۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۷

اظهارات کوثری درباره وحدت اصولگرایان

نماینده اسلامشهر در مجلس گفت: اکثر گروه‌های و چهره‌های شاخص اصولگرا بر رسیدن به وحدت در انتخابات تاکید دارند و امیدواریم طی هفته‌های آینده این هدف حاصل شود.
کد خبر : ۴۷۲۲۴

به گزارش صراط اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به دلیل شرایط داخلی و خارجی کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی با تاکید بر اینکه نهمین دوره انتخابات مجلس یکی از مهم‌ترین رقابت‌های سیاسی در کشور طی سه دهه اخیر است،‌ اظهار داشت: به همین دلیل از حدود یک سال قبل چهره‌های شاخص اصولگرا با هدف رسیدن به وحدت و همدلی جلسات منظمی برگزار کرده و رایزنی‌های گسترده‌ای برای تحقق این هدف داشته‌اند.
 
* اولویت اصولگرایان وحدت در انتخابات است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش مهمی از این هدف با حضور حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی و چهره‌های ارزشمندی چون دکتر ولایتی محقق شده است.
کوثری تاکید کرد: در حال حاضر اکثر گروه‌های و چهره‌های شاخص اصولگرا بر رسیدن به وحدت در انتخابات تاکید دارند و امیدواریم طی هفته‌های آینده این هدف حاصل شود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه چه افرادی مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس خواهند بود، گفت: چند ماه قبل منشوری از سوی جامعتین تدوین و به تایید اکثر گروه‌های اصولگرا رسید که پایبندی به مفاد آن یکی از اولویت‌های اصلی است که باید کاندیداهای اصولگرا داشته باشند.
این مسئول ادامه داد: همچنین جبهه متحد اصولگرا از کاندیداهای ولایت‌مدار و شایسته حمایت کرده و به طور قطع شایسته‌ترین‌ها به مردم معرفی خواهند شد.
کوثری در پایان تاکید کرد: معرفی کاندیداهای شایسته و توانمند که پایبند به اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده و ولایت‌مدار هستند،‌ رمز موفقیت اصولگرایان در این رقابت سیاسی خواهد بود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۳۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
به کوری چشم دشمنان انقلاب روز به روز بهتر و وسیع تر شود.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
ولایتمدارتر از لاریجانی و قالیباف مگه وجود داره !