۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶

مردم به خیابان بریزید

بیانیه احزاب مهم مخالف آل خلیفه درباره بازگشت مردم بحرین به خیابانها و تاکید یک عضو جمعیت الوفاق برای بهره بردن از موقعیت های بین المللی از آخرین اخبار انقلاب بحرین است.
کد خبر : ۴۷۲۱۰

به گزارش صراط به نقل از مهر جمعیتهای پنجگانه مخالف رژیم بحرین (الوفاق، وعد، التجمع الوحدوی، التجمع القومی و الاخاء) در بیانیه ای بر بازگشت مردم بحرین به خیابانها تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: تظاهرات و اعتراض علیه همه مظاهر تبعیض، سرکوب، ظلم و فساد در بحرین یک ضرورت ملی است؛ به ویژه که سیاست انحصار طلبی و خشونت رسمی به قوت خود باقی است.

بیانیه فوق تاکید کرد: اوضاع بحرین روز به روز بدتر می شود و گزارش بسیونی گرچه به همه موارد نقض حقوق بشر نپرداخته، اما لکه ننگی بر پیشانی رژیم بحرین است.

در این بیانیه آمده است: سیاست سرکوب پس از گزارش کمیته حقیقت یاب ادامه دارد و بحرین روز به روز در جامعه بین المللی وجهه خود را از دست می دهد.

جمعیتهای پنجگانه مخالف رژیم بحرین بیان کردند: تظاهرات مسالمت آمیز که اعجاب جامعه جهانی را برانگیخته باید ادامه یابد و ما از آن حمایت می کنیم.

از سوی دیگر "ابراهیم المدهون" عضو جمعیت الوفاق اسلامی بحرین گفت: تظاهرات تا زمانی که خواسته های مردمی محقق نشود ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فشار بین المللی موجود علیه رژیم بحرین در نتیجه حرکتهای مردمی است و ما باید از فشارهای بین المللی علیه سوریه به نفع بحرین استفاده کنیم.

المدهون اظهار داشت: تظاهرات حق مسلم مطابق با قانون اساسی است، اما مقامات بحرینی ما را از این حق محروم کرده اند. جمعیت الوفاق تظاهرات هفتگی در شهرها برگزار می کند و در روستاها هم تحرکاتی همه روزه انجام می شود.

وی گفـت: جمعیت الوفاق تلاش زیادی را برای بدست آوردن مجوز تظاهرات انجام داده است اما مقامات با آن موافقت نکرده اند.

 

نظرات بینندگان
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
اسلام ناب محمدی پیروز است . انشاالله