۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳

مرد پشت پرده شبکه "وصال"+عکس

مراکز مطالعاتي اسرائيلي از جمله مرکز " مطالعات خاورميانه ديان" توصيه کرده است از سلاح فتنه طائفه اي براي هدف قرار دادن ايران در جنگ سياسي و تبليغاتي و امنيتي و اطلاعاتي به وفور استفاده شود.
کد خبر : ۴۷۵۴۱

به گزارش صراط به نقل از آخرین، در حالی که رژيم آل سعود در عربستان روز پنجشنبه رسما شبکه تلويزيوني فارسي زبان " وصال " را افتتاح کرد بررسی ها نشان می دهد مجری پروژه اختلاف افکنی مذهبی در خاورمیانه طراح و سرمایه گذار اصلی این شبکه است.

عربستان در پاسخ به طرح غربيها و اسرائيلي ها براي فتنه افکني طائفه اي، رسما راه اندازي شبکه تلويزيوني فارسي زبان " وصال " را اعلام کرد. مخاطبين اين شبکه، ملت ايران و به ويژه سني ها هستند.
پايگاه خبري نهرين نت در این باره نوشت: در چارچوب جنگ سرد غرب و اسرائيل عليه ايران که نظامهاي عربي هم پيمان با آنها ابزار اجراي اين جنگ هستند و با هدف بي ثبات کردن ايران و تهديد بافت شيعي و سني آن با استفاده از سلاح " فتنه طائفه اي " و در سابقه اي که در نوع خود تازگي دارد ، امير عبد العزيز بن فهد برادر زاده عبد الله بن عبد العزيز پادشاه عربستان و وزير مشاور در دولت اين کشور  شبکه فارسي زبان "وصال " را براي ملت ايران و به خصوص سني ها راه اندازي کرد.
امير عبد العزيز بن فهد در صفحه ويژه خود در پايگاه اينترنتي توئيتر خطاب به شيخ محمد العريفي که وي به حمله به شيعيان و تبليغ وهابيت اموي شهرت دارد گفت شبکه فارسي زبان " وصال" همانند شبکه ماهواره اي وصال که از کويت هم اکنون برنامه پخش مي کند راه اندازي شد.به نوشته نهرين نت هدف شبکه وصال کويت نيز فتنه افکني طائفه اي در منطقه خليج فارس و ساير کشورهاي جهان  عرب است.
 

امير عبد العزيز بن فهد با عموي خود يعني امير مقرن بن عبد العزيز رئيس سازمان جاسوسي عربستان روابط بسيار نزديکي دارد. امير مقرن برخي طرحهاي رسانه اي در جهان عرب و لندن را پشتيباني مالي مي کند.

سازمان جاسوسي عربستان يکي از مجريان طرح امنيتي اطلاعاتي با پوشش رسانه اي است که اين طرح از طريق برخي شبکه هاي ماهواره اي به اجرا گذاشته شده است.سازمان جاسوسي عربستان هزينه هاي تعدادي از روزنامه ها مانند روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن را که به ارتباط مستقيم با اين سازمان معروف است تامين مي کند.

عربستان در راه اندازي تعدادي از شبکه هاي تلويزيوني طائفه گرا که شيعيان، حزب الله لبنان، جنبش حماس، ايران و سوريه را هدف قرار داده است مانند شبکه هاي وصال، صفا و الحکمه و بيش از پانزده شبکه تلويزيوني طائفه گراي ديگر  دست دارد. هدف اين شبکه  ها نيز فتنه افکني صريح و علني طائفه اي است.

تعداد زيادي از مراکز مطالعاتي اسرائيلي و غربي تاکيد کرده اند تلاش براي ايجاد فتنه افکني طائفه اي يکي از سلاحهاي مهم است که بايد با بهره گيري از آن از وقوع تحولات در جوامع عربي در پي بيداري اسلامي جلوگيري کرد چرا که بيداري اسلامي تاکنون به سرنگوني چندين نظام هم پيمان غرب و اسرائيل منجر شده است.

مراکز مطالعاتي اسرائيلي از جمله مرکز " مطالعات خاورميانه ديان" توصيه کرده است از سلاح فتنه طائفه اي براي هدف قرار دادن ايران در جنگ سياسي و تبليغاتي و امنيتي و اطلاعاتي به وفور استفاده شود. اعلام صريح راه اندازي شبکه وصال از سوي  امير عبد العزيز بن فهد  نيز به مثابه اعتراف سعوديها به دست داشتن در اين جنگ سري است که امريکا و انگليس و فرانسه و اسرائيل عليه ايران به راه انداخته اند تا ايران را با استفاده از سلاح فتنه طائفه اي بي ثبات کنند.اين سلاح در سالهاي گذشته نتوانسته است بافت شيعيان و سني ها را در ايران برهم بزند .

امير عبد العزيز بن فهد در شماري از شبکه هاي عربي از جمله شبکه "ام .بي .سي "سهام دارد و پنجاه درصد سهام اين شبکه متعلق به اوست.
اين شبکه ها براي مبارزه با ارزشهاي اسلامي در جهان عرب و گسترش فرهنگ مبتذل غربيها در اين کشورها تلاش مي کنند.شماري از مراکز غربي از نقش شبکه "ام .بي. سي"  و به ويژه شبکه تلويزيوني "ام بي سي 4" در صدور فرهنگ مبتذل غربيها به جهان عرب به ويژه در بين جوانان از طريق پخش برنامه ها و سريالهاي غير اخلاقي و تشويق به خيانت به همسر و برقراري روابط نامشروع جنسي تمجيد کرده اند.

نظرات بینندگان
امير
|
Japan
|
۱۲:۳۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۵۸
۵۵
شبكه موردعلاقه من است وبسياربامنطق
ناشناس
|
Japan
منطق تو هم منطق وهابیون است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۷
۳۹
چرا اراجیف میگی افتتاح شبکه های مذهبی و مناظرات دینی چه ربطی به تفرقه افکنی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۵۷
۱۳
خیلی هم شبکه خوبیه
برسمنانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
۴۲
۱۰
از نسلهای ابوجهل بیش از این انتظار نیست.