۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲

جزییات تازه از طرح سوال از احمدی نژاد

این بار کسی امضایش را پس نمی‌گیرد/ محورهای سوال محدودتر شده است/ بعید است هیات رییسه تعلل کند.
کد خبر : ۴۷۵۰۷

به گزارش صراط نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تعداد امضاهای طرح سوال از رییس جمهور تا روز چهارشنبه به ۷۸ عدد رسید،‌ بعید می‌دانیم که این بار کسی امضایش را پس بگیرد، چرا که قرار بر این شد که اسامی کسانی که امضای خود را پس می‌گیرند منتشر کنیم.

دهدشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا تاکید کرد:‌ از آنجایی که قرار شده است اسامی امضا کنندگان را منتشر کنیم، بعید می‌دانیم این بار کسی امضایش را پس بگیرد، چرا که این بار باید در برابر مردم و افکار عمومی پاسخگو باشند و دلیل پس گرفتن امضایشان را توضیح دهند.

این نماینده مجلس هشتم تاکید کرد:‌ علاوه بر این مساله برخی از نمایندگان به این دلیل امضای‌شان را پس گرفتند که بر این باور بودند که محورهای سوال قدیمی شده است و از موعد مقرر خودش گذشته است.

وی ادامه داد: به همین دلیل محورهای سوال را محدود کردیم و محورهایی که از موعد خودش گذشته بود را حذف کردیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص اعلام وصول شدن این طرح از سوی هیات رییسه تاکید کرد: تعلل‌های هیات رییسه مجلس به این دلیل بود که از دوباره از نصاب افتادن تعداد امضا‌ها می‌ترسیدند و اگر اعلام وصول می‌شد و از نصاب می‌افتاد اصلا در مجلس جلوه خوشی نداشت از این رو هیات رییسه مدام تعلل می‌کرد.

وی در پایان گفت: اما این بار دیگری دلیلی برای تعلل وجود ندارد.

 

نظرات بینندگان
بگم نگم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
بگم ... نگم ، نگید که موعد سئوال اختلاس هم گذشته و نگید ... که موعدش گذشته ، ماست مالی نکنید ،چرا اینکه خود این بقاله میگه که ماستش شیرینه ؟ بگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم