت نکرد؟؟
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
اسلام توصیه به گفتگو دارد نه جدلی که موجب تنش بشود. پس یاد بگیریم چگونه با هم گفتگو کنیم بدون انکه از یکدیگر متنفر باشیم. ادب در بحث و صحبت لازمه گفتکوست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
سارا خانم:
اصل اول هر گفتگو....منطقی بودن آن است"
که در کامنت شما ندیدم!
و متاسفانه در جواب کامنت های منطقی من....من را متهم به بی ادب بودن میکنید"
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
به قول دوستمون باید حال افراد را سنجید . ببینم اقای رییس جمهور چرا یازده روز رفت خونشون و سر کار نیامد؟ چرا به صحبتهای رهبری خرده گرفت؟ ملاک حال فعلی مگر نیست . فقط ادعای ولایتی بودن کافی نیست برادر خوبم . باید در عمل ثابت بشه. هر چند نباید به خاطر مسائا جناحی و انتقام گیری سوابق خوب افراد را زیر سوال برد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
باعرض پوزش:
صحت درسته!
_______________
دوبار مطلبم ارسال نشد...مجبور شدم از اول و با سرعت بیشتر تایپ کنم!
_______________
جهت جلوگیری از سواستفاده بعضی ها...و به انحراف بردن موضوع...برخود دیدم که اینو بگم!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
سارا خانم!
این مینه! نارنجکه! گوشتکوبه! چیه نمیدونم! اما کلا نه می فهمه و نه قصد فهمیدن داره!جایی هم که راجع به گ... کاری (شما بخون گلکاری!) عشقش بپرسی کلا خ... (شما بخون خوب و اندکی خشن!!!) میشه!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
اوه اوه چه درگیری خفنی !! دعوا نکنین اکبر و محمود با هم در پس پرده داداشن شما خون خودتونو کثیف نکنین ... همه این دعواهاشون جنگ زرگری بوده !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
صراط:
لطفا جواب منو به سارا خانم..درج کن"
______________________________
ممل جان یا پاچه خوار گرامی !....هیچوقت چشمم رو روی واقعیات نمی بندم...و از جواب دادن طفره نمیرم!!
______________________________
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
وای وای وای"
ادبیات پاچه خوار گرامی" به شدت به ممل جان نزدیکه !!
صراط عزیز..چندتا نظر بیشتر .مهم نیست"
مهم اینه که جلوی این بازی های مسخره رو بگیری"
ممل جان...خوش باش"چون دست و دل سردبیر به دوخط تایپ کردن نمیره که تو رو لو بده !!
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سیدامیر
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
با نظات سارا جون کاملا موافقم هردولتی رفته دولت جدید تخریبش کرده هیچ دولتی نبوده ادامه دهنده سیر تکاملی هم باشند حتی درمورد شهردارها هم همینطور است یکی یه میدون و مجسمه می زنه بعدی میاد میدان و مجسمه رو ورمیداره اینا که رئیس جمهورن ولی این دولت با این همه خرابکاری که کرده اختلاسهایی که کرده کمی بودجه صندوق ذخیره ارزی و پولهای کلان گمشده دیوان محاسبات اینا مسائلی هستند که یه ساله دیگه رو می شه بامین خان بهتره چشمات رو بشوری و بهتر نگاه کنی تا اه کسی دنبال تو و امثال تو نباشه امین خان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
سارا خانم:
من جواب شما رو پیرامون خانه نشینی که پرسیدید""دیشب ساعت 19:15 دادم...ولی متاسفانه صراط اونو درج نکرده"
حرفهای چیزدار ! هم نگفتم که شوت بشه توی غیرقابل انتشار!!!!
چاره ای نیست""باید تابع مطالب دلخواه جناب سردبیر بود"
_________________________________
الهه خانم:
اینکه تحت تاثیر القائات عده ای فرصت طلب قرار بگیریم...و براساس اون نظر بدیم "صحیح نیست"
دولت به این بزرگی....معلومه که تخلف پدید میاد""ولی همه دارن اختلاس رو ربطش میدن به رییس دولت!!!!!!!!!
_________________________________
خواهر من:
من مدافع مش..... نیستم و نخواهم بود(با این نظریاتش)(کاری هم به دخالتش در اختلاس ندارم-برام مهم نیست)!
ولی معتقدم...اگه مش...... از تجربیات شخص مهدی هاشمی و کرباسچی بهره میبرد...محال بود...گیر بیفتد""و الان اونورآب نشسته بود داشت پسته !! میخورد"
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
امین اقا از اینکه سعی میکنید مطالب خود را برای اقناع من با متانت و دقت بنویسید . متشکرم . لازم به ذکر است ما نیاز به گفتگو داریم . و مهم این است. همه ما به نظام و رهبری و ایران عزیز معتقدیم هر چند ممکن است اختلاف سلیقه های زیادی داشته باشیم. باید با ارامش و احترام بحث کنیم . البته سعی نکنیم همدیگر را تخریب کنیم. هم هاشمی و هم احمدی برای این نظام و مردم خدماتی داشته اند و البته خطا و اشتباه هم داشته اند . باید ضمن احترام به همه انها ضعف ها را گفت و نقاط قوت را تحسین کرد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
با حرفاتون موافقم""همینطوره""
همه ایرانی هستیم...و با هم در یه مملکت زندگی میکنیم"
اختلاف سلیقه هست و همیشه بوده....و بعضا باعث پیشرفت میشه"
مهم اینه که در اصول با هم اتفاق نظر داشته باشیم"که اگه اینچنین باشه...اختلافات کوچک.. دودستگی یا چند دستگی بوجود نمیاد"
سید امیر
|
Iran, Islamic Republic of
احسن به سارا اخرین مطلبش حرف دل خیلی از مردمه
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
امین درست صحبت کن و تهمت هم نزن ، ضدپاچه خوار هیچ ارتباطی به من نداره
الهه درجواب امین خان
|
Iran, Islamic Republic of
تحت تاثیر القائات عده ای فرصت طلب مگه من ازپشت کوه اومدم بی سوادم یا کورم یا توایران زندگی نمی کنم وتوتحت تاثیرچه کسیانی هستی می خوای بگی تو توبتن این دولت و مملکت هستی و من یه کودک که ببینم خاله و دایی چی میگن نه بنده خدا امین محترم من یک زن تحصیل کرده و با سوادم دانشگاه رفته و مطالعاتی .تمام سایتهای خبری مخالف و موافق رو می خونم روزنامه و اخبار می بینم و توی این مملکت زندگی می کنم با گرانی و حقوق کم و بیگاری از زنان با حقوق ناچیز اشنا هستم و انو لمس می کنم اواسط دهه 80فارغ التحصیل شدم وقتی دانشگاه رفتم اصلا مفهوم بیکاری رو نمی دونستم دوروبرم ادمایی رو می دیدم که به بهانه ها و دلایل مختلف شغل عوض می کردند ولی به هنگام فارغ التحصیلی خودم که رشته ای خوندم که کاملا احتیاج صنعت مملکتم است هیچ کاری ندارم هیچ کارخانه و شرکت واداره ای من رو نمی خواد چون همش پارتی بازیه با تحصیلات عالیه تو یه دفتر خصوصیبا حقوق ساعتی کار می کنم و من همه اینارولمس کردم ولمس می کنم وقتی گوجه رو کیلو 3000تومن می خرم تحت تاثیر دیگری هستم ایادردوره های قبل هم این طور بود نه والله الان باهمه کشورها قطع رابطه ایم وهیچ صادراتی ووارداتی نداریم پول نفت مملکت چی می شه برای چی خرج می شه تواین چندسال هر چی فروختن هم که بردن و خوردن و یه لیوان ابم روش من کاری ندارم که تو عاشق احمدی نژادی ولی کارهای بی فکر و نتیجه احمدی نژاد روچی می گی چشاتو بستی و مدام طرفداری می کنی حتی صدا و سیما نیز علیه اون شدن مجلس علیه ایشونه همه اونایی که بهش رای دادن مخالفش شدن توشدی دایه عزیزتر از مادر اصلا تو شغلت چیه که مدام پشت کامپیوتر و اینترنتی و جواب ملت رو میدی کافی نت داری یا مدیر این سایتی که هم نظرات رو تایید و سانسور می کنی و هم جواب می دی.
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
جالب شد امین آقا! پس اصولی هم وجود داره که افراد با اون ملاک ارزیابی بشوند! ببینم این اصول ثابت هستند یا برای آدم ها مثل عشقت که در برابر قانون مساوی ترند!!! گذشتن از این اصول بلامانع است و برای امثال هاشمی نزدیک شدن به اون با ....... امثال تو مواجه میشه!!!!!!
مثلا بچه های هاشمی اگر از رانت قدرت و ثروت استفاده کنند باید اعدام بشوند ولی آقازاده محمود اگر زن و ماددرزنش رو از مال بیت المال ببره دل استکبار جهانی حالی به حولی!!! اصلا نوش جونش!!!!!!!!!!!!!!
یا اگر هاشمی از بگم بگم های فتنه گرانه و بی دلیل محمود جونت با روشی خارج از ادب و در موقع نامناسبی احساساتی شد و نامه بدون سلام والسلام نوشت پیر فتنه گر میشه و خاندانش باید تباه بشوند ولی عشق رفیق ملت اسرائیل اگه جلوی امر آقا واستاد و 11 روز قهر کرد و وزرای ولایی رو به عشق مرشد مخالف مدیریت پیامبران گذاشت کنار! باید دستش را بوسید و ازش تشکر کرد!

عشقی! قبول کن تو اصول مصول نداری! شما مثل اون ........ .......................... فقط روت نمیشه بگی احمدی نژاد پیغمبرتونه _نعوذ بالله_


ضمنا اگر جواب داری بده والا مملی و بزبزقندی و دارا و سارا و هادی و هدی و این اسمها به من ربطی نداره! شما خیلی مردی برابر اصولت این همه سوتی های عشقت رو جمع کن:
1- وایستادن جلوی رهبری در انتخاب مش....... و عزل وزا
2- افتضاح لشکرکشی به هتل وارویک نیویورک با خاندان سببی و نسبی آقازاده شون
3- استفاده ازیک معاون ............................ در بالاترین مقام اجرایی پس از خود
4- استفاده از یک عنصر بازنشسته با n+1 پست سیاسی اقتصادی فرهنگی ادبی و ... مختلف
5- افتضاح .................. (بدون شرح)
فعلا بسته آقای اصولکیان!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ممل جان....ایمیل علی از تنکابن (که معرف حضور هست !!) رو کنم؟
ممل جون:
واسه همه حرفات جواب دارم...همونطور که واسه سارا جواب دادم..منتشر نشد((به دلیل واقعیتی که با نشر اون صراط فیلتر میشه ))!
شما هم بهتره این مطلب رو به چیز دیگه گره نزنی"بعداز مدتها یه مطلب ضد ها...... زده شده""چرا جوش میاری؟؟
تو که برات این اون فرقی نمیکنه ظاهرا !!

ممل جان(ببخشید پاچه خوار محترم ! ) اجازه رونمایی از ایمیل شما !به علی از تنکابن رو میفرمایید؟؟
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
ضد پاچه خوار برخلاف اسمت از قرار معلوم پاچه خوار ! خاندان هاشمی هستی !! اونم بسیار با حرارت ! اینطور که معلومه مصرف پسته ت بالاست ! شاید فتنه اح .......... به مراتب عممیق از محبوب تو باشه ، اما برای بعضیا مثل امین هنوز این فتنه شناسایی نشده اما فیها خالدون دار و دسته تو که ازشون بعنوان سرمایه های نظام !!! یاد میکنی واسه امثال من که حالم از هم محبوب تو و هم از محبوب امین بهم میخوره ، بصورت کامل مشخص و معلوم شده ...
اگه هاشمی در جریان مسائل و فتنه اخیر دخالتی هم نداشت ، رفتار زنشو بچه هاشو و دار و دسته ش واسه همه مشخص هست و این فرد به هیچ عنوان از اعمال و رفتار اونا و همچنین موسوی و اح ...... اعلام برائت نکرد ، حالام لطف کن دیگه تووی کامنتات تیکه میکه واسه من ننداز ...
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
امین تو هم جمع کن واسه من داستان و ادای مضحک و مسخره بگم بگم رئیست رو در نیار که حالم بهم میخوره !!
اما اون چیزی که تو ازش بعنوان افشاگری یاد میکنی برای من در یه جوک هم نیست ، فوق فوقش میخوای چی بگی آلوچه ؟ میخوای بگی من از چن تا اسم استفاده کردم ؟
خب رونمایی !! کن ببینیم به جز اینی که گفتم چی در چنته داری ؟؟
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
ای هواداران کوچک مغز جریان ضد ولایت ! یعنی ای امین طرفدار منحرف و ای پاچه خور هاشمی (دو بال انحراف) دعوای خودتونو با خودتون حل کنین و به اینور و انور ج ..... تک نندازین لطفا ...
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
امین! جواب سوالات منو بده! بیخود تو جاده خاکی سیر نکن! جوابتو دارم نهایت استدلالته با اون همه هارت و پورت!؟ در مورد هویت من شکر خدا افتاب آمد دلیل آفتاب!!!!
این آقا اگر شخصیت داشت از اسما مبارک محمد و علی ترکیب چاله میدونی ممل در نمی آورد!

جواب سوالهای منو بده! گلکاری های آقازاده محمود جون و معاونین متملق و جاعل و منفسد اقتصادی و فرهنگی اش را چطور میخوای توجیه کنی!

بیخود گوشه رینگ دست و پا نزن عشقی!!!

ضمنا آقایی که ظاهرا بهت میگن هزار چهره!هزار اسمه یا هرچی دیگه!
تو که فکر میکنی از دماغ فیل افتادی و تمام شناسنامه نظام را از هاشمی تا احمدی را با ادای ولایت پذیری در آوردن لکه دار میدونی! این نظام به همت جووناش و با اراده استکبارستیزی اش زنده است! من حاضرم از امثال امین که شاید نصف من سن داره کتک هم بخورم چون به هرحال به مملکتش غیرت داره ولی به تو مزدور انگلیس که مزورانه میخوای تمام سرمایه های ما را لگد کنی رو ندم! حامی ولایت دونستن امثال شما جوک خیلی مسخره ایه! دوره این کلک های انگلیسی هم گذشته! کسی هم که دنبال فیها خالدون میگرده از ناپاکی چشاشه که از نشخوارکننده های ترشحات فکری عوامل انگلیس بعید نیست! عزت زیاد مملک!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
الهه خانم:
اول از همه بخدا..من دعوایی با کسی ندارم!
(نه کافی نت دارم....نه مدیر سایت وزین صراط هستم.....نه نفوذی در دولت دارم)
منم یه ایرانی که توی این مملکت زندگی میکنم"مشکلاتی که گفتی...بله وجود داره(منکرش نمیشم)""اما نه تنها در این دولت بلکه در گذشته هم همینطور بوده"
هر کاربری کامنت شما رو بخونه....پیش خودش فکر میکنه...تمام این مشکلات در این دولت بوجود آمده"
خواهرمن: از هرکه سوال کنی..درهرشغلی که هست...همیشه از حقوق کم نالیده""
سایت خبرآنلاین رو نگاه کن"یه مطلب درباره مناظره دوکاربر!!
اگر میبینید من از دولت طرفداری میکنم...این بدین معنی نیست که در رفاه کاملم"وهیچ مشکلی ندارم""نه...خیر!! ولی برای من..ملاک قیمت گوجه و خیار و تخم مرغ نیست"

یه مثال میزنم..تا یه نکته مهم رو بگم:
زیاد دیدید و دیدیم کسانی رو که همیشه طلبکار نظام اند....زمستون میشه برف میاد..پاشون سر میخوره...میخورن زمین"فحش میدن به نظام!!!!
نون گرون میشه...میگن:زمان شاه چقدر خوب بود!!!
میدونی مشکل این آدما چیه؟؟؟فکر کردی؟؟؟
مشکل اینا جزء نگریه!کلان نگاه نمیکنند""دوتا مشکل می بینن..براشون بزرگ جلوه میکنه""با همون دوتا مشکل...میخوان همه چی رو زیر سوال ببرن!!!!!!!!!!!!!!
منم دانشگاهی ام....از پشت کوه نیومدم! یا 20 سال لندن نشین نبودم که با این چیزا آشنا نباشم"شما حرف اختلاس رو پیش کشیدی...دلم میخواست صراط پاسخ منو به کامنت ساراخانم درج کنه"(البته معذوریت داره=واقعیت نشون داده نمیشه...چرا؟؟؟چون باب طبع بعضی ها نیست!!)به همین دلیل به شما گفتم که تحت تاثیر القائات عده ای فرصت طلب قرار گرفتید"
_________________________________
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
الهه خانم:
اینکه شما برای کار مشکل داری....چیز جدیدی نیست""خداشاهده خانواده منم مشکل دارند""درصورتیکه هرکه خیال میکنه (بخاطر بازخورد بد یه کلمه تو جامعه....نباید مشکلی باشه )! خانم تحصیلکرده....درسته که دولت باید برای رفع بیکاری کاری کنه"
اگه رییس یه اداره..فک وفامیلشو آورده وبرای پوشاندن این مسئله برای گزینش و بعدش یه مصاحبه...ملت رو سرکار میذاره....چه ربطی به رییس دولت داره؟؟؟؟؟؟!!!!!
توقع بیجایی داری(منظورم بیکاری نیستا....ربطش به احمدی دلاور رو گفتم!)بخدا در دوره های قبل هم همین موضوع بوده..اوضاع فجیع تر هم بوده"
شما علیرغم اینکه ادعای تحصیلات عالیه میکنید""چرا هدفمندی یارانه رو حساب نمیکنی؟؟!!
انتظار داری...هیچ تغییری و اندک فشاری نباشه؟؟!!اقتصاددان نیستم...ولی همه قبل از هدفمندی...انتظار تورم بسیار بالا داشتند؟؟

اگه انتظار اقتصاد بهتر داریم...باید این هدفمندی انجام میشد""روسای قبل آرزوی انجام اونو داشتند"
محمد رضا بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای یا خانوم سید امیر ببخشید همه چیزهایی که شما گفتی سوال هست از قوه قضائیه چون قوه قضائیه متولی اجرای قانون و قضاوت هست و هر کسی در کشور جرمی کند و دستگیر نشود قوه قضائیه مقصر هست و اهمال کرده و به وظیفه خودش عمل نکرده خواه دولتی باشد یا هاشمی یا هر کس دیگه طبق قانون همه در مقابل قانون برابر هستن حتی رهبری پس بهانه ای برای قوه قضائیه در این کوتاهی در اجرای قانون پذبرفته نیست و اما ان هایی که میگن هاشمی برای نظام زحمت کشیده اول این که آیه الله گیلانی هم زحمت زیادی کشیده بود اما پسر منافق خودش را خودش اعدام کرد و نوح نبی هم 950 سال زحمت کشیده بود وقتی دید پسر کافرش در حال غرق شدن است فرمود رب ابنی من اهلی یعنی خدایا این بچه من از اهل من هست یعنی خدایا او را نجات بده در قران ذکر شده خداوند فرمود لا من اهلک هذا عمل غیر صالح یعنی این از اهل تو نیست این عمل غیر صالح یعنی شخص فاسد است و خدا شفاعت نوح را قبول نکرد چه طور شفاعت نوح که 950 سال زحمت کشیده قبول نشد اما شفاعت هاشمی را که سی سال هست معلوم نیست خیانت کرده یا خدمت ما قبول کنیم و جرائم فرزندان فاسق او را ندیده بگیریم ؟ به نظرت تا چه وقت میشه این طوری ادامه داد ؟ عدل دومین اصل دین شیعه هست که قوه قضائیه به کلی عدل را نابود کرده فعلا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ممل جان...کامنتم رو صراط منتشر نکرد"
ماهیت این آقای پاچه خوار رو از روی مطلب _ها......ماندنی است) تشخیص بده..ببین کیه!!"
حلالم کن...واقعا ازت معذرت میخوام"
آخه ادبیاتش بدجور به شما میخورد....یا از قصد این رفتار رو کرده بود"(استفاده از کلمات دوگوله و امثالهم !!)
آقای پاچه خوار....مگه من جواب شما رو مودبانه نمیدادم؟؟؟
مطلب اینجا رو با مطلب (ها..... ماندنی است...مقایسه کردم...برام جالب بود!!)
دیگه جوابی ازمن به تو منتشر نخواهد شد"
یادته بهت گفتم:
امثال شما رو خوب میشناسم؟؟!!
یادته بهت گفتم: جز نامردی و ........ از شما چیزی ندیدم؟؟!!
حالا پی بردی؟؟اون اسمتو که قاپ زدی...پاک کن""که اصلا بهت نمیخوره..این حرفا"
تو اگر سیدعلی میشناختی....زیرآبی نمیرفتی"
_________________________________
ممل جان...عذرخواهی میکنم....قصدم از گفتن اون ایمیل..این بود که به این بازی خاتمه بدی...اما متوجه شباهت دو کامنت که کپی کرده بود شدم !!معذرت میخوام"
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
امین جان بیخیال ....... صراط محترم لطف کن کامنت من خطاب به پاچه خور ها...... رو منتشر کن ! انشالله حذفش نکرده باشی ، چون اون منو انگلیسی خطاب کرده و اگه جواب منو به این ها ......... چی منتشر نکنی یعنی داری ازش حمایت میکنی
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
آقایون پاچه خوار شما ظاهرا کلا مشکل شخصیتی دارید! بس که زیر علم آدم های دورو و دورنگ سینه زدید! باورتون نمیشه یکی تو رونوت نگاه کنه و روش انتقاد کردن یا دوست داشتن را یادتون بده!

امین آقا سیدعلی میشناختی دیگه چه جور بازیه! من سوال پرسیدم شما ........ تحویل میدی! اصلا قد این حرفها نیستی که جواب دی یا ندی!

برو با فضاحت های انوار انحرافت حال کن! اینقدر کلان نگری کردی، امروز بی ادبانه و گستاخه هرچی ......... لایق خودت و عشقته بار سرمایه های انقلاب می کنی! تو که عددی نیستی باید دید معلمت کیه! راستی روت نمیشه راجع به گند هتل وارویک حرف بزنی! چون هروقت صحبت به اینجا میرسه هیاهو می کنی!
بعله اگر آقازاده ها....... خیانت کردند باید به همون اندازه پاسخ بدهند حتی اگر تمام باغهای پسته قبل و بعد انقلابشون رو بفروشند!

اما آدم شناس!!!!!!!!! هروقت تونستی پول سفر خانوادگی آقازاده ی عشقتون رو که ظاهرا ............ رو برگردوندی! بیا دم از مردی بزن!
والا جمع کن این بساط .......... گفتن و پاچه خواریت رو که عمرش با غیبت صغری ............. و منحرفین دور و برش سر اومده! عزت زیاد!
اماحیف شد! پاچه خواریهات بد سوژه خنده بود! لااقل این رو از ما نگیر.........!
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
قیمت های باورنکردنی تخم مرغ وگوجه و خیار بدلیل همین هدفمندی یارانه ها ست اونقدرقیمت های پرداخت انرژی وبرق و اب بالاست که هیچ یارانه ای هم بابتش پرداخت نمی شه پولش رو ازملت میگیرن چراربطی به احمدی نژاد نداره سوء مدیریت همینه درضمن دولتهای قبل نمی تونستند اجراکنند چون به همین دلیل که چندی پیش دولت محترم اعلام کرد دیگه نمی تونه یارانه هاروپرداخت کنه حداکثرتااخرسال 90یارانه ها رو به مردم می ده بعدش با این تورم بالا چه کارکنیم نوشتی که تورمی هم نشده واقعا تو کی هستی ؟؟؟؟جزو همون افرادی که می گن درمملکت ارزونی است هیچ تورمی نست هیچ گرسنه ای نیست درضمن خانواده عزیز ومحترم شما هم مثل من فارغ التحصیل مکانیک از دانشگاه ملی با معدل 18هستند من شغل دارم ولی تویه دفترمهندسی با حقوق یه دیپلمه فرقی ندارم چون همه کارخانه ها و شرکت ها به لطف هدفمندی یارانه ها تعدیل نیرو دارند و بیشتری ها هم تعطیل اند واین نابسامانیها فقط در این دولت شده موقع انتخابات فرمودند که من هیچ فامیلی رو دوروبرم ندارن ولی حالا کاشف به عمل امده که ریی جریان انحرافی از بستگان نزدیک احمدی نژاده کاش امین خان به جای جواب به حرفای من والهه ها های دیگه رو دادن علت طرفداریتو می گفتی شاید چیزهایی می بینی و می دونی که اکثریت جامعه پنهان مونده خوبه اقلیت مثل شما برامون بگن ماهم بدونیم البته اگرچیزی باشه فقط بخاطر اینکه ازجواب دادن به ما حقوق نمی گیری درضمن درزمان اقای هاشمی و خاتمی خداشاهده که من طرفداری ازاونا نمی کنن ولی دوروبرهامودیدم که مشکل کارنداشتند مشکل گرونی کمتربود درزمان اقای هاشمی تنهاتفاوت این بود که حجاب تومملکت حرف اول رو می زد غم و غصه و بدون خنده ملت حرف اول رو می زدولی حالا به لطف احمدی نژاد حجاب کیلوچنده راحت می گه مشکل ما که حجاب نیست پس تواین مملکت اسلامی مشکل چی می تونه باشه امین خان یه کم زیادم نه یه 24ساعت بشین فکرکن ببین چی می خوای شاید تغییر نظربدیمن نمی تونم بشینم این جا وبرای توتوضیح بدم چون مثل توهم ادم بددهنی هم نیستم برات ارزوی موفقیت درتمام امور زندگی رو می کنم تا انشالله بادیدباززندگی کنی احتیاجی هم نیست طرفداریه رییس جمهوریا حزب و دسته ای باشی فقط حقیقت بین باشی وبی هیچ علتی علیه مردم صحبت نکنی ((چون نه برف باریدن و نه گرمی هوا دلیلش بنده خدا می تونه باشه االبته شاید دوروبری های شما ین طوری باشن ولی من تویه خانواده روشنفکری هستم)) چون حرفهای تورومن قبول ندارم حرفهای من رو تو پس چراازطرف خودم می گم وقت ارزشمندم رو صرف بحث با توکنم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
* من هم برای شما آرزوی موفقیت در تمام امور زندگی رو میکنم دوست عزیز روشنفکرم *
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور تو اگه شخصیت داشتی پاچه خوری خاندان ملوکانه رو نمیکردی !! اما مثل اینکه نه تنها مصرف پسته ت بالاست بلکه ..................................................!!
قبول دارم در زمان ها .... و موسوی و اح ..... و بنی صدر و .... کار بدرد بخور هم انجام شده اما زنده بودن نظام به همت جوونای این مملکت هیچ ربطی به سرکشی و شیلنگ تخته انداختن و عدم تبعیت ها ....... و اح ...... و بنی صدر و ..... که بعنوان سرمایه های نظام !!! ازشون یاد میکنی از ولایت نداره اگه نظام 4 تا دیگه از این سرمایه ها داشت احتیاجی به دشمن خارجی نداشت ، این سرمایه ها !!! هستن که در داخل مملکت انحراف و فتنه و تفرقه درست کردن و مملکت رو به سمت تشتت میبرن وگرنه آمریکا هیچ غلطی به تنهایی نمیتونه بکنه و امیدش به امثال ها ......... و اح ......... هست !! که اونام این امید رو با گستاخی در برابر ولایت همچنان زنده نگهداشتن ...
ضمن اینکه انگلیسی ........ و جد و آبا ..... ، هر افکار پلید و کثیفی که تووی اون مخ پاچه خورت وجود داره صد برابر برگرده به خودت و اون منحرفایی که ازشون حمایت میکنی ...
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور جای سانسور شده بهت گفتم از بالا پسته نمیخوری ....!!! همین علت دردناک شدن موضوع و بلند شدن فریادت شده !
ضدپاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
مزدور انگلیس!
من به پیشینیان شما توهین نمی کنم! شاید آنها انسان های وارسته ای بوده باشند! به هر حال قصه پسر نوح مال زمانیه که هنوز سیستم فریبنده MI6 هنوز بنا نشده بود!

اما آدم هزارچهره ای مثل تو راجع به شخصیت حرف بزنه با دهنی که وقتی باز میشه گ ...اب (بخون گلاب!!!) فحش ازش جاریه! خودش از طنزهای روزگاره!

اصلا جاسوس رو چه به شخصیت!!!!!!!!!!!!!!!!
جاسوس بی هویت! میشه بگی شما بغیر از قایم شدن نام حضرت آقا که عمرا بهش اعتقادی داشته باشی !! چه کسانی رو سرمایه نظام جمهوری اسلامی ( نه نظام استعماری جدید انگلیس و شرکا!) میدونی؟
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور ه ا ش ی بلغوریاتت اندازه یه تخم کفتر هم ارزش توجه نداره اما در مورد سوال آخری که فک زدی بهت بگم سرمایه های این نظام که به برکت اونا این نظام تاکنون از گزند تمام دشمنان داخلی (مثل روسای تو و امثال توی پسته خور) و خارجی حفظ شده ایناست :
- توجهات حضرت باری تعالی
- ولایت فقیه و خط امام که حضرت امام خامنه ای اون راهو ادامه میدن
- اعتقادات اسلام و شیعه واقعی و (نه قلابی اخیر) و توجهات حضرت قائم عج الله
- شهدا و برکات خون شهدا
- بسیج و بسیجی که پشتیبان نظام و ولایت هستن و روسای انحرافی شما رو به وقتش میترکونن
و امثالهم که مخ تو به این چیزا نمیکشه فکر نکن که سرمایه نظام پسته س یا عدالت و ظهور قلابی !!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
شعار نده جاسوس! ما خودمونیم اند تظاهراتیم منتها مثل شما اولش سطل آشغال آتیش نزدیم بعد بریم زیر پوست نظام کی بود کی بود من نبودم را بندازیم!

این ملاک های کلی رو بچه دبستانی های کشور ما هم بلدند!

تو بگو چه کس یا کسانی رو مصداق این صفات میدونی! برای اینکه اون مغز ناقصت بهتر بفهمه مثلا این آقای امین تبلور همه این آرمان ها رو تو احمدی نژاد می بینه! یه معتق یا اسحق! هم بود که ذوب در خاندان هاشمیه! من هم شخصا هردو این افراد را با وزن متفاوت قبولشون دارم و البته قالب خدمتگزاران نظام را هم همینطور البته با سری اصلاحاتی که تحقق اون رو غیرممکن نمی بینم! تو چه کسی رو قبول داری! آدم موفق تو در آزمون وفاداری به ارزشهای اسلام, امام, رهبری, انقلاب و مردم کیه؟ مصداقی حرف بزن! اگر بازم کلی گویی کنی و بزنی به کوچه علی چپ اونوقت دیگه ...!!!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور راستش دوست ندارم بیش از این به خاطر لغویاتت ! ، لیچار بارت کنم ... فقط بدون من متاسفانه کسی رو نمی بینم که در خط امام و شهدا درست گام برداشته باشه و همشون خون بدل حضرت آقا کردن و میکنن ...
انشالله چنین آدمی پا بصحنه بذاره یه روز ... هر کی اومده یه در کنار خدماتی که داشته انحرافات اساسی از خط ولایت و شهدا داشته مثل ها .... و اح ....... که بنظر میاد گرداننده همه این مسائل ها ....... باشه یعنی رئیس اح ........ ها ....... هست و برای آینده هم جفتشون برنامه دارن ....
فقط بدون برای پیگیری خط ولایت بجز شهدا و بسیجیها کسی رو مصداق نمی بینم برای سوالت
ضد پاچه خوار انگلیس!!!!
|
Iran, Islamic Republic of
فقط خوشحالم که در شناختن تو اشتباه نکردم و اینکه دقیقا با سیاه نمایی همه رجال کشور دقیقا در مسیر سیاست تاریخی دولت کثیف انگلیس در همه ادوار قدم برمی داری!
من دیگه حرفام با شما تمام شد! قضاوت بعهده اهل تدبر و اندیشه! شما هم برو به ادامه سریال فحش بازیت با عشق دلاور مشغول باش! پیش ما حنات رنگی نداره!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور ه ا ش ی جون دیروز DNA تورو بردیم آزمایشگاه ، همینکه گذاشتنش توی دستگاه ، دستگاه اررو داد و شروع کرد به آژیر کشیدن و فریاد میزد آلکس آلکس آلکس .....
محمد رضا بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۲۰
۱۰
دوست عزیز مشکل از فائزه نیست مشکل از خود قوه قضائیه هست وقتی بدون حکم جلب خلاف قانون برای دستگیری مشاور عالی رئیس جمهور می روند چه طور عاجز هستن از صدور حکم جلب فائزه و مثل اون ؟ مگر این که دستشان لای هم باشه و به هم نان قرض بدهند قوه قضائیه خودش رفتار غیر عادی داره و با عاملین فتنه 88 هم کاری داره و علیه دولت اقدام شدید می کنه در حالی که در مورد فتنه گران سکوت می کند بهتر هست قوه قضائیه هر چه زود تر برای حیثیت خودش هم که شده از این رفتار زشت و بی قانونی و اعمال سلیقه به جای قانون و قانون شکنی آشکار دست بر دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۲۴
۱۳
مردم بموقع با اینها و بزرگتراشون تصفیه حساب
خواهند کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۲۲
۲۳
بميريد از غصه . بتركيد از حسادت . ناكسهاي نالوتي جلوي چشتان 3000 ميليارد تومان سرمايه اين مملكت را بلعيدند لال شديد . خفه خون گرفتيد . درود بر فائزه حداقل چاپلوسي بلد نيست . از صد تا مرد هم مردتره . خود را پشت كسي قائم نمي كند . آنچه معتقد است بر زبان مي آورد نقش هم بازي نمي كند . شماهاي مدعي اگر چاره داشته باشيد براي شروع هر كاري براي خودشيريني قبل از اينكه نام خدا را بياوريد اول دم از ولايتمداري دروغين مي زنيد كه حال مردم را بهم مي زنيد . درد ولايت بخورد بر سر كسي كه اداي ولايتمداري را در مي آورد . در هر صورت درود بر فائزه هاشمي كه حداقل ماهيتش را زود نشان داد ولي شماها ....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
قائم یا قایم ؟؟!!
_________________________________

از صد تا ..........مرد تره؟؟!!
یاد قیافه اش در زمان دستگیری افتادم""

..............................................."
_________________________________
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
منظورت قیافشه که از صدتا مرد مردتره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
یزید هم علنآ شرابخواری می کرد و ظاهر و باطنش کاملآ یکی بود، آیا این یکی بودن ظاهر و باطن به نظر شما همیشه خوب و مستحق درود فرستادن هست؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
این چه استدلالی است هم باید با هاشمی و دخترش برخورد قانونی شود و هم با اختلاس
فساد فساد است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۱۷
.
باید گفت:
چپاول پروری....منافق پروری.....تپل پروری
______________________________
کف اول رو بزنید به افتخار آقای سردبیر...چون بالاخره یه نمونه شجاعتش رو داره نشون میده"
گل کاشتی....البته هنوز خیلی جا داره"
_______________________________
کف دوم هم بزنید به افتخار سردبیر..چون در خط هشتم از پایین"" علامت تعجب (!) گذاشته که بی نهایت لذت بخش..و البته معنی دار !!!
_______________________________
_______________________________
این جمله متاسفانه واقعیت دارد که:

« هیچ نهادی توانایی کشاندن پای رفسنجانی ها به دادگاه را ندارد »

""متاسفم برای نظام اسلامی که ادعای عدالت داره""
چرا که اگر اینگونه می بود.....فرقی بین فرزندان معلوم الحال ......... و فرزندان این مرز وبوم نداره ((که متاسفانه داره))"
_______________________________
""سرنگونی این خاندان ...............نزدیک است""
""چراغانی کوچه ها و آذین بستن آن نزدیک است""
_______________________________
**...............................................ملت ایران هم آماده هلهله و شادی**
======
یه قسمت از ترانه خواننده محبوب شیخ بیسواد...تقدیم به فائزه:

آقا یه روز بوش..زنگ زد و گفت این خانمه (.......) که خیلی دلبره"""از ....... ...... ما بهتره"""نیناش ناش هم بلده؟؟
م.ا.ح
|
Iran, Islamic Republic of
-
حالا هرکی نیناش ناش بلد نباشه

ظاهرا که شما خوب بلدی

=========================
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۲۰
۲۸
درود بر هاشمی کبیر
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
جوک جدید چی داری؟؟؟
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
جوک جدید:
هرکسی از اطرافیان من تخلف کرد قوه قضائیه شدیدتر و سریع تر با او برخورد کند. البته اگر جرات دارد از خط قرمز رد شود!

محمود عشق امین!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ممل جان یا همون پاچه خوار:
خیال میکنی همه مثل خودتند!!؟؟!!

مرد باش و بنویس ممل!! (اینقدر برات سخته)
_________________________________
اقاي دل
|
Iran, Islamic Republic of
ها؟؟؟تو يا اين معاويه رو نشناختي ...كه بهش درود ميدي...يا فكر ميكني درود گفتن يعني فحش دادن ..يا هم نميدوني كبير چيه....
خدا اين ملعون و تمام اعوان و انصارش رو خوار تر از ايني كه هستند بكنه...آمين بگو تا لال نميري
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
امین آقا با احترام بهت میگم کامنت پاچه خوار ارتباطی بمن نداره ادامه نده لطفا
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
دلمون خوش بود که این آقای دل لااقل مخالف مودبه! حیف شد! همنشینی با امین و مهدی و سایر برادران کمی تا قسمتی غیر ارزشی برای ایشون هم شد عاقبت پسر نوح!
مهران آزادپی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۱۰
اگر چه صراط محترم مطابق معمول نظرات روشنگرانه را حذف می نماید و غالباً غیر قابل انتشار می داند ، اما بر کسی پوشیده نیست که تا پای مطامعی در میان نباشد ، اخبار صراط سمت و سوئی نمی گیرد !
و اما منافع صراط از انتشار این خبر !
طیف اقتدار گرا بر اساس نظرسنجی های انجام شده ، خود را مغبون واقعی انتخاباتی می بینند که فرا رو داریم و از طرفی هم سیاق فرار به جلو از استراتژی های محرز این طیف می باشد . از آنجا که با نزدیک شدن به انتخابات ، طیف تندرو متحجر ، هر لحظه خود را رو به زوال تر می بیند ، بهترین گزینه برای او ایجاد تشنج و تنش و ایجاد جو رادیکال و بر هم زدن صحنه انتخابات است و البته این بار به بهانه فائزه هاشمی بهرمانی !!!!!!!!!!!!!
- جناب آقای غفاریان ، پرهیز از هرگونه تنش و تشنج در فضای کنونی کشور از توصیه های مقام معظم رهبری ست ، اگر ادعای ولایتمداری دارید !
-ما پیوسته به دنبال مطالبات قانونی خود در زمینه محاکمه فتنه گران بوده و هستیم ، اما از مجرا های قانونی - مردم ماهیت شما را می شناسند ، با تنش ایجاد شده در فضای فرهنگی روزنامه ایران و پس از آن تسخیر سفارت انگلیس که توسط دستگاه دیپلماسی کشور محکوم شد ، به خیابان آمدن شما برای اقدام انقلابی ، پازل ایجاد جو رادیکال شما تکمیل است - راستش را بگو چراغ سبز را از کجا می گیرید !!!!؟؟؟؟؟؟
حق یار
مهرداد دربند پی
|
Iran, Islamic Republic of
از سینه چاک و حامی مشایی جز این انتظار نمی رفت که یادداشت انتقادی علیه فائزه هاشمی رو بر نتابه و تلویحا ردش کنه
اینجاست که میگن فتنه و انحراف به نقطه عطف رسیدن قشنگ تو نظرات هواداران جفتشون میشه فهمید چه خبره
دمتون گرم صراطی ها فحش خوردن از این جیره خورا مایه افتخاره
مهران آزادپی
|
Iran, Islamic Republic of
منتشر هم نکردی ، نکردی!!!!!!!!! - خودت هم بخوانی کافیست !
صراط جان چطور ممکن است که حقیر ساعت 17.31 برای شما کامنت بنویسم و در ساعت 16.43 بدست توانای شما رسیده باشد؟
درج پاسخ پیش از ارسال خبر نیز از رفتار محیرالعقولی بود که فقط از شما بر می آید !
یادم باشد که از این به بعد ساعت ارسال کامنت را هم در متن قید نمایم !
الآن ساعت دقیقا 18.20 است !
حق یار
بووووووووووووووووووق
|
Iran, Islamic Republic of
آکبندیت همتون آکبند
کم آووردی بوق بزن مهران جون خواهشا اراجیف نباف
ساعت انتشار کامنتتو زده 16:43 اونی هم که بهت پاسخ داده 17:30 حالا تو دیگه تو این مطلب به این واضحی چرا دنبال انحراف افکاری الله اعلم راستی ساعتتو درست کن 18:22 کامنت گذاشتی جیره خوار
مهران آزادپی
|
Iran, Islamic Republic of
جناب بوووووووووووووووووووق - شما که یاعت ارسال کامنت حقیر را نمی دانید ، لطفاً اظهار نظر نفرمائید .
متعاقب ارسال چند کامنت دیگر که به ساعت ارسال و ساعت انتشار آن شک کرده بودم ، و درست هم زمان با انتشار آن جوابیه هم داشت ، این بار دقیقاً در ساعت 17.31 کامنتی را برای صراط ارسال نمودم و زمان آنرا یادداشت کردم ، که صراط محترم که ظاهراً خود یکی از کاربران خودش می باشت ، با تغییر ساعت ارسال ، سعی در توجیه پاسخ داشته و ساعت ارسال آنرا 16043 و ساعت پاسخ را 17.30 عنوان نموده ، و لابد این هم در راستای سیاست های روشنگرانه صراط است ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! الله اعلم .....
حق یار
بوووووووووووووق
|
Iran, Islamic Republic of
واقعا توهم زدی ها فکر کردی خیلی مهمی که صراط بیاد این عملیات رو برات انجام بده؟
شما که زیر هر مطلب مینویسی صرا فلان فلان شده و هی میگی عمرا منتشر بشه بازم میزنن تو حالت و منتشر میکنن بازم خیال داری تو ساعت انتشار!! کامنتت دست ببرن؟
اره خیلی گنده ای چون میخوان خرابت کنن باهات این کارارو میکنن بابا گنده بابا جیره خوار بابا کاندیدا بابا قدرت بابا ثروت
راستی آخرشم نگفتید احمدی نژاد اون 11 روز کجا بودا
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
مهران آزادپی از کی تا حالا نظرات تو روشنگرانه شده ؟؟؟
البته رووش ..... گرایانه امکان داره !!!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
مهران جان ببخشین اصل کاری رو حذف کرد صراط لذا تو خودت اونو حذف شده رو تصور کن با مخ ام پی تریت
آقاي دل
|
Iran, Islamic Republic of
به ه ه ه ه ه آقاي بصيرت...از فتاواي جديدتون خبري نيست...
م.ا.ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۴
۹
-
من تنها خواهشی که دارم اینه که لطفا عکس این خانم رو عوض کنید
مگه فقط این یه عکسو داره ؟؟؟؟

آقای سردبیر !
ما قراره از مطلب شما نتیجه ای بگیریم یا از عکسی که گذاشتید ؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه به من باشه که می خوام سر به تن .......................................... نباشه
اما خدایییش قیامتی هم درکاره

==============================
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۹
۱۴
انتظار از بسیجیان و حزب الهی ها این است که یکبار دیگر مانند قضیه سفارت انگلیس انجام دادن کارها را به مسئولین یاد دهند این بار با .................................................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
همون یکبارو هم الان تاوانشو داره نظام پس میده !
سعید
|
Canada
|
۱۷:۰۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۶
۱۶
خیلی از این عکسی که گذاشتین حال کردم البته احتمالاً بعدها عین این عکس ها را بعدی ها برای شخصیت ها و مسئولین دیگه نظام و فرزندان اونها هم میزارند و کلاً دمتون گرم فتح باب کردید برای نشون دادن اینطور عکس ها
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۹
۲۴
هاشمي هاشمي خدا نگه دار تو ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
یعنی برو به سلامت !!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
نه آقا ، یعنی خدا نگهدارش باشه .
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است .
امام راحل
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
آقا محسن...اون تا وسطی در اصل چون هست !!!
______________________________
البته جمله جدید بر طبق ملاک حال فعلی افراد ! این میشه:

فتنه زنده هست""""چون ها...... زنده هست !
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
آهان آقا محسن پس تو ها ..... چی هستی !!! یه سر اصلی فتنه !! خدا هدایتتون کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
انشا ا... ........... تا خدا تو اون دنیا تو ....... نگهدارش باشه از کلک زدن به جوانان بدبخت این مملکت
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
ما تو راه راست داريم تخته گاز مي ريم، متاسفم براي شما كه از كسي حمايت كرديد كه بارها تو روي رهبري ايستاد، متاسفم كه بخاطر اون آقا خيلي چيزها رو از بين برديد، طرفدار دو آتشه هاشمي هستم چون انقلابيم و هاشمي براي اين انقلاب خيلي زحمت كشيد، و انوقت كسي مثل احمدي ن‍ژاده تازه وارد كه نه براي اين انقلاب زندان رفته نه جنگ رو به چشمشش ديده به امثال هاشمي و ناطق نوري و بزرگان اين مملكت تهمت ميزنه، متاسفم كه صداتون در نمي ياد، از بي قانوني هاي اين دولت از اختلاس ميلياردي، متاسفم كه زمان دولت خاتمي كفن پوش تو خيابون بوديد نه به خاطر اصول به خاطر تخريب چهره ها و جريانها، اما احمدي ن‍ژاد همه كار كرد ولي نه كلاس درس حوزه ها تعطيل شد نه كسي كفن پوش اومد تو خيابون.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
من كاري با بچه هاي هاشمي ندارم اگه تخلف كردن بايد محاكمه بشن، همونطور كه بايد .............. و ....... محاكمه بشن، همانطور كه بايد به پرونده خود شخص اح....... زمان ................. رسيدگي بشه، ما موافق محاكمه متخلفين هستيم اما بيائيم حساب هاشمي رو از فرزندانش جدا كنيم .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
آقا محسن یواش یواش:
خواهشا منطقی باش:
_________________
منتظری که چشمش رنگ زندان ساواک رو دیده و طعم شکنجه هایش رو چشیده بود.....عاقبتش چی شد؟؟؟؟؟

تهمتی درکار نبوده...همه اش واقعیت داشته و داره...منتها کسی صداش درنیومده بود!!

احمدی دلاور هم تنهایی کاری از پیش نخواهد برد""یه دست صدا نداره !!!
_________________________________
اگر احمدی دلاور یه مش....... داره که براش مشکل درست کرده""
ها........ و خا....... هزاران مش...... داشتند که الان اونور آب پسته ! میخورند""
_________________________________
_________________________________
چرا حساب ها....... رو باید از فرزنداش جدا کرد؟؟!!
آیا هزاران کثافت کاری مهدی هاشمی در دانشگاه آزاد و فاکتور های صوری و ..... بدون حمایت باباش بوده؟؟
پس چرا الان کسی دستش بهش نمیرسه؟؟
چرا مامان جونش میره دبی دیدنش؟؟درحالیکه تمام نیروهای امنیتی از این موضوع آگاه بودند...اما کار خاصی صورت نگرفت؟؟؟

آیا با عقل جور درمیاد که لیدری گروهی آشوب طلب توسط فائزه در روز عاشورا بدون حمایت باباش باشه؟؟!!
پس چه کسی اونو آزاد کرد؟؟!!

آیا اگه کسی دیگه جای فائزه می بود....و بهانه ساندویچ می آورد....به جرم تمسخر ماموران....چوب تو آستینش نمیکردن؟؟؟!!!!
_________________________________
نمونه های فرزندان ناخلف...زیاد داشتیم"
چرا ها....... اینگونه نیست؟؟
مگه فرزند آقای محمدی گیلانی و آیت الله مشکینی و آیت الله خزعلی نبود؟؟؟

مگه اعدام نشد؟؟مگه ازش اعلام برائت نکرد؟؟
_________________________________
آقا محسن:
تا مادامی که ها....... زنده باشد""فتنه زنده است"
تا مادامی که بابا زنده باشد....این خاندان هرغلطی که دلشان بخواهد انجام میدهند"
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
ببین !
شما سالهاست که با فرافکنی و هوچیگیری و پرونده سازی، عین این نوشته هات، دارید کسانی که واقعا دلسوز نظام هستند رو گوشه نشین میکنید !
اگر قراره که حساب هاشمی رو از بچه هاش جدا نکرد که کار اشتباهیه، پس داماد فلانی که ............................................ باید ....... بگذریم !
حرف زیاد هست، خیلی دوس داشتم شرایط اینجوری نمیشد اما باعث و بانی این همه تهمت و دروغ شخص رئیس جمهور هست و بس.
دود این اتفاقات به چشم مردم و جوونا میره
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
از شواهد پیداست ما حرف هم رو نمی فهمیم، افکار ما با امثال شما تفاوتش زمین تا آسمونه، بهتره شما براساس تفکرات خودت پیش بری هرچند معتقدم چنین تفکری برای مملکت جز آسیب هیچی نداره، و ما براساس عقاید خودمون، ما اصلاح طلب پایبند به اصولیم اما نه مثل خیلی ها که همه اصول رو زیر پا گذاشتن و فقط ادعای اصول گرائی دارن، ما مرز بندیمون با اصلاح طلبانی که از بدنه نظام خارج شدن و به قول شما رفتن اون ور آب مشخصه، ما زیر پرچم انقلاب اسلامی حرکت میکنیم، یه سری نواقص هست که باید درست بشه، باید همه برگردیم به اصل قانون اساسی به بند بندش، نباید برخورد گزینشی بشه، در فضای حاکم کسی که ادعای اصولگرائی داره از زمین و زمان انتقاد میکنه و آزادانه صحبتهاش پخش میشن و تریبون در اختیارش قرار میگیره اما اگر اصلاح طلبی همین حرفها رو بزنه به جرم اقدام علیه امنیت باید بره زندان، اگر کسی جرمی مرتکب شده باید در دادگاه با حضور وکیل شرکت بکنه، تفهیم اتهام بشه، از خودش دفاع بکنه و اگر محرز شد بره زندان نه بدون محاکمه دستگیر بشه.
به امید داشتن ایرانی آباد، آزاد، به دور از هیاهو و جنجال و به دور از رفتار گزینشی، به امید ایرانی که همون 14 میلیون رای دهنده به کاندیدای ریاست جمهوری حقی در صدا وسیما و رسانه ها داشته باشنو آزادانه از رای خودشون حرف یزنن.
یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
نشد آقا محسن! جواب من این نیست"
برادرمن:
شما در کامنت قبلی خود....حرفهایی زدید""که من ..دقیقا جواب شما رو دادم(از زیرش درنرفتم)!
ولی جنابعالی..همچون سایر فداییان ها......!! سخنان خود را بر پایه بی منطقی بنا کردید"
و مرا متهم به هوچی گری و بی ادب بودن میکنید!!
_________________________________
آقا محسن گل:
حرفهای من...مستدل و واقعی و با مدرک است نه به قول شما: فرافکنی و هوچی گری !!!!

جواب کامنت ها را کوتاه"منطقی میدم"ولی به عکس چنین چیزی رو از مخاطبان نمیبینم"
_________________________________
کامنت قبلم (وکامنتهای دیگر من در این مطلب)رو بخون.....بعدش بهم بگو..کدومش دروغه؟؟!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
اصلاح طلبان پایبند به چه اصولی هستند؟؟؟

اون اصولی که بگن::اگه ما پیروز نشیم...یقین بدونید که تقلب شده؟؟

یه نمونه از کارهای اصلاح طلبان رو بگو که برپایه اصول انقلاب باشه؟
اگه برپایه اصول بود......نتانیاهو می آمد و میگفت:
اصلاح طلبان سربازان اسرائیل در خط مقدم هستند؟؟

اصلاح طلب ها اصولی رو قبول دارند که منافع شون تامین بشه!! و دیگر چیزی را نمیشناسند"

یه مثال برای من بیار که اصلاح طلبان داخلی و مثلا طرفدارنظام ! حدومرز شون رو با اونطرفیا اعلام کرده باشن"
والا ما هرچی دیدیم...وزیر و معاون و نماینده مجلس بعضی ها الان دارن اونور محصول پسته ! میخورند"
_________________________________
آقا محسن:
پسر و دختر بابا:
که سردمدار جریان شما هستند...مگه کسی گفته بالای چشمت ابرو؟؟!!
مگه محاکمه شدند؟؟؟!!!
_________________________________
شما(جریان اصلاح طلب) فقط حرف از مردم میزنید""
عین ه.........!!
دوران ریاست جمهوری اش یادت بیاد آقای منطقی....و بفهمی چه بلایی سر مردم دراومد""
(اونوقت الان میاد..پاشو میندازه رو پاش ..یه چیزایی ........... و میشه سوژه صرفا جهت اطلاع !!
مگه مجبوره ......... بگه؟؟!!

مگه آینده بقیه جوون ها که وقتی شما فریاد تقلب سر دادید...و اونا اومدن توی خیابون..واسه شما مهمه؟؟!!
گول امثال فائزه و شماها رو خوردند""
مگه فائزه پشت شون رو خالی نکرد؟؟!!
مهدی بابا شد سینه سپر حق اونا""""یا الان لندن ..ور دل ملکه الیزابته؟؟!!
وقتی تو مخصمه باشید.....میشن مردم!! ولی اگه در قدرت باشید....همین مردم میشن...یه مشت عوام بدبخت"شهروند درجه 2 و3 !!!!!!!!!!!!
تفکرات جریان اصلاح طلب یعنی این"""کی رو میخواهید گول بزنید؟؟!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
مگر شما علت نداشتن سهمه اون 14 ميليون رو از صدا و سيما و نشريات و سايت ها رو گفتي ؟
بعد هم ما كه ....................................................................... !!!
ماشالا سايت ها و صدا و سيما و نشريات دست خودتونه هر چي به ذهنتون ميرسه، به قيمت تخريب هر كسي كه حتي در تفكر باهاتون مخالفه رو با عنوان مداركش هست به خورد مردم مي ديد ، اشكال نداره اون كه بايد بفهمه كدوم راسته كدوم دروغ، مي فهمه.
ا
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات تخلفات متعدد كه صورت گرفت ! يا اين رو هم قبول نداري ؟
ببين ميگي نتانياهو اينجوري گفت مگر دوره ............ همين صداي آمريكا و بي بي سي از او تعريف و تمجيد نكردن و از اينكه تو روي رهبري ايستاد خوشحال نشدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر همين راديو بي بي سي قبل از انقلاب سخنراني ها و پيام هاي امام راحل رو از فرانسه پخش نميكرد ؟؟؟؟ پس نميشه گفت صرفا چون دشمن از فرد يا جرياني تبليغ يا تمجيد ميكنه دليل خاصي داره !
از رفتن اصلاح طلبها ميگي مگر جناب خاوري بعد از اختلاس تاريخي در اين دولت كريمه نرفت كانادا و از اونجا به ريش مردم نخنديد ؟
بعد من كه گفتم كاري با بچه هاي هاشمي ندارم و حسابش رو جدا ميدونم ؟!
به حافظه ات فشار بيار كي در طول اين سي و اندي سال اينقدر مثل اين چند سال دولت حاج محمود به مردم فشار اومده ؟؟؟؟ شايد شما مرفه بي دردي و سر صف گرفتن يارانه ها نمي ايستي ؟؟؟؟
از بيكاري چيزي شنيدي ؟ از گرسنه خوابيدن خيلي ها چي ؟ حالا هاشمي بد ، خاتمي بد ، احمدي نژاد كه خوبه چرا درست نكرد اوضاع رو ؟ چرا وضع مردم بدتر شد ؟ چرا مردم آرزوي دوران مهندس موسوي رو دارن ؟
چرا ها زياده ولي متاسفانه گوش شنوا نيس !
برادر!
ما كه از كره ماه نيومديم ، اسرائيلي كه نيستيم ، از همين آب و خاكيم ، چرا امثال تو فكر ميكنيد صاحب اين مملكت هستيد ؟ چرا خودتون رو عقل كل ميدونيد ؟ چرا فكر ميكنيد مردم قيم ميخوان ؟ مردم اين مملكت خداوكيلي خيلي صبورن اما امان از روزي كه طاقتشون طاق بشه ، من ميترسم از روزي كه ديگه نشه جمعش كرد !
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
عاقلها وقتی مناظرات این عشقی را با دیگران می بینند می فهمن این بابا هم دقیقا مثل عشقش تو توهمه و بگم بگم راه میندازه بعد با پاچه خواری امثال آقای بیسواد جاعل مدرک فکر میکنه راستی راستی پیغمبره و همه حرفاش سنده!

کدوم سند عشقی!
یک سند بیار رهبری که فصل الخطاب ملته از هتاکی های امثال تو استفاده کرده! اصلا یکجا آقای هاشمی که منصوبش در مقام رییس مجمع تشخیص مصلحته رو با سران فتنه یکی کرده!

توقع داری .......... جونت برای رای جمع کردن و بازی با احساسات مردم در حالی که دور و برش را لشکر ............. گرفتند بگم بگم را بندازه و هاشمی ازش تشکر میکرد!

یک سند از رهبری در انتقاد به شخص هاشمی بیار! فقط خودت تعبیر و تفسیر نکن! ما دربس مخلصیم! می نویسیم و زیرش هم امضا می کنیم!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور هاشمی لطف کن بحثتو با طرفدار اون یکی منحرف به من نکشون ، ضمن اینکه مغز ام پی تری تو در حد درک مواضع واقعی هاشمی نیست ، همچون تویی که منتظری حضرت آقا بیاد علنا بگه هاشمی چی هست و چه .. طی میکنه و از خط و ربط و تحرکات و رفتارش تحلیلی به مخ ت نمیرسه برو با همون امین آلوچه بحث کن که اونم نمیفهمه داستان مضحک محبوبش از چه قراره ..!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ممل جان...چندجا عذرخواهی کردم...اما صراط منتشر نکرده"
برای اینکه بدونی پاچه خوار کیه"مطلب اینجا رو با مطلب (ها...... ماندنی است )مقایسه کن"
ممل جان...ازت معذرت میخوام...چیزی شبیه تهمت بود"حلالم کن"(((آقای پاچه خوار...قبلا بهم درس ادب میداد...میگفت..خوب نیست با سرمایه انقلاب ! همون ها..... اینطور حرف بزنی"
اما کامنت های این بخش چیزی از ادب ندیدم"
افسوس خوردم که داره اینکارو میکنه...چون خیال میکردم...با یه ولایتی طرفم."خوشحال بودم که بهم تذکر داده..اما خودش رعایت نمیکنه!!"پاچه خوار محترم...لااقل کامنت هر مطلب رو کپی نکن..(استفاده از کلمه عشقی هم مطمئن شدم ممل نیست)
ممل جان معذرت میخوام...حلالم کن"
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
آقا محسن گل:
در هر انتخاباتی تخلفاتی مسلما پدید میاد"
ولی همانطور که جنابان سرشانس جریان اصلاح طلب گفتند که اونور آب هستند"اصلا ممکن نیست تخلف 11 میلیونی پدید بیاد!!!
همون یه میلیون اش هم بعیده"مگه تو کدوم جزیره یا قبیله آفریقا میخوان رای بشمرن؟؟
اصلا ممکنه و با عقل جور درمیاد که 11 میلیون رای جابجا بشه؟؟؟
_________________________________
برادر عزیز:
از کسی که قبل از اتمام رای گیری....خودش را پیروز انتخابات میدانست و همسر مکرمه اش ! که بعداز انتخابات..(از تئوری بسیار پیچیده داماد لرستان و عروس آذربایجان استفاده میکنه=و فکر تمام نظریه پردازان عالم را مشغول میکنه !!) چه انتظاری میتوان داشت؟؟
_________________________________
وقتی همه اصلاحات بلند شدند و چندین ماه قبل از انتخابات با سلطنت طلب ...پادشاهی ....منافقین ...و.و.... یکصدا فریاد پیروزی موسوی سرمیدهند"و اگر اینگونه نشد ..پس تقلب شده...چه میتوان کرد؟؟
این همون تفکر اصلاح طلب هست که توی کامنت قبل بهتون گفتم!!
_______________
اونطرفیا کی و درکدوم انتخابات ..دست به دست هم دادند...برای پیروزی یک شخص درانتخابات؟؟
شما گیر دادید که از احمدی دلاور هم در 6 روز غیبت(نه 11 روز) حمایت کردند""
درسته""اما آیا واقعا حمایت بود؟؟
پس چرا احمدی دلاور...در اولین سخنانش که اون قسمتش هم 20:30 نشان داد:
فورا به آنها تاخت....و از علاقه فراتر از دم و دستگاه سیاسی و اداری به ره رهبر انقلاب گفت؟؟؟؟
«در روزهاي اخير عده اي با خيال خام خود به تکاپو افتادند تا رابطه دولت و رهبر عزيز انقلاب را خدشه‌دار جلوه دهند و با جار و جنجال، جدايي و فاصله بين دولت و رهبري را القاء کنند، در حالي که آنان نمي‌دانند که نوع رابطه ما با مقام معظم رهبري فراتر از قالب‌هاي سياسي و اداري است و از جنس محبت، اعتقادي و پدر پسري است.وارد شدن بدخواهان در چنين عرصه اي و القاء چنين شبهاتي حرکتي بي‌نتيجه است و آنها قطعاً چنين آرزويي را به گور خواهند برد و اين راه به روي شياطين بسته است.»

این جواب کوبنده احمدی دلاور بود"که اصوالگرا نماها و اصلاح طلبان و شخص ها....... سرشان را به دیوار زدند""و از این حرف ناراحت"
چون برنامشون به هم ریخته بود"

اما موسوی چه کرد؟؟؟مواضع ها..... چی بود؟؟؟بازم دم احمدی گرم با این سخنان کوبنده""
_________________________________
اصلا حساب ها...... با بچه هاش جدا"ها....... مگه با رهبری تقابل نداشته؟؟

جلسه هیت امنای دانشگاه آزاد رو در تاریخ 7 اسفند 87 ببینید"
مشروح مذاکرات رو بخواند....اونوقت ببینید ها..... دل در گروی ولایت داره یا نه""

رفسنجاني خطاب به رهبر انقلاب(پيش از انتخابات):بي‌شك بخشي از مردم و احزاب و جريانها اين وضع را بيش از اين بر نمي‌تابند و آتش‌فشانهايي كه از درون سينه‌هاي سوزان تغذيه مي‌شوند، در جامعه شكل خواهد گرفت ""(آیا این جمله تهدید به آشوب بعد از انتخابات نیست؟؟)

کدام پیر فتنه گری بود که با بهزاد نبوی صحبت کردند...برای اینکه رهبری رو از صحنه کنار بذارند؟؟؟

اين بخشي از صحبت بهزاد نبوي با شخصي است که نماد سلطنت طلب در ايران است::
ما تکليف اصل ولايت فقيه را روشن کنيم. اين نظام يا ولايت فقيه است يا نظام مردمي؟ يعني چه که بيست و دو ميليون به خاتمي راي بدهند و بعد درنهايت يک شخصي به نام ولي فقيه مسير را مشخص مي‏کند. اين ولايت فقيه را بايد برداشت!!!!!!!!


حضرت آقا ..مگه نفرمودند:
وقتي مي شنيدم كه به رئيس جمهور قانوني دروغگو مي گفتندواقعا دلم شكست"

لااقل به خودتون دروغ نگویید"کی بود که فریاد زد...نامه نوشت که رییس جمهور دروغگو و بنی صدر است؟؟
شما نمیتونید بین این اتفاقات..نکته ای بیابید؟؟؟
_________________________________
از فشار اقتصادی میگی:
ولی به من بفرما:

ایجاد فاصله طبقاتی نتیجه تصمیمات چه کسی بود؟؟
ها...... رف....... در زمان رئيس جمهور بودنش با تصويب قانون منع استخدام کشوري بزرگترين خيانت را به قشر ضعيف و بي پناه کارگر نمود و کارگران را به بردگي کارفرمايان به بهاي فروش کارخانجات دولتي به اقوام و بستگانش فروخت و باعث بي کار شدن بيش از صدها هزار نفر گرديد و اين فاصله طبقاتي که امروز در کشور مي بينيم نتيجه تصميمات اشتباه اونه""
نه مرفهم .نه چیزی از این دولت بهم رسیده(اون چیزی که توی ذهن شماست)
شما یا کسی هستی که پاتو از تهرون اونورتر نذاشتی یا چشماتو روی واقعیات بستی"
سال 88 با وجود مشکلاتی که داشتم...به عشق دکتر"کارهایی نبود که نکردم""با صحنه هایی مواجه شدم...اشکم دراومده بود"
سری به روستاها زدی""و میدونی از نظر کار و خونه اصلا به روستایی شبیه نیستند؟؟!!
شما میگی چرا احمدی کارها رو درست نکرد""مگه میشه فاصله طبقاتی ایجاد شده...و در فقر نگه داشتن مردمی که ازسیاست چیزی نمیدونند..رو زود کمتر کرد؟؟؟؟
احمدی دلاور چیکار باید میکرده...که نکرده؟؟؟
ضد پاچه خوار!
|
Iran, Islamic Republic of
آقای م. (من رو از آوردن اون عنوان معذور کن)! شما یک اسم درست انتخاب کن! بعد پیام هات را شاید خوندم! هرچند پاسخ دادن به عناصر انگلیس برام خیلی هم مهم نیست!

اما امین! پسر گل! مطالب هاشمی ماندنی است رو هم دیده بودم! اصلا بخشی از نوشته های اون کامنت هم نظر من بود! باهوش هستی اما بازم داری گ... (گل!) میزنی عششقی! نزدیک شدی! هرچند بازم عوضی گرفتی اما چه باور کنی یا نکنی مشکل عوضی گرفتنت در حد اختلاف بین جنس مذکر و مونثه! اختلاف من با نویسنده پاسخ اون کامنت در اینه که این همه ادب در برابر کسی که ذره ای ادب نداره و به کسانی که نزدیک به سه برابر عمر این ....... به نظام خدمت کرده اند هتاکی میکنه اصلا لازم نیست مودب باشی! باید مثل خودش باهاش حرف زد! مگه این تز امثال شما نیست! این هم یک سوزن عوض اون همه جوالدوز! اما علی آقا متاسفانه حیلی! رئوف تشریف دارند!!!!!!

حالا راحت باش و بگو:

این افتضاح آقازاده شما در سفر با ملکه مادرخانم به هتل وارویک رو چطور توجیه می کتی! اصلا از این به بعد یکی یکی می پرسم! تا فرافکنی شما جماعت هتاک تازه بدوران رسیده نخ نماتر بشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور ها ...... قرقره میکنی بدبخت ! بهت حق میدم از کامنتای م دردت بگیره ! اصولا خودم هم حدس میزنم کامنتام کشنده هر چی منحرفه بیچاره چی بهت رسیده از ها ..... بهت که داری اینقدر از پارچه یزدی استفاده میکنی در حمایت ازش !!
مخت ارور داده !! بی عقل آخه میشه یه شخصی مثل من که حالم از عناصری که براساس میل و سیاستهای انگلیس و آمریکا در کشور تشتت ایجاد میکنن بهم میخوره مزدور انگلیسه و همچون توی پسته خوری که در ابراز ارادت به خاندان ملوکانه خودتو به حد یک مورچه حقیر کردی ضد انگلیسی ؟
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
آدم با شخصیت طرفدار ها ....... !!! منظور تو از پاچه خور ، پاچه خوری ها ...... هست یا پاچه گوسفند ؟؟
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
م.
نزاکتت هم در حد پادوهای جاسوسیه که وقتی فضاحت هاشون رو میشه به در و دیوار می کوبند! فعلا نوبت گنده تراته! سر وقت شما هم میان ببرنت خاطرات بچگی ات رو برات زنده کنند! همینقدر فعلا بسه! البته حیف وقت که تلف مزدورهایی مثل تو بشه! اینقدر هم برای این بود که فکر نکنی اگر چهارتا بچه را با چهل تا اسم گذاشتی سر کار تا ماهیت پلیدت را نشناسن فکر نکنی این مملکت کلا بی صاحبه!
هاشمی و احمدی نژاد هردو از خدمتگزاران سرمایه های نظام ما هستند! اشتباه هم کم نکردند! به قول آقای علم الهدی کل جریانات سیاسی با حماسه 9 دی رفوزه شدند! چرا که ولایت به تنهایی برای دفاع از شئون جامعه به عرصه آمد! اما تاریخ به ما درس میده و مطمئن باش دیگه به شما اراذل و اوباش پادوی انگلیس که یکروز وسط دعوا بانک آتیش می زدید و یک روزه دیگه کارتون بزرگنمایی و سقوط نشان دادن بعضی اشکالات کشوره از سیاست نخ نمای سیاه نمایی و تفرقه بنداز و حکومت کن استفاده کنید!

بنده با تمام وجود به و پشت سر رهبری فرزانه هم به آقای هاشمی و هم آقای احمدی نژاد احترام می گذارم اما مثل آدم های وقیحی نظیر شما ریزه خوار انگلیس نمیشم!

ظاهرا هنوز سوزش جریان باغ قلهک با این پمادهای سوختگی موجود مرتفع نشده! لااقل آب بریز!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۷
معلومه ایمان ادم به تعداد رکعت های نماز و مقام و تعداد افراد دور ورش نیست بلکه حتی اندک ارادت و وفاداری به ولایت فقیه و اسلام از هرچیزی بهتر است و چه بسیار چپ و راست های گردن کلفتی که دشمن انقلاب و ایران نشده اند.
فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۵
۱۱
سکوت تمام رسانه ها در خصوص خاندان هاشمی خیانتی نابخشیدنیست به ملت ایران وبخصوص خانواده شهدا است . از صراط متشکریم .
امیدوارم کلیه رسانها مطالبات ملت را در باره خاندان هاشمی هم صدا بشن .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
خدا کنه که این کار صراط....احترام به حقوق مردم و رسالتش باشه"""نه چیز دیگه*
_________________________________
دیر یا زود ....................................................
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
دیر یا زود دست خیلی از مدعان عدالت و مبارزه با فساد رو میشه!!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۹
ضعف قوه قضائیه در عدم توانئ برخورد با فائزه هاشمی باعث این خواهد شد که
استقلال قوه قضاییه رسم لطمه ببیند
در آینده مردم خود اقدام کنند
همانطور که قوه قضاییه در مقابل فحاشی و بی ادبی فائزه سکوت کرد تا کسی دیگر ...................................................
.......................................
قوه قضاییه رعد برق های دارد ولی بارون هرگز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مگر اعتباری هم دارد این قوه قضاییه بعد از کشتار 88 و تجاوز کهریزک و 3 میلیارد دلار و هاله سحابی و ندا آقا سلطان و ...
دولت حق (k-1)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۶
۱۰
خاندان اقای ه................... که ید طولایی در حرکت بر ضد نظام و رهبری عزیز دارند و کاش روزی برسه که اقای اژه ای و امثالهم تا حدودی خط قرمز ها رو بشکنند و به این خاندان قدرت و ثروت نهیبی بزنند هر چند فعلا حمله به روزنامه ی ایران و جلب چند خبرنگار ساده در اولویت کار اقایان قرار داره حال باید از این عالیجنابان پرسید اقای مهدی هاشمی که رسما اعلام کرد پدرم در صورت امدن در راس کار اختیارات رهبری را کاهش خواهد داد برای نظام خطرناک تره و یا عوامل و خبرنگاران بی دفاع روزنامه ی ایران؟ از دادگاه این خانم هم 120 روز می گذره و هیچکس پاسخگو نیست و صحت فرمایش ....... که گفته قوه قضاییه خط قرمز ندارد دقیقا در همینجا مشخص میشه و اگر ما گفته ی ایشون رو تکذیب کردیم و موجبات ناراحتی اشخاص خدوم! و بابصیرت رو فراهم نمودیم صمیمانه پوزش می طلبیم و امیدواریم اقایان از اشتباهات ما قشر منحرف بگذرند و ما رو حلال بفرمایند!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
کاش همه خط قرمزها را بشکنند!
دولت حق (k-1)
|
Iran, Islamic Republic of
اقای علی تصاویر دستگیری خبرنگاران ایران رو سیاحت کن تا متوجه دلیل خط قرمز بشی.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
بابا یک بار و فقط همین یک بار به لانه مورچه های انحراف آب ریختند! شما جوالدوزکارها ضرری نداره یکبار هم تحمل سوزن را داشته باشید!
دولت حق (k-1)
|
Iran, Islamic Republic of
اقا علی اولا بد نیست شعور و ادب رو هم چاشنی نظراتت کنی ثانیا اگر مدرکی هست منتشر کنند در غیر اینصورت سکوت برشون واجبه.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
جناب کیوان
در لفظ مورچه های انحراف اصلا قصد جسارت به شما نبود. اعتراف می کنم بند آخر جمله شما را نخواندم!
طرف صحبت بنده منحرفینیه که از رییس جمهور برای مقاصد پلیدشون خرج می کنند و فضاحت های خ فاطمی، مجتمع کیش، جعل مدرک، مجله خاتون، اقامت در هتل وارویک و ... را به بار میآورند و در کمال تعجب رییس جمهور هم یا سکوت می کنه یا دفاع و بدبختانه اخیرا حمله به منتقدین!
شما یک هوادار بسیار محترم دولت هستید و این علاقه مندی هم حق شماست! بازهم ببخشید! اما حکایت آن مورچه های انحراف سرجای خودش هست!
دولت حق (k-1)
|
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا علی جان منظور من هم دقیقا همون اشخاص بود نه خودم رییس جمهور در دیدار با حامیانش گفت: «اگر مدرکی هست ارائه کنند و اگر نیست چرا قوه قضاییه پیگیری نمی کنه؟»

فکر می کنم همین یک جمله برای شما کافی باشه.
اقاي دل
|
Iran, Islamic Republic of
ساده نباشيد....همه در برابر قانون يكسانند..بجز....هر كي رييس جمهور شده و ...هركي رييس محلس شده و ....هركي وزير شده و...هركي نماينده ي محلس شده و هركي معاون وزير شده و هركي استاندار شده و هركي ...امام جمعه شده و هركي شهر دار شده و هركي بخشدار شده و هركي رييس پاسگاه شده و هركي قاضي شده و هركي مدير كل شده هركي پارتي داره و هركي پول داره....الباقي بجز يه عده كه فاميلاي افراد مذكورند در برابر قانون يكسانند

واي به حال قانون و قانون گذار و مجري قانون و دستگاه قضايي كه زورش فقط به چند تا آفتابه دزد و جوجه معتاد و .....برسه...به گفته ي نوراني امام حسين و علي الاسلام ..السلام
علی
|
Iran, Islamic Republic of
کیوان!
اگر تو در حمایت از مفسدین مالی و جاعلین مدرک و خائنین فرهنگی خاتون نویس با ادب من مشکل پیدا کردی من عذرخواهی ام را پس می گیرم! مورچه های بدترکیب انحراف لایق بدتر از اینها هستند
دولت حق (k-1)
|
Iran, Islamic Republic of
علی اقا تهمت زدن بدون داشتن مدرک شیوه ی مرسوم فتنه گران بود پس پیوندتان مبارک.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
کیوان! سلام!

بیدار شو بابا!
میگم نشریه خاتون....!خاتون.....! خودش یک لشکر مدرکه!

عکس آقازاده محمود در کنار همسر و مادرررررزنش! جهت عزیمت به هتل وارویک در تمام سایت ها هست! خودش مدرکه!

مصاحبه اخیر جناب مشاور مطبوعاتی با روزنامه اعتماد با تایید همه آنچه فتنه گران گفتند! خودش مدرکه!

داستان دکتر جعلی بودن مفسد اول پرونده خیابان فاطمی با نظر رسمی وزارت علوم خودش مدرکه!

قرار مجرمیت معاون رییس بانک مرکزی و داستان اشتغال بستگان ایشان که رسما از تریبون مجلس اعلام شد خودش مدرکه!

قهر 11 روزه عشق امین آقا و دستور عتاب آلود رهبری برای بازگشت وزیر اطلاعات خودش مدرکه!

مگه منطقه اتون برف آموده که داری ادای کبک را در میاری اخوی!

ظاهرا با حمایت شما از جوانفکر و بیاناتش که کاملا هم راستا با قلم فروشان فتنه سبز بوده، شما قصد داری به عقد فتنه گران سبز لجنی در بیای! ما که جسارتا از ترکیب این حضرات بیزاریم!
دولت حق (k-1)
|
Iran, Islamic Republic of
علی جان اطلاعات شما کمه و این اظهار نظر ها هم به همین دلیله مثلا در رابطه با مدرک رحیمی یک نماینده ی مجلس محکوم شد و بقیه ی موارد هم همینگونه هستند.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
"علی جان اطلاعات شما کمه" همین!!!!!!
این ته استدلالت بود!؟مدیر کل استخبارات!
آقا متشکر! من به طرز افتضاحی قانع شدم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۹
در گزارش ذکر شده این رفتار بهرمانیها سابقه داره و مردم به آن عادت دارند!!! مگر مملکت قانون نداره؟ مگر قانون برای همه یکسان نیست؟ مردم به چه چیزی عادت دارند؟ مگر دختر هاشمی کیه؟ مردم نه تنها عادت به خلافکاریهای این خانواده ندارند بلکه در اذهان عموم بسیار بد سابقه اند .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
دختر هاشمی کیه؟؟!!

دختر هاشمی همونیه که جلوی دوربین سیما....دعوت به آشوب میکند...بدون هیچ ترسی"""چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون باباش ها.........رف......... هست!!

دختر هاشمی همونیه که با دلیل موجه ساندویچ ! تبرئه میشه"چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون باباش ها.........رف........... هست!!

دختر هاشمی همونیه که گفت: مملکت رو اراذل واوباش اداره میکنند"
چرا اینقدر شجاعه و کسی نمیگه بالای چشمت ابرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون باباش ها.........رف........... هست!!

دختر هاشمی همونیه که 4 ماه ق.ق رو گذاشته سرکار"
چرا کسی بهش اخم نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چون باباش ها...........رف........... هست!!
________________________________
از همچین پدری....چنین فرزندانی بعید نبوده و نیست"
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
راستی مگر ابوی شما آقا امین! با چه نونی بزرگتان کرده که اینطور بی ادب بار اومدی؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
پاچه خوار گرامی !:
اگه طرفدار حق بودی......میفهمیدی که در کامنتم ..جز واقعیت چیزی نگفتم""

گفتن حق و فریاد علیه ظالم رو بی ادبی میخوانی؟
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
این همه دختر ها.............. دختر ها.......... کردی راجع به آقازاده محمود و ......... رفیق اسرائیلیها هم بنویس! راستی گفتی هتل وارویک برای دفاع از مسلمین عالم حلوا خیر می کردند؟؟؟؟
این ........ شما چرا بررسی نکرد این آقازاده و لشکرش با پول بیت المال چرا اونجا بیت الحال راه انداختند؟
چون باباش ...........ه؟
فروزان
|
Iran, Islamic Republic of
من اول فکر می کردم که اسحاق و پاچه خوار دو تا دروغگوی معمولی هستن ولی حالا می فهمم که دو تا بهتان بزن حرفه ای هستن.
بگم نگم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۳
بگم ... نگم ، همه دم از قانون میزنند از رئیس تشخیص مصلحت گرفته تا رئیس جمهور و ... هر کسی نگاه خاص خود را دارند ، اگر منصوبین آنها در هر پست و مقامی که هستند خطا و جرمی را مرتکب شوند لابی ها برای تخفیف و تبرئه شروع میشود تا جایی که خط قرمز آنها می شوند ، ولی بدبخت مردمی که کوچکترین تخلف را با شدید ترین وجهی باید جواب گو بشوند ، این هم از دو عدالت پیشه ما ؟
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۸
حالا ببینیم دو سال دیگه رو وقتی خاندان و دوستان رییس جمهور فعلی باید برای کارهایی که کردن برن دادگاه جواب بدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
بگذار اول این خانم ............ بره دادگاه، بعد فکر بقیه باش!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۶
۴
اینم عدالت
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
صراط:
« دختربابا و پسربابا و اون یکی پسربابا و دختر عمه بابا و راننده بابا و سوسکهای زیر زمین خونه بابا و با و با و بابا بابا با و .. همه عادت کردند که هر کاری دلشان می خواهد بکنند و کسی کاری به کارشان نداشته باشد چون هنوز بابا زنده ست! »
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
صراط جان بنده یک سری ........ های دیگه را هم که اتفاقا معرف حضور این امین اقا هستند و اصلا بدلیل عاشقی با بعضی ها نتنها چندشش نمیشه بلکه دوستشون هم داره را معرفی کردم! کاش مطلب من را سانسور نمی کردی!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۲۰
۶
قدرت تان را با محاکمه امثال فائزه نشان دهید نه با محاکمه بی پناهان و ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
اون بی پناهان باید فکر اینجاش هم میکردند((هم نوایی با فائزه...دردسر هم داره))""
فائزه که پشت شون واینستاد""گفت رفتم ساندویچ بخورم"
چه دلیل از این موجه تر؟؟؟؟؟!!!!!!
ولی اگه یکی دیگه این حرفو میزد.....به جرم تمسخر ماموران"چوب تو آستینش میکردن!!!!
___________________________
بی پناهان.....باید فکرشو میکردن...که باباشون.. ها.........رف......... نیست !!
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
کسی که خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه و خود کرده را تدبیر نیست ؟ چه مش........ ، چه مهدی ها...... ، چه جو....... ، چه فا...... ، چه ... روی یک فرد و یک خانواده زوم نکنید ، مملکت مال همه است وهمه باید تابع وتمکین از قانون کنند وبا مجرم ومتخلف درهر لباس و جایگاه باید برخورد بشه ، نه با یه تعداد مردم عادی !
سید عادل میراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۳
۶
باید حجت را تمام وبعد عدالت را اجرا کرد این خود جذب حداکثری و دفع حداقلی است خدا ما را جزو صابران قرار دهد
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۵
۴
همه سر و ته یک کرباسن این وسط ملت داره میسوزن با این وضعیت اقتصاد و خفقان و شست وشوی مغزی به وسیله مذهب.... واقعا تهو اور هستش
یداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱۵
۶
اون اوایل شنیده بودم که پسرهاشمی از طرف دانشگاه آزاد جهت ماموریت کاری به انگلستان رفته...
راستی روزی چندتومن بابت حق ماموریت داره میگیره...
ماموریتش چند سال طول میکشه...
پول ماموریتش رو آقای جاسبی میده...
یکی ازاین ماموریتهاماروهم بفرستید...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
سوال اول: بووووووووووووووووووووق تومن !!

سوال دوم: هر وقت یه قاضی عادل پیدا شد که ایشونو تبرئه کنه !!

سوال سوم: نه" پدر کارگر..دانشجوها این پول رو پرداخت میکنه !!

پیشنهاد آخر: نمیشه.....چون بابای شما" ها......رف....... نیست !!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
راستی پاچه خوار بوق زن!
مسئول پخش بوق برای مدیرعامل فراری بانک ملی و پرونده کیش و پرونده خیابان فاطمی هم تو هستی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
اینجاست که ممل به یاری مهدی می شتابد"
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
امین میگم مهدی ................ !! اونم یکی هست مثل باباش و اح ...... دیگه
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
امین عشقی! باور کن بد زدی خاکی! عوضی گرفتی بابا! من از این مملک هم که میگه همه مملکت دزدند هم اصلا خوشم نمیاد! اونم یکی لنگه تو! حالا برعکس!
ضدپاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
راستی عشقی! یک مطلب برات گذاشتم زیر همون هاشمی ماندنی است! نمیدونم صراط میگذارتش یانه! ولی خواستم تاکید کنم خواستی یه چندتا فحشم از همینا که بلدی و میگی! گربه نره! روباه مکار! و ... اینا به طرف مناظرهات هم بده! نگران نباش! گناهش پای من!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۹
۱۲
دادگاه مشایی دادگاه جوانفکر دادگاه بقایی دادگاه بزرگرترین اختلاس ایران که در دولت بی حساب وکتاب انجام شد پس آنها چی شد؟
اگر این اتفاقها در زمان خاتمی می افتاد شما چه می کردید...لابد تا حالا آن سید مظلوم را که بهترین دوران ایران در زمان ریاست جمهوری اوبود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
برفرض که مش..... با اختلاس در ارتباط باشه (که برای من مهم نیست باشه یا نباشه):
یکی باید به این مش..... میفهموند که اگه میخوای اختلاس کنی.....باید از تجربه مهدی هاشمی و کرباسچی کمک میگرفتی !!!
محال بود که گیر بیفتی !!!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
چرا .............. (بخون گلکاری) های دور و بری عشقت اصلا مهم نیست؟؟؟؟؟
مگه ضعف باصره داری نمی بینی دلاورت داره واسه حمایت از این منحرف کل نظام را هزینه می کنه! اونوقت تو میگی مهم نیست! بابا بی خیال ( خ... ت (بخون خشونت!!!) هم حدی داره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۷
۱۸
مشکل اصلی شماها با اقای هاشمی است فرزندان ایشان را بهانه قرار دادید تا به خود ایشان حمله کنید وتخریب. البته بنده اعتقاد ندارم که اقای هاشمی معصوم است .مثل بعضی ها که شما ها به انان لباس عصمت پوشاندید؟!و هر کس به انان بگوید بالای چشمتان ابروست. میشوند خائن .جاسوس . کافر. ضدانقلاب.ودهها تهمت واتهام دیگر ؟!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست عزیزمان 1- ما مکلف به ادای تکلیف هستیم اگر احمد هم در مقابل نظام بایستد با او برخورد نمایید(امام خمینی) 2- پیرو ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد
3- کارکرد عملی ولایت فقیه چیزی جز این نیست که سرعتمان را با رهبری تنظیم کنیم احمدی نژاد هاشمی ویا هرکسی دیگر مادامی که در مسیر اسلام وقران بودند پابرجا هستند کمترین انحراف آنهاراهم از جاده خارج می کند مطالعه در تاریخ 45 ساله انقلاب از 15 خرداد 42 تابه حال وهمچنین تاریخ اسلام همه چیز رابرایمان روشن می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
آقای مکلف شما عقل هم داری فکر کردن هم بلدی
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۴
۱
لذتی که از دیدن علامت تعجب .......................................................... به من دست داد قابل وصف نیست!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
نمیدونی چه حسی بهم منتقل شد"
بقول یوسف اصلا قابل وصف نیست"
البته انتظار ما هم از سردبیر یه دونه ..نمونه جز این نیست"(ادامه دار باشه )!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
تو کلا تو توهمی! تبریک میگم شریک پیدا کردی امین آقای عشقی
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۹
۴
................خاندان ............. که به اسم دین پدر ایران و ایرانی را دراوردند و اسم اسلام را هم خراب کردند.
مهدي از مشهد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۸
۷
سلام عليكم
همانطور كه دوست وبرادر گرامي اقا امين زنده به عشق احمدي دلاور
اشاره كرد. هيچ نهادي توانايي كشاندن اين اقازاده ها وخانم زاده هاي فاسد را به دادگاه نداره.واين منابع فساد و خيانت .به راحتي هرچه تمام تر وبا بي خيالي دستگاه بي ليا قت قضا مشغول فتنه گري هستند
در واقع دستگاه .......................... قضا
.............. رو فقط براي دولت خدمتگذار خوب بلده.اما براي فتنه گران ومتجاوزان به نواميس.و ...هيچ عزم واراده ايي مشاهده نميشه
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
البته باید دید اونهایی که چنین افاضاتی در مورد دستگاه قضا می کنند! چرا وقتی نوبت به خودشون میرسه قشون اراذل و اوباش رو تو روزنامه میارن و برای کم فکرهاشون توصیه از بالا میشه!

خط قرمز و فساد و خیانت اگر بده از بانیان پرونده خیابان فاطمی و فساد اخیر بانکی و جاعلین مدرک و مجتمع کیش و ... مضحک ترینش اقامت لشکر خانوادگی تو نیویورک هم که داعیه مبارزه با فساد دارند و حالا شدند مصداق نمک گندیده! بدتره!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
آقا مهدی:
این ...........همون ممل جون خودمونه!!!
آقا ممل اینکارا رو نکن"
عیبه...زشته!!
_________________________________
توی تمام کامنت هایی که در طول عمر صراط گذاشته شده....هیچکس دقیقا مثل شما فکر نمیکنه......ولی شما دوست داری خودتو زیاد نشون بدی""
و بگی: بعلـــــــــــــــــــه! همه اینطوری (مثل من) فکر میکنند"
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کشف شما هم مثل بگم بگم های عشقت از بیخ و بن غلطه! من از این مملک که هیچ کدام از سرمایه های انسانی نظام را قبول نداره هم اصلا خوشم نمیاد! باور کن تو برام خیلی قابل تحمل تری تا اون!
حالا آب بریز اونجات که سوخته!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.

ممل جان...ایمیل علی از تنکابن رو کنم؟؟
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
آقای ضد پاچه خوار ، من بقول شما مملک !! منتظر نبودم که شما یا هر شخص دیگه از من خوشش بیاد !! خوشت نمیاد آب یخ بدم خدمتتون !
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
مملک شما پماد سوختگی هات رو مصرف کن آب یخ پیشکش! من از هیچ کدو م از مزدورهای انگلیس خوشم نمیاد! تو که فعلا پادویی!

امین آقای عشقی (این عشقی بد نیست ها! میزاده عشقی پاک ترین مبارز شهید راه آزادی در قیام مشروطه بود!)

این ایمیل رو بی زحمت رو کن! منم از این یارو خیلی بدم میاد! البته میگه واسم مهم نیست! ولی ظاهرا بدجوری سوختگی داره!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور ها .... یجوری حرف میزنی که احساس میکنم بچگی هات خوردی به تورم که الان میخوای در تلافی ........... لقب انگلیسی بودن بهم بدی !!
متنفر از پاچه خوارهای انگلیس
|
Iran, Islamic Republic of
م. پر از خاطرات بچگی!
میگم نفرت انگیزی میگی نه! تربیتت هم انگلیسیه! تعوع آور و فاسدنگر!
ببخشید بازهم یک گوشه دیگه از چهره پر از سوتی ات رو نمایش دادم پادوی فتنه گران اصلی! دلم واسه امثال امین می سوزه از مثل تویی که اصلا حلال و حروم سرشون نمیشه!!! حلالیت میخوان!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور ها....... جون سر کلاس پسته خوری بهت نگفتن خیلی تهوع آوری ؟ یا گفتن تعوع آور ؟
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
پاچه خور ه ا ش ی جون امین با تو فرق داره اون یه سر فتنه رو خوب شناخته اما امیدوارم در آینده سر دیگه فتنه رو هم که از نوچه های فتنه اصلی هست رو بشناسه ... فرق اون در اینه که هنوز فکر میکنه اح ...... شخص ولایتمداری هست و واقعا با مغز اصلی فتنه دشمن !! ، در حالی که نمیدونه ... گ زرد برادر ..... اله !!
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۲۰
۶
عدالت واقعی یعنی امثال ف.............. هاشمی محاکمه شوند نه چهار تا بچه اسکول که تو جریان 88 چهار تا شیشه شکستند ...

واقعا این بی عدالتی ها است که مردم را نسبت به نظام دلسرد می کند ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
اسکول هفت پشتته
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ، نمی دونستم اسمتون رو که صدا کنیم ، بهتون بر می خوره !
خوب بگید چی صداتون کنیم ؟
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
کسی را برای ساندویچ خوردن محاکمه نمی کنند ! مگر درماه مبارک رمضان و آنهم در وقت روزه داری و در ملاع عام ؟ ولی برای کسی که شیشه شکسته و نا امنی ایجاد کرده حتما دادگاه تشکیل میدهند و با او برخورد میشود ، حتی با عوامل فتنه و جریان انحرافی و خارج ارتباط نداشته باشد !
ناشناس
|
Sweden
|
۰۳:۱۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۹
۸
دوست عزیز من قبلا هم این کامنت رو گذاشتم که تائید نکردی.
من موندم والله. همین شماها بودید که توی روزهای دهه هفتاد که ملت فریاد میزدند یکی جلوی هاشمی (اون موقع رفسنجانی میگفتند) و فرزندانش رو بگیره، ما رو مجبور میکردین سر صف مدرسه براش شعار بدیم و توی نماز جمعه ها حنجره پاره میکردید که "هاشمی هاشمی تو نور چشم مایی"! حالا همون هاشمی رو چماق کردید میزنید توی سر خودمون؟! اگر اون روز کسی میگفت بالای چشم هاشمی ها ابروست شماها دودمانش رو به باد میدادین حالا به اسم کوچیک صداش میزنید؟! مگر اون روزها نابینا بودین و دزدیها رو نمیدیدین؟! کلا شما البته فقط وقتی میبینید که به نفعتون باشه در غیر اینصورت از کور مادر زاد هم کورترین و از کر مادرزاد ناشنواتر.
بابا انصافتون رو شکر!
ولی حرف ما از همون روز تا حالا یکیه. از دادگاهی شدن هاشمی و بچه هاش هم ما بیشتر از شما استقبال میکنیم. ولی اگر دزد میگیرید لطفا همه رو بگیرید. میگیری که منظورم چیه؟ اخه اون بالا نوشتی "ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم" ولی انگار بسته ای بد جور هم بسته ای!
ضد پاچه خوار
|
Sweden
احسنت دادا!

کاش " در شهر هرآنکه هست گیرند"
نوید
|
Sweden
ملاک ؛ حال افراده
ضد پاچه خوار
|
Sweden
بدبختی اینه که دیگه حالمون هم از حال رفقای عدالت گسترتون که هرکدومشون قد برج میلاد الان پرونده فساد و فضاحت دارند بدجوری بهم میخوره! اصلا ....... شدیم ظاهرا!!!!
NASSER1374@GMAIL.COM
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۷
۷
باسلام
به جاي تحصن و اعتراض به آن سفارت لعنتي بايد در مقابل ساختمان قوه قضاييه تحصن و اعتراض نمود كه چرا با امثال اين آقا زاده ها هيچ كار ي ندارند بخدا قسم كه جهموري اسلامي نه با جنگ گرم و نه با جنگ و هجوم فرهنگي از ماهواره تا اينترنت با هيچ كدام شكست نخواهد خورد اما مطمئن باشيم كه مدارا با فساد و عدم برخورد با آقا زاده ها و اربابان قدرت اگر به همين منوال ادامه پيدا كند اعتماد مردم را از بين خواهد برد و ميشود آنچه كه نبايد بشود.
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۸
بايد خود مردم دست به كار شوند واز انقلابشان حفاظت كنند مانند مردم مصر شمارش معكوس آغاز شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱۸
۷
تاجر ورشکسته برگرد به باغ پسته
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
هرچی میگیم...انگار نه انگار !!
____________________________
یه ضرب المثل هست که میگه:

« آدم به گبه ، حيوان به لافند »

« آدم حرف سرش ميشود ، حيوان فقط طناب و افسار »
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
اگر قرار به افسار کردن باشه! بعضی ها با نشون دادن ادب و تربیتشون سر صفند!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ممل جان یا همون پاچه خوار گرامی !:

بی ادبی شرف داره به نفاق و دورویی و بی حیایی"
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
عجب گرفتاری شدیما !!! آقای ضد پاچه خوار شما خودت روشن کن این امین آقارو
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
عشقی!

بد بده! هیچ بدی هم بر بد دیگر شرف نداره! لازم نیست برای اینکه ترشحات دوگوله مغزت رو در کشف نفاق و دورویی که اکثرش هم توهماته با بی ادبی بیان کنی! مودب حرف بزنی و لیچار نگی مزه نمیده!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
روشن شد انشالله!
فروزان
|
Iran, Islamic Republic of
جناب " ضد پاچه خوار "

با خواندن کامنتهای شما ، ادب آموختم!!

ادب از که آموختی ، از .....
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۴
۴
به همه اونهایی که در مورد این موضوع نظر داده اند وبه همه اونهایی که در این رابطه مورد خطاب واقع شدند دلسوزانه میگم حواستان به قیامت باشه همه اینها بوی نفس پرستی وعدم مراقبت از نفس رو میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۳
چه بسا گناهکاری رنجور به امید ولایت در ان دنیا شفیعی بیابد و چه بسیار غولان چپ و راستی که شفیع انها در اخرت شیطان باشد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۵
۴
به نظر می رسد . ارتباطی بین اختلاس 3000 میلیاردی ؛ و ف....... خانم دختر چراغ روشن کن ؛؛؛ مثل دختران سنوات پیشین در این مملکت و دیگر ممالک دنیا باشد . که هر وقت مسولین قوه قضاییه در خصوص این پرونده در به نزدیک شده مجازات دزدان سخنی می گویند ؛؛ یه مرتبه موضوع علت عدم محاکمه ............... هم شعله ور می شود .
آقا جان بعضی افراد قدرت یزیدی پیدا کرده اند ؛ هر کاری که انجام بدهند و هر حرفی را بزنند عین ثوابه ؛؛ این افراد را هیچ دستگاهی قادر به محاکمه شان نیست مگر روزی از اسب سقوط کنند یا با ماشین تصادف کنند یا بر اثر پر خوری از بین بروند ؛
چرا خودتان را اذیت می کنید و به هم بد و بیراه می گویید .
در تمام عمر اسلام عزیز به جز در زمان امام علی آنهم چند مورد کی خواندید یا شنیدید آقا زاده یا خانم زاده ای را به علت کجروی ؛ انحراف ؛ دزدی ؛ بد اخلاقی سیاسی و اخلاقی و اجتماعی و .......... مجازات کنند
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۸
۱۵
بیکارتر از "امین زنده به عشق احمدی دلاور" تو مملکت نیست
حالا هرچی ....
ولش کن راحت باش
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
آخه ایشون به اسم هاشمی آلرژی داره این مطلب رو ایشون کنتراتی ورداشته !!!! این عرصه عرصه اونه احتمالا بفرستنش سراغ میتی توی لندن که بخوره میتی رو
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۱۹
هاشمی دلاور از همه به رهبر ارادتمند تره حالا وقت باقی است یک سال و نیم دیگه که این دوره ریاست جمهوری تمام بشه بر همه ثابت میشه . هر چند تا الان برای خیلی ها ثابت شده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
هاشمی دلاور ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

غش غش غش غش غش غش !
_________
به قیافش نمیاد !
=========================
لعنت به هرچي آدم منافق دورو است که همه چيز را بنام مصلحت ميزند !!!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
و سه برابر لعنت بر هرکی که به اسم عشق پاچه خواری می کنه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
اوخــــــــــــــــــی!!

ممل جون مگه تو اون آدم منافق که همه چیز رو به نام مصلحت میزند..میشناسی؟؟
چرا ناراحت میشی برادر مثلا ولایتمدار؟؟!!
_________________________________

ممل جان" مرد بودن دست خود آدم نیست""ولی مرد ماندن که دست خودمونه!!!

امیدوارم....رویه استفاده از اسامی مسخره رو تغییر بدی!
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
امین آقا هر کی ادبیاتش شبیه من باشه یعنی منم ؟
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
و ضمنا نه برابر لعنت بر آدم .........!!!
که هرچی میگم اینی که تو میگی نیستم حالیش نمیشه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
عوضی هم نگرفتم....به غیر از اون ایمیل چندجا..بد سوتی دادی"
کاشکی صراط تو رو لو میداد!

ممل جان.....ایمیل رو بذارم؟؟
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
خیر امواتت! خداییش این ایمیل رو بذار! بد فضولی ما هم گل کرد!!!‍!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۶
خفت از این بیشتر ....بری تو میدون شهر بین صد تا نامحرم جیغ کشیدن و ....
خفت از این بیشتر که برای مظلوم نمایی خودزنی کنی اونم از نوع حراج شرافت ( بیایید به من فحش بدید فیلم بگیرید اکران جهانی کنید تا ثابت کنم منم اره !!!!
خفیف تر از این هم میشن چون نفرین خیلی ها دنبالشونه ....
فلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۵
۳
باسلام ، تا زمانی که قوه قصائیه تصمیم به اجرای عدالت نگیرد وضع همین است که جامعه محل جولان وعربده کشیدن بی تقوایانی امثال بعضی از .......... است .
م.ا.ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۷
۲
-سلام
من یه چیز مهم فهمیدم
بعضی از افراد با چند نام متفاوت کامنت می گذارند
بهشان بگویید نگذارند

============================================
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ممل+غلام (جا.....)+ضد ولایت فقیه (یه چندوقته نیستش)+جن+بصیرت! +هوشنگ جون ! +ناشناس +جدیدا (پاچه خوار محترم !)
_________________________________
چیکار میشه کرد.....بذار حال کنه"
بجای اینکه مدعی ولایت باشه""بیاد با حرف ومنطق حرف بزنه"
به اندازه کافی ولایتمدارها..کثیر هستند"
لازم به زیاد نشون دادن نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!
مـهـدی اسـحاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۵
۲۰
درود بر هاشمی دلاور

آهای آقایونی که سیاست خارجی حالیتون نیست ، بدونید که تنها کسی که با پادشاه عربستان سعودی روابط ویژه ای داره ، حضرت آیت الله رفسنجانی است و تنها ایشان است که قادر است گره روابط ایران با پادشاهی سعودی را باز کند.

دست از نفهمی بردارین.

درود بر هاشمی رفسنجانی.
لاله
|
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت "اسحاق جون " که این قدر سیاست خارجی بلدی!!!

یه چند واحد درس سیاست خارجی برای ما بذار!!

شاید ما هم بتونیم مثل تو ، یه چیزایی یاد بگیریم!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
البته وزیرامورخارجه نیزچندی پیش ملاقاتی با ایشان داشتند روابط ایشون هم حسنه است
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
بابا این شخصیت اسحاق ساختگیه!
گیر داده به پادشاه فاسق سعودی!!!! مسخره تر از این نمیشد به اسم دوستی با هاشمی دشمنی کرد
فروزان
|
Iran, Islamic Republic of
آقا اسحاق ، می خواهی همه با هم برویم به دست بوسی خاندان هاشمی؟

توی نیاوران بیافتیم به خاک و از خاندان ایشون التماس کنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۳
۱۷
آقای هاشمی اگر میگذاشتند بچه هایشان محاکمه شود و قانون اجرا شود آبروی خودشان را بازمی یافتند
واقعا این قوه قضاییه هم بی عرضه هست ها!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
ناشناس گرامی:
دلت خیلی خوشه ها!!!!!!!!!!!!
انتظار داری...ها...... بزنه ..............؟
_________________________________
این حرفای فائزه است در مجمع چگونه چپاول بیاموزبم ه..............!!
مال 10 سال قبل نیستا....مال همین دو روز پیشه"

فائزه:
« مگر جمهوری اسلامی ایران در طول این ۳۳ سال چه دستاوردی داشته که کشورهای دیگر بخواهند از ایران الگو برداری کنند. مردم این کشورها اسلام ترکیه را می خواهند که به حجاب و پوشش زنها کاری ندارد. »

« در طول این چند سال تحلیل های اشتباه از وضعیت جهان باعث عدم پیشرفت ایران شده است. »

« خیزش ها و اعتراضات مردمی منطقه.....الگویشان انقلاب اسلامی نیست...بلکه الگوی آنها..جنبش سبز !! است »

« جالبه که ظاهرا آقای روحانی اینو دعوت کرده !! »
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
تو یک روز میگی من صراط را قبول ندارم! اونوقت منبع حرفهات میشه یک مطلب بی سرو ته از صراط که در هیچ منبع موثق مرتبط با مجمع تشخیص مصلحت نظام ثبت نشده!

کلا اخلاق از نظرت نسبیه دیگه!
چشم انداز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۵
۱۹
چون هاشمی در کنار و با مردم است در تاریخ همیشه از او بخوبی یاد خواهد شد بهتر احمدی ها یه فکری برای خودشون بکنند بخاطر ظلمشان به ملت که با کفش ازشون استقبال میشه اینها تاریخ مصرف مشخصی دارند منتظر باشید و حقیقت را که پیروزی حق بر باطل است ببینید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
کسی که اراذل واوباش است و قبلا هم با تخم مرغ از سید تون! پذیرایی کرده....چه توقعی میتوان داشت؟؟!!
_________________
ها...... مگه جایی میره ((اصلا مگه جایی میتونه بره)) که بدونیم استقبال ازش چیجوره؟؟؟!!!!!!!!!!!!
_________________
بشینی روی یه صندلی ....................و بشی سوژه صرفا جهت اطلاع !! هنر نیست""
خیال میکنه...همه مثل خودش ..........ند !!
_________________________________
ما منتظریم"
جدیدا ......... جان...پیغام داده که .......... آماده باش"
نوبتی هم که باشه نوبت تو هست (هیچجوره نمیتونی از زیرش در بری) !!!
_________________________________
پیروزی حق بر باطل سال 84 مشخص شد"
جایی که محبوب ملت...بر باند ثوت و قدرت برتری پیدا کرد"
جایی که ابوالفتنه با ................ ((و عوارضی همچون کنده شدن سیمان !! مجلس خبرگان))
اعرابی راهی ترکستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
انتظار اجرای عدالت از دیکتاتوران زمان که بنام دین حکومت می کنند و خود را مقدس و متصل به خداوند میدونند از بیخ باطل است هاشمی احمدی ن مشایی و امثال اینها امتحانشان را پس داده اند چرا واقعیتها رو قبول نمیکنیم همه میدانیم دعوای اینان بر سر قدرت است وبرای رسیدن به قدرت ثروت بهترین پشتوانه است که نمونه اش ذر جهان اسراییل است که با ثروتش سیایستمداران امریکایی رو خریده زمامداران ما هم به این واقفند و از هیچ کوششی از صراط مستقیم یا غیر مستقیم برای رسیذن به ثروت دریغ نمیکنند و بپذیریم که قدرت فساد اور است و کسی را مقدس فرص کردن ظلم و ظلمت را در پی خواهد داشت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۲
۷
مثل اینکه این آقا امین زنده به عشق بیشتر دوست داره با سارا خانم در این سایت چت کنه نه اینکه نظرات در مورد این خبر را بخونه و ارائه بده. دوم اینکه اگر قوه قضائیه به فکر آرامش جامعه است بهتر است بدون تبعیض و فرار از مسئولیت به اتهامات خاندان هاشمی رسیدگی کنه قبل از اینکه دانشجویان و مردم انقلابی ایران اسلامی همچون دیوار سفارت انگلیس از دیوار کبرو غرور و بزرگ بینی خاندان هاشمی بالا نرفته و شیشه های عرور ، تکبر و اشرافیگری آنان را بشکنند، اقدام قانونی کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۱
۲
از رفتار اينا همه مشخص براي پست ومقام وراحتي خودو اطرافيان دارن زور ميزنن نه براي رضاي خدا عزيزان فقط گوشتان به سخنان حضرت اقا مقام معظم رهبري باشد كه فرمايشات ايشان برگرفته از قران ومورد تاييد اقا امام زمان عج ميباشد خداوند ايشان را حفظ كند وهميشه ساييه ايشان بر سر ما باشدانشا ا... باقي مسولين بفكر خود واطرافيانن برا خوذشون خط قرمز مشخص ميكنند دير يا زود خداوند همه را بسزاي اعمالشان ميرساند.براي تعجيل درفرج اقا امام زمان عج وسلامتي رهبر عزيزمان صلوات
ايوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۱۵
۲
ميخوام مثل خود هاشمي حرف بزنم شايد بفهمه!!
آقاي هاشمي بي شك با اين حمايت ها جز اينكه چهره خود را نشان ميدهي و در آتش خشم خداوند و مردم خود را گرفتار مي كني چيزي عايد شما نمي شود.
ضمناً مسئوليت هر اقدامي از سوي ملت عدالتخواه به گردن شخص شماست.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
احسنت ایوب جان:
من نمیدونم کر شده"نمیفهمه! "
همیشه باید یه جایی رو ............ باشه"
_________________________________
...................... بلیطشو داده دستش"
بیب .... بیب"" یه سره......... !!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
فقط فقر تربیت! همین!
فروزان
|
Iran, Islamic Republic of
چناب "ضد پاچه خوار"

از اسمی که برای خود انتخاب نموده اید معلومست که خیلی خیلی خیلی به اصول اخلاقی پای بند هستید!!!
نا سپاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۶
۲
یه شب ملا نصرالین سر وصدایی از بیرون خونش شنید با لحافی که به خودش پیچیده بود رفت ببینه چه خبره از قضا توشلوغی لحافشو دزدیدند وقتی برگشت خونه زنش پرسید چه خبر بود؟ گفت : هیچی دعوا سر لحاف ملا بود!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۴
۲۰
درود برهاشمی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
*یک منفی زیبا با عشــــــــــــــــــق تقدیم تو باد*
ناشناس
|
Turkey
|
۱۲:۱۶ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۶
۲
وا عدالتا ...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۲
۱۴
دورد به هاشمی ودخترش که لاعقل ......
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
دورد ؟؟!!
موافقم!!
_________________________________
خدایا تمام مریضا رو شفا بده"(آمین)
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
انشالله عشقی ها رو هم شفا بده! بد مرضیه این عشق زیادی!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۵
۱۲
امین زنده به عشق احمدی نژادخواهش می کنم بفرمایید شغل شما چیه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
چزوندن اصلاح طلبان"بخصوص شخص اعلی حضرت همایونی(ها........رف.......)
البته حقوق نداره !!! پاداشش اون دنیا !!
ضد پاچه خوار
|
Iran, Islamic Republic of
نارنجک!
(حالا که فکر می کنم چون یه جا گفتی بودی مین و این حرفا هستی!!! این بهت بیشتر میاد تا عشقی! قد عشقی بودن نیستی!)

منم یه شغل واسه ات توی یه فرهنگستنان دست و پا کرده بودم که متاسفانه صراط منتشر نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم حقوق بگیر این دولت مستقردراین سایتی چون همه حرفات بومی دن هاشمی و خانوادش چه هیزم تری بهت فروختن لابد سینه چاک مشایی هم هستی.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس محترم:
یه دوستی دارم....تکیه کلامش اینه:
«شما هرطور که دوست داری. فکر کن»
____________________________
فروزان
|
Iran, Islamic Republic of
جناب ضد پاچه خوار

ببخشید ، شما همونی نیستی که ادعا می کردی خیلی آدم مودبی هستی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
.............نه..............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۸
مرگبر کودتاگران
مهدی بهشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۲
آقای دکتر احمدی نژاد آبت کم بود نونت کم بود این خاندانو چیکار داشتی یکی رو فراری کردی یکی رو گوشه گیر سیاسی کردی این یکی که فقط قدقد میکنه - مرگ بر دشمنان ولایت فقیه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ای جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم "

قدقد رو خوب اومدی!! ((دمت گرم))
_________________________________
یکم دور اومدی توی این مطلب"
ولی تلافی میکنم:بفرما:

لایق مثبت های فراوان هستی"

+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
علی
|
Iran, Islamic Republic of
همشهری! بخدا دلیلی نداره که برای مخلفت کردن فحش بدیم! مطمئنا راههای بهتری هم هست آقا مهدی
گلناز اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳
۲
واقعا از اینکه صراطی ها این قدر تفکرات انقلابی دارن احساس دلگرمی میکنم. مرگ بر ضد ولایت فقیه
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱
۵
کسی رادر گور کسی دیگر نمی گذارند
ممود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۳
۰
خیلی جالب است که نوشته اید: انگلیش نشین و جمارن نشین. ظاهرا این دو یکی شده است. مبارکتان باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳
۱
هورا بالاخره امروز شنبه مورخ 90/10/03 پای ایشون به دادگاه باز شد آنهم به چه جرمی ؟ به جرم مصاحبه با سایت روز آنلاین و تبلیغ علیه نظام . همین و بس. حدس زدن بقیه داستان هم که راحته.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۰
۱
۲
کاش زودتر این هم مثل دیگر دوستانش در بی بی سی کشف حجاب کنه بره پی کارش
دلسوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱
۳
هاشمي زنده است چون نهضت زنده است امام خميني مرگ برًدشمنان ها شمي ابر مجاهد تاريخ ايران
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran, Islamic Republic of
.
ملاک حال فعلی افراد است"
زرررررررررررررررررشک !!! ابرمجاهد !!!!!!!!!
______________________________
از اینکه بالاخره جمله رو درست نوشتید ممنونم"
اگر به معنی جمله دقت کنی"چون نهضت ما زنده است...هاشمی زنده است""
....................................
________________________________
مرگ بر زالوصفتان تاریخ!
فروزان
|
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره):

ملاک حال فعلی افراد است.
رفیق قدیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۰
۰
۰
ای رفیق قدیمی
ای عصمت از دست رفته!!!!!!!!!!!!!!
اعلام خطر می کنم!!
امیدوارم که گرفته باشی و تکانی بخوری
بیندیشی و بعد اگر صلاح دیدی ادامه دهی
به تاریخ و حوادث زمان معصومین ( ع ) رجوع کن بعد ببین درکجایی و چه میکنی
خواهش میکنم منصفانه و عمیق در اعمال معصومین مخصوصا نحوه زمامداری حضرت امیر ( ع ) و شیوه حکمتی ایشان و شیوه ای که آن را به مالک اشتر آموخت بیندیش
امیدوارم بیابی درکجایی و چه میکنی
اصلا با کسانی که نام برده ای کار ندارم
ببین شیوه ای که در پیش گرفته ای مرضی رضای حضرت امیر و حضرت ولی عصر ( عج ) می باشد یا خیر
بیندیش